اخبار داغ

مدیر اداره صمت تربت حیدریه:

مردم مرغ مازاد بر نیاز می‌خرند

مردم مرغ مازاد بر نیاز می‌خرند
اشرفی گفت: هرچند در مقطعی جوجه ریزی مرغ کم انجام شد اما بعلت خرید بیش از حد نیاز واقعی مردم در این مقطع دچار کمبود شدیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد اشرفی، مدیر اداره صمت تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار کرد: روزانه 6 تا 20 تن مرغ گرم در سطح بازار توزیع می شود و درشرایط کشتار بالا در 80 نقطه شهری و در شرایط کشتار کم در 30 نقطه شهری با حضور بازرسان با قیمت 20 هزار و 400 هزار تومان توزیع مرغ انجام می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: بعلت خرید بیش از حد نیاز واقعی مردم در این مقطع دچار کمبود شدیم و با توجه به اینکه وظیفه تامین مرغ بعهده جهاد کشاورزی است دست اندرکاران قول دادند در روزهای آتی شاهد تعادل در بازار باشیم.

,

علی اکبر مقدسی، مسوول کشتار مرغ در تربت حیدریه به خبرنگار ما گفت: شب گذشته کشتار نداشتیم و دو شب قبل هم تنها دو ماشین تقریبا به میزان ۵ تن کشتار و روانه بازار کردیم.

,

وی تصریح می کند: متاسفانه از مرغدران حمایت نمی شود و با توجه به اینکه هزینه تمام شده مرغ زنده برای مرغدار 16 هزار تومان تمام می شود و بابد به 14 هزار و 400 تومان به قیمت مصوب به فروش برسانند و به همین جهت برای آنها صرفه اقتصادی ندارد اما با همین وجود باز هم به جوجه ریزی اقدام می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه