اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان زنجان خبر داد؛

مشارکت جامعه ورزش استان زنجان در پویش نذر رهایی

مشارکت جامعه ورزش استان زنجان در پویش نذر رهایی
رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان زنجان گفت: جامعه ورزش این استان در پویش «نذر رهایی» جهت آزادسازی زندانیان جرایم مالی غیرعمد شرکت می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طیب امیری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: به همت جامعه ورزش استان زنجان 3 نفر زندانی جرایم مالی غیرعمد روز گذشته (سه‌شنبه 12 اسفندماه) از زندان آزاد شده و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی، مجموع بدهی 3 نفر زندانی را حدود 20 میلیون تومان خواند و خاطرنشان کرد: مقداری از بدهی با گذشت شاکیان و بخش دیگر نیز به کمک جامعه ورزشی استان شامل هیات‌های ورزشی و بسیج ورزشکاران، تامین شد که در این امر پیشقدم شده‌اند.

,

امیری با اشاره به پویش سراسری نذر رهایی به صورت همزمان با سراسر کشور در 19 اسفندماه خاطرنشان کرد: به همت جامعه ورزش و پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی استان همزمان با سراسر کشور در این پویش، مشارکت خواهیم داشت و هدف این است که بتوانیم با آزادسازی زندانیان جرایم مالی غیرعمد، کمکی به آن‌ها و خانواده‌شان کرده باشیم.

,

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان زنجان در خصوص نحوه کمک جامعه ورزش استان به پویش نذر رهایی گفت: شماره کارت 6037997599099992 و شماره حساب 0109578352003 نزد بانک ملی به نام شورای ورزش بسیج استان زنجان به این امر اختصاص یافته است.

,

وی اظهار داشت: به هر میران که در حد توان باشد در این پویش، مشارکت کرده و در کنار آزادی زندانیان، تلاش می‌کنیم از خانواده‌های آن‌ها نیز حمایت کنیم و در آستانه عید نوروز بتوانیم برای تامین برخی اقلام، کمکشان کنیم.

,

امیری در خصوص سایر فعالیت‌های سازمان بسیج ورزشکاران در دوران شیوع ویروس کرونا خاطرنشان کرد: طی هفته گذشته 100 بسته معیشتی هر کدام به ارزش 330 هزار تومان، تهیه و توزیع شد.

,

امیری با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیش از 1200 بسته معیشتی، تامین و توزیع شده است، افزود: توزیع بسته‌های معیشتی، کارت هدیه‌های 300 هزار تومانی، لباس پرستاری و ماسک و معرفی افراد جهت دریافت وام‌های قرض‌الحسنه نیز بخش دیگری از فعالیت‌ها است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه