اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

تلاش دولت برای تصویب FATF خیانت به کشور است/ FATF ساختار صهیونیستی دارد

تلاش دولت برای تصویب FATF خیانت به کشور است/  FATF ساختار صهیونیستی دارد
عبدالمجید شیخی با اشاره به غلط بودن تعامل با دشمن و نفی آن در اسلام گفت: تلاش دولت برای پیوستن به یک ساختار صهیونیستی خیانت به کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالمجید شیخی، کارشناس مسائل سیاسی و اقتصادی در گفت و گو با خبرنگار مرآت درباره پیوستن ایران به گروه ویژه اقدام مالی پول‌شویی(FATF) گفت: موسسین FATF صهیونیست ها هستند و ساز و کاری برای رصد کردن و کنترل کشور های تحت سلطه و کشور هایی که سعی در جدا کردن خط خود از غرب دارند است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,
شیخی با اشاره به مورد اعتماد نبودن غرب اظهار کرد: تاریخ نشان می دهد آمریکا و غرب قابل اعتماد نیست و کشور ضربه های زیادی از اعتماد به آنها خورده است و منطق حکم می کند که نباید به دشمن اعتماد کرد.
,
 
,
وی با بیان اینکه پیمان های منطقه ای نقش ویژه ای در جهان دارند خاطر نشان کرد: امروزه پایبندی و تقید و تعهد کشور ها  به پیمان های منطقه ای بسیار بالاتر رفته و اگر مروری بر تعدد، تکثر، محتوا و عمق پیمان های منطقه ای داشته باشیم میبینیم که پیمان های بین المللی تبدیل به یک مسئله زائد و حاشیه ای شده است.
,
 
,
کارشناس مسائل سیاسی و اقتصادی با اشاره به نقش ضعیف سازمان ملل در مسائل جهانی تصریح کرد: کشور های جهانی هیچ تقدی به قطعنامه های سازمان ملل ندارند و سازمان ملل به یک دکور تبدیل شده است و حتی توان جلوگیری از تجاوز رژیم سعودی به یمن را ندارد و این نشان دهنده این است که سازمان ملل تابع صهیونیست هاست.
,
 
,
شیخی FATF را یک ابزار در دست نظام صهیونیست جهانی دانست و اظهار کرد: حاکمان کشور های غربی در صورت نبود تایید سازمان صهیونیست جهانی در هیچ کاری شرکت نمی کنند و تا پای حکم آنان توسط صهیونیست امضا نشود اجازه حضور در پست حکمرانی جهان را ندارند.
,
 
,
کارشناس مسائل سیاسی و اقتصادی با بیان اینکه قواعد FATF با احکام اسلام تناسب ندارد گفت: اسلام قاعده نفی سبیل و آیه 141 سوره نساء را هشداری از سوی خداوند متعال به مومنین می داند و بر اساس این آیه اسلام به هیچ وجه اجازه رفتن در زیر بار پیمان های آبکی و بی ارزش و بدون منطق و باز کردن دریچه ای برای سلطه دشمن را نمی دهد.
,
 
,
وی ادامه داد: بیان تروریست در زبان ایران و صهیونیست ها 180 درجه با یکدیگر متفاوت است و FATF سازمان هایی نظیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مقاوت عراق، فلسطین، یمن و... را جزء تروریست ها می داند و اگر کشوری این قانون را بپذیرد باید مقابل نیرو های مقاومت بایستد و تلاش دولت برای تصویب چنین قانونی یک خیانت به کشور است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه