اخبار داغ

نماینده ادوار مردم در مجلس:

مردم باید مطالبه‌گر باشند

مردم باید مطالبه‌گر باشند
منصور حقیقت‌پور گفت: برنامه‌های 100 روزه روحانی که در زمان انتخابات وعده آن را داده بود، هیچکدام عملیاتی نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منصور حقیقت‌پور، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز اظهار داشت: اگر انتخابات 1400 به سمت دوقطبی‌شدن جامعه پیش برود، شایسته‌سالاری و برنامه‌محوری به عنوان دو اصل مهم در یک رخداد مهم سیاسی به حاشیه خواهد رفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, منصور حقیقت‌پور، , شبکه خبری تهران نیوز, شبکه خبری تهران نیوز, شبکه خبری تهران نیوز,

وی با بیان اینکه کاندیداها باید برنامه‌هایی را ارائه دهند که قابلیت عملیاتی شدن داشته باشند نه اینکه مانند آقای روحانی یک برنامه 100 روزه ارائه کنند که اصلاً قابلیت عملیاتی شدن ندارد، گفت: کاندیداها باید برنامه‌هایی را پیشنهاد دهند که این برنامه‌ها بتواند رفاه، امنیت و آسایش و پیشرفت کشور را فراهم آورد.

,

این کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: رقابت در انتخابات 1400 باید حول محور برنامه‌ها باشد نه اینکه با ایجاد فضای دوقطبی فضای انتخابات را متشنج کرد.

,

حقیقت‌پور به ضرورت وجود احزاب قوی در کشور اشاره کرد و گفت: متأُسفانه در کشور ما احزاب به معنای واقعی وجود ندارد و بیشتر احزاب از احزاب شب انتخاباتی هستند، ولی حزبی که در طول سال برنامه و مانیفست داشته باشد و مدام آموزش دهد، وجود ندارد.

,

وی خاطرنشان کرد: از آنجا که مردم ایران مردمی احساساتی هستند، احزاب می‌توانند به‌راحتی در شب انتخابات برروی این احساسات موج‌سواری کنند و پاره‌ای مطالب به ظاهر زیبا، ولی غیراجرایی و غیرعملیاتی را مطرح کنند و البته هرچند این می‌تواند ابزاری برای جذب آرا باشد اما بهتر است کاندیداها خود را براساس واقعیت‌ها و توانمندی‌هایش معرفی کند.

,

نماینده ادواره مردم در مجلس شورای اسلامی معتقد است که مردم باید مطالبه‌گر باشند و مطالبه‌گری آن‌ها مبتنی بر شایسته‌سالاری و برنامه‌محوری باشد.

,

انتهای پیام/*

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه