اخبار داغ

مدیرکل جذب و سرمایه گذاری استانداری لرستان:

مجتمع پرورش ماهی سپید دشت آماده واگذاری برای اشتغال است

مجتمع پرورش ماهی سپید دشت آماده واگذاری برای اشتغال است
جناب گفت: مجتمع پرورش ماهی سپید دشت آماده واگذاری برای اشتغال است که می توان از این فرصت برای اشتغال بخشی از تفاهم نامه بنیاد شهید استفاده کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، محمد حسین جناب ظهر امروز در جلسه کارگره اشتغال استان اظهار داشت: در پی تفاهم نامه بنیاد شهید و استانداری قرار بود دو هزار و ۵۰۰ نفر مشغول به کار شوند که هزار و ۵۰۰ نفر از طریق منابع تسهیلاتی، ۳۰۰ نفر در دستگاه های دولتی و ۷۰۰ نفر در واحدهای اقتصادی استان وارد بازار کار شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,
وی افزود: در بخش تسهیلاتی مشکلی وجود ندارد و با توجه به تامین منابع، سقفی برای پرداخت تسهیلات نیست و به اندازه نیاز تسهیلات پرداخت می شود.
,
 
,
مدیرکل جذب و سرمایه گذاری استانداری لرستان تصریح کرد: در بخش مشاغل خانگی منابعی در نظر گرفته شده و همچنین در بخش رونق تولید نیز منابعی وجود دارد که قابل تخصیص است.
,
 
,
جناب با اشاره به اینکه استانداری نسبت به این موضوع بی توجه نیست گفت: در این مدت اقداماتی صورت گرفته البته پیشنهاد می دهیم گروه اقتصادی کوثر که توان اقتصادی خوبی دارد می تواند در سرفصل ها وارد شود.
,
 
,
وی بیان کرد: در این راستا یکی از ظرفیت های مهم استان مجتمع پرورش ماهی شش هزار تنی در سپید دشت است که برای این واحد ۳۰ میلیارد تومان هزینه شده و هم اکنون آماده واگذاری است.
,
 
,
مدیرکل جذب و سرمایه گذاری استانداری لرستان اظهار داشت: با بهره برداری از این مجتمع می توان برای هزار و ۲۰۰ نفر شغل ایجاد کرد که ما آماده واگذاری این مجتمع به بنیاد شهید هستیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه