اخبار داغ

با حضور جمعی از مسئولین؛

موسسه خیریه بیمارستان قدس پاوه افتتاح شد

موسسه خیریه بیمارستان قدس پاوه افتتاح شد
با حضور جمعی از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه و شهرستان پاوه، موسسه خیریه بیمارستان قدس افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از هزار ماسوله به منظور ساماندهی خدمات عام المنفعه و امور نیکوکاری و بهره برداری از منابع حاصل از امور خیریه جهت تامین نیاز های دارویی، درمانی، حمایتی و تجهیزات مورد نیاز بیماران، همچنین ساخت و بازسازی بیمارستان، درمانگاههای تخصصی و نیز توسعه کمی و کیفی خدمات سلامت در بیمارستان قدس شهرستان پاوه،مؤسسه خیریه بیمارستان مذکور تاسیس شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هزار ماسوله,

در آیین افتتاحیه این موسسه جهانبخش ولدبیگی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره عضو اصلی موسسه خیریه بیمارستان پاوه مرحوم حاج مکرم قادری و قرائت فاتحه و همچنین ضمن خیر مقدم به مهمانان اظهار داشت: ان شاالله افتتاح این موسسه همچون گذشته باعث نهادینه شدن فرهنگ کمک به نیازمندان؛ ساخت و تجهیز و بازسازی و توسعه بیمارستان باشد.

,

ولدبیگی افزود: با توجه به اینکه در این مدت مبالغ زیادی برای کمک و تجهیز بیمارستان قدس پاوه جمع آوری شده است از این پس نیز با حضور اعضای هیئت مدیره و مردم عزیز شهرستان این موسسه رونق بیشتری خواهد گرفت.

,

در ادامه این مراسم وهبی احمدی مدیر عامل موسسه نیز در سخنانی ضمن خیر مقدم به مهمانان اظهار داشت: این موسسه به منظور ساماندهی خدمات عام المنفعه و امور نیکوکاری و بهره برداری از منابع حاصل از امور خیریه جهت تامین نیاز های دارویی، درمانی، حمایتی و تجهیزات مورد نیاز بیماران، همچنین ساخت و بازسازی بیمارستان، درمانگاههای تخصصی و نیز توسعه کمی و کیفی خدمات سلامت در بیمارستان قدس شهرستان پاوه، تاسیس شده است.

,

وی افزود: هیأت مؤسس این موسسه اشخاص معتمد شهرستان بودند که برای تهیه مقدمات تشکیل، در اوایل سال ۹۷ قیام کردند وبا حول و قوه الهی و مساعدت فرماندار ،مجوز نهایی پس از طی پروسه ثبتی اعطا شد.

,

احمدی گفت: جا دارد از تلاشهای اعضای هیئت موسس تقدیر کنیم اگرچه به علت ایام کرونایی از فیص حضورشان محروم هستیم اما مراتب تقدیر خود را بعمل می آوریم. یادی هم بکنیم از یکی از اعضای موسس ،مرحوم حاج مکرم قادری که تلاشهای وافر ایشان انشالله بعنوان حسنه جاریه نزد پروردگار ،محفوظ است، ماوایشان بهشت برین باشد واز خداوند علو درجات برایشان مسئلت می کنیم.

,

احمدی ادامه داد: اهداف مؤسسه نیز مطابق مفاد ماده ۹ اساسنامه ساماندهی مشارکت های مردمی برای حمایت از بیماران،ساخت و تجهیز و بازسازی و توسعه بیمارستان،هماهنگی خیرین برای مشارکت در توسعه سلامت می باشد.

,

وی اضافه کرد: همکاری با واحد مددکاری بیمارستان جهت کمک به حوزه مددکاری ؛پیگیری به منظور بهره برداری ازحداکثر ظرفیت های بخش دولتی و غیر دولتی؛ تبلیغات و اطلاع رسانی،برگزاری همایش ها و نشست هایی با حضور مردم،خیرین و گروه های داوطلب به منظور معرفی نیازهای بیماران، برنامه های توسعه بیمارستان و اهداف موسسه. شناسایی نیازهای اصلی و اولویت تامین یا تجهیز منابع از طریق روش های نوین کسب منابع؛ برگزاری جشن های گلریزان،بازارچه های خیریه،گرفتن حق عضویت و توزیع صندوق های جمع آوری کمک های مردمی را از روشهای اجرا هدف عنوان کرد.

,

احمدی تصریح کرد: نوع فعالیت این موسسه نیز مطابق ماده ۲ اساسنامه مؤسسه دارای ماهیت غیر سیاسی،غیر تجاری، غیرانتفاعی، غیردولتی، داوطلبانه و عام المنفعه بوده و تحت عنوان مؤسسه خیریه در موضوع امور خیریه و نیکوکاری و حمایت از بیماران با رعایت کامل قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران و این اساسنامه فعالیت خواهد کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه