وی بیان داشت: مرغداری های سطح شهرستان تربت حیدریه و زاوه را مجاب به رعایت این ابلاغ کردیم اما برخی شهرستانهای دیگر تقاضای قیمت بیشتر را می کنند.

یوسفی گفت: مصرف مرغ شهرستان روزانه 10 تن است و ما حتی برخی روزها تا 15 تن هم توزیع می کنیم اما خرید مازاد بر نیاز این کمبود را رقم می زند.

در چند روز گذشته کمبود مرغ در بازار تربت حیدریه باعث نارضایتی و گلایه مندی شهروندان شده، بطوریکه روزانه مردم برای خرید مرغ گرم با مشکل مواجه هستند.

یکی از فروشندگان مرغ گرم در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: ازچند روز گذشته مرغ گرم کمتر به بازار می آید و از طرفی برخی مردم هم رعایت نمی کنند و بیشتر از نیاز خود خرید می کنند.

وی بیان می کند: در حال حاضر کشتارگاه نسبت به روزهای گذشته کمتر مرغ کشتار می کند و به همین دلیل مرغ کمتری وارد بارار می شود.

گفتنی است طی روزهای گذشته و با توجه به مطالبات مردمی مبنی بر کمبود مرغ در سطح بازار تربت حیدریه با بررسی میدانی، این موضوع در سطح بازار مشخص شد؛ اما مسوولان مربوطه از توزیع روزانه بین 10 تا 15 تن مرغ گرم خبر می دهند و تقاضای بیش از حد نیاز را در بازار، دلیلی بر کمبود عنوان می کنند.

انتهای پیام/