اخبار داغ

با ادامه روند نزولی؛

بازار سهام همچنان راکد و بی‌رونق است/ ۳۱هزار و ۷۵۶ میلیارد تومان ارزش معاملات تالار شیشه‌ای

بازار سهام همچنان راکد و بی‌رونق است/ ۳۱هزار و ۷۵۶ میلیارد تومان ارزش معاملات تالار شیشه‌ای
شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات روز جاری با ۸۳۰۰ واحد کاهش در ارتفاع یک میلیون و ۱۷۷ هزار واحد قرار گرفت و ارزش معاملات تلار شیشه‌ای به بیش از ۳۱ هزار و ۷۵۶ میلیارد تومان رسید.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار سهام همچنان راکد و بی رونق است و جریان خروج پول توسط حقیقی‌ها ادامه دارد به طوری که معاملات امروز (چهارشنبه) و در آخرین روز کاری هفته بازهم با نوسان کم و منفی آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
بازار سرمایه همچنان با کم حجمی و رکود همراه است و همچنان حجم سنگینی از نقدینگی به سمت بازار اوراق دولتی سرازیر می‌شود؛ به نظر می‌رسد تا اتمام تامین نقدینگی توسط دولت از محل انتشار و فروش اوراق بازار شاهد ادامه روند رکودی باشد.
,
 
,
کارشناسان و فعالان بازار سهام معتقدند به صورت عمومی و با نزدیکی به روزهای پایانی سال می‌توان انتظار بهبود تقاضا و رشد سطح عمومی قیمت‌ها در بازار باید داشته باشیم.
,
 
,
معامله گران در بازار سهام (بورس و فرابورس) بیش از یک میلیون و ۳۵۶ هزار معامله انجام دادند و حدود ۵ میلیارد سهم و اوراق مالی دست به دست کردند.
, معامله گران در بازار سهام (بورس و فرابورس) بیش از یک میلیون و ۳۵۶ هزار معامله انجام دادند و حدود ۵ میلیارد سهم و اوراق مالی دست به دست کردند.,
 
,
ارزش معاملات بازار سرمایه به بیش از ۳۱ هزار و ۷۵۶ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات خرد سهام هم حدود ۴۳۶۵ میلیارد تومان بود و حقیقی‌ها بیش از ۷۷۴ میلیارد تومان پول از بازار سهام خارج کردند.
,
 
,
 
,
شاخص بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۸۳۰۰ واحد کاهش در ارتفاع یک میلیون و ۱۷۷ هزار و ۹۶۷ واحد ایستاد. شاخص هم‌وزن هم با ۳۷۹ واحد منفی به ۴۳۱ هزار و ۲۵۳ واحد رسید.
, شاخص بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۸۳۰۰ واحد کاهش در ارتفاع یک میلیون و ۱۷۷ هزار و ۹۶۷ واحد ایستاد. شاخص هم‌وزن هم با ۳۷۹ واحد منفی به ۴۳۱ هزار و ۲۵۳ واحد رسید.,
 
,
معامله گران در بورس بیش از ۳ میلیارد و ۹۵۰ میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام یک میلیون و ۱۱ هزار معامله و به ارزش ۴۴۸۲ میلیارد تومان دادوستد کردند.
,
 
,
نمادهای ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت اصفهان، سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین و ایران‌ خودرو بیشترین اثر منفی را بر شاخص داشتند.
,
 
,
 
,
شاخص کل فرابورس ایران نیز مثبت بود اما رشد کم رمقی داشت و با ۴ واحد مثبت به ۱۶ هزار و ۹۴۸ واحد رسید.
, شاخص کل فرابورس ایران نیز مثبت بود اما رشد کم رمقی داشت و با ۴ واحد مثبت به ۱۶ هزار و ۹۴۸ واحد رسید.,
 
,
معامله گران امروز در فرابورس بیش از ۳۴۵ هزار معامله انجام دادند که مالکیت بیش از یک میلیارد و ۴۵ میلیون سهم و اوراق مالی را دادوستد کردند و ارزش آن حدود ۲۷هزار و ۲۷۴ میلیارد تومان بود که بخص عمده‌ای از این رقم بالا مربوط به فروش اوراق توسط دولت است.
,
 
,
نمادهای پلیمر آریا ساسول، توسعه مسیر برق گیلان، پتروشیمی زاگرس و زغال سنگ پروده طبس با بیشترین اثر مثبت در رشد شاخص بیشترین نقش را داشتند و در مقابل بیمه پاسارگاد، ذوب آهن اصفهان و پتروشیمی تندگویان بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس گذاشتند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه