اخبار داغ

وزیر کشور:

25 هزار میلیارد تومان پروژه تا آخر دولت افتتاح می شود/ توسعه 74 درصدی شهرنشینی

25 هزار میلیارد تومان پروژه تا آخر دولت افتتاح می شود/ توسعه 74 درصدی شهرنشینی
رحمانی گفت: 25 هزار میلیارد تومان پروژه تا آخر دولت افتتاح می شود و امروز بیش از 110 هزار میلیارد تومان پروژه در کشور بهره برداری می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور صبح امروز در افتتاح پایانه و پارکینگ زیرسطحی آزادی مشهد با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس‌جمهور ضمن اشاره به افتتاحیه های پروژه های کلان ملی و مدیریت شهری گفت: توسعه شهرنشیشنی 74 درصد است و بودجه شهرداری ها از سال جاری 96 هزار میلیارد تومان  است و حجم کار عمران و توسعه شهری در کشور بالا است و 99 پروژه به ارزش 8 هزار میلیارد تومان بهره برداری شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: 25 هزار میلیارد تومان پروژه تا آخر دولت افتتاح می شود و امروز بیش از 10هزار میلیارد تومان پروژه در کشور بهره برداری می شود.

,

وزیر کشور با بیان اینکه در دهه فجر 30 هزار پروژه با 100 هزار میلیارد تومان افتتاح شده است اظهار کرد: موضوع محیط زیست و هوای پاک برای شهرداری ها اولویت دارد 38 درصد پروژه ها مربوط به این امر است و با توجه به برنامه ریزی شهری در سال آینده 15 هزار میلیارد تومان پروژه با دستور روحانی افتتاح می شود.

,

وی ضمن تأکید بر سازماندهی و خدمات و بکارگیری نیروی انسانی و آموزش و تصیب طرح های کلان و ملی با دولت افزود: در توزیع و ایجاد توازن و تعادل خدمات شهری اعتبارات دولتی با شاخص های توازن و تعادل عقب افتادگی ها انجام می شود.

,

رحمانی با اشاره به اهمیت موضوع سامانه ها در شهرداری تصریح کرد: حضور مردم برای دریافت خدمات به صورت مستقیم به الکترونیکی تبدیل شده است و 70 درصد خدمات غیرحضوری است و مدیرتی شهری و روستایی ساماندهی می شود.

,

وی افزود: علاوه بر افتتاح پروژه در 5 شهر کشور 987 میلیارد تومان در زمینه های محیط زیست و عمران شهری و مدیریت بحران و تجهیزات شهری و فرهنگی و اجتماعی و فناوری اطلاعات و شهر هوشمند به بهره برداری خواهد رسید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه