اخبار داغ

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس:

حقوق دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی نسبت به سایر صندوق های بازنشستگی بسیار کمتر است

حقوق دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی نسبت به سایر صندوق های بازنشستگی بسیار کمتر است
علی بابایی کارنامی با بیان اینکه عددی برای رد دیون سازمان تامین اجتماعی مصوب شده است، گفت: حقوق دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی نسبت به سایر صندوق های بازنشستگی بسیار کمتر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی بابایی کارنامی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، اظهار داشت: در بحث بازنشستگان در قالب بند و تبصره ۲ مصوبات خوبی تصویب و عددی برای رد دیون سازمان تامین اجتماعی مصوب شد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس  افزود: این امر به منظور کمک به صندوق های بازنشستگی نظیر صندوق بازنشستگی کشوری، لشکری به ویژه تامین اجتماعی است تا بتوانیم سال ۱۴۰۰ در راستای عدالت پرداختی به بازنشستگان و همسان سازی حقوق آنها اقدامات انجام دهیم.

بابایی با بیان اینکه این اقدام در حال انجام است، گفت: حقوق دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی نسبت به سایر صندوق های بازنشستگی بسیار کمتر است.

وی عنوان کرد: اگر بخواهیم ملاک عدالت را در پرداختی به بازنشستگان لحاظ کنیم باید بگوییم در حق تامین اجتماعی اجحاف شده البته به معنای این نیست که به دیگر صندوق های بازنشستگی رایگان حقوق پرداخت می شود.

بابایی تصریح کرد: از منظر عدالت در مقایسه با سایر صندوق های بازنشستگی باید به سازمان تأمین اجتماعی بیشتر توجه شود هرچند برای پرداخت حقوق بازنشستگان در هر سه حوزه باید دقت بیشتری انجام گیرد.

 انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه