اخبار داغ

شهر سی‌سخت در چهاردهمین روز از زلزله؛

پلیس همچنان در کنار زلزله‌زدگان/ ماشین‌آلات قرارگاه خاتم‌الانبیاء در سی‌سخت/10 هزار قلم کالا در مناطق زلزله زده توزیع شد

پلیس همچنان در کنار زلزله‌زدگان/ ماشین‌آلات قرارگاه خاتم‌الانبیاء در سی‌سخت/10 هزار قلم کالا در مناطق زلزله زده توزیع شد
شهر زلزله سی سخت و شهرستان دنا امروز شاهد برنامه های مختلفی برای کمک به زلزله زدگان بود که در این راستا حضور پلیس، اشین آلات قرارگاه خاتم الانبیاء و توزیع 10 هزار قلم کالا بخشی از اقدامات بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس شهر زلزله زده سی سخت همچنان در کانون توجهات است و روزانه شاهد تغییر و تحولات  برای امداد رسانی گروه های مختلف از اقشار مختلف  مردم، نیروهای نظامی و انتظامی، بسیج، سپاه، نیروهای هلال احمر بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

پلیس همچنان در کنار زلزله زدگان ؛ این بار در قامت مشاور

,

شهر سی سخت امروز شاهد حضور مددکاران معاونت نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد  بود، افراد مددکار با حضور در چادرهای برپاشده هلال احمر اقدام به مشاوره و ارائه راهکار برای زلزله زدگان داشتند.

,

در همین رابطه خانواده هایی که روزی سقف خانه های  آنها سرپناه و محل دلگرمی و محفل صمیمی اعضای خانواده  بود،  در اثر زلزله برخی فروریخت و برخی در معرض خطر ریزش قرار دارد  و به اجبار خانواده ها در چادر اسکان پیدا کردند.

,

حضور خانواده ها در چادرهای برپاشده در مقایسه با سرپناه هفته های پیشین سبب تاثیرات روانی مختلفی می شود اما وجود مددکاران و مشاوران نیروی انتظامی و بیان واقعیت ها و دلگرمی به آینده ای روشن می تواند در کاهش آلام های روحی و روانی زلزله زدگان موثر واقع شود.

,

, ,

 آوار برداری ساختمان های آسیب دیده در سی سخت

,

با حضور مسئولان مختلف همراه با دستگاه ها و ماشین آلات سنگین، زمینه تسریع و تسهیل در آوارها برداری ها در شهر سی سخت فراهم شد.

,

با آوار برداری در شهر زمینه ساخت واحدهای مسکونی جدید فراهم می شود و  روند خدمت رسانی و امداد رسانی ها در ابعاد مختلف فراهم می شود، در این راستا تیپ 48 فتح کهگیلویه وبویراحمد همچنان پای کار آوار برداری منازل تخریب شده بود، در همین رابطه ماشین آلات سنگین شهرداری سی سخت، راهداری و حمل ونقل جاده ای، و مهمتر حضور قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در کنار سایر ارگان ها می تواند در رفع آواربرداری ها کمک فراوان داشته باشد و ابن همدلی با هدف خدمت به مردم سبب شهری آباد برای سی سخت شود.

,

تجهیزات و ماشین آلات قرارگاه خاتم الانبیاء در سی سخت

,

قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء به منظور همدردی و همچنین تهیه برخی اقلام مورد نیاز برای مردم سی سخت، کمک های خود را به این شهر اعزام کرد.

,

در همین رابطه نماینده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در گفتگو با صبح زاگرس در خصوص کمک های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گفت: در جهت تحقق فرامین رهبر انقلاب برای کمک به زلزله زدگان سی سخت و با توجه به رسالت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تاکید فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء در همان روزهای ابتدایی در شهر سی سخت مستقر شدیم و تجیهزات لازم شامل 20 دستگاه آوار بردار در این حوزه مستقر شد و با هماهنگی بنیاد مسکن و سازمان های متولی شروع به آوار برداری کردیم.

,

کرم نظری در ادامه گفت: در بحث ساخت مسکن جامعه هدفی را در خصوص  مددجویان کمیته امداد و بهزیستی بعد از آوار برداری طی توافقی که با مرکز صورت گرفته است انجام خواهد شد، از طرفی بسته های معیشتی، وسایل گرمایشی در شهر سی سخت توزیع خواهد شد.

,

, ,

وی با بیان توضیحاتی در خصوص اسکان مردم سی سخت افزود: قرارگاه خاتم الانبیاء تا رفع آلام و سختی های مردم شهر سی سخت در کنار شان خواهیم بود.

,

کمک‌های اهدایی «صندوق خیریه دانشکده نفت آبادان» به مردم زلزله‌زده سی‌سخت

,

پس از زلزله سی سخت و ویرانی‌های به بار آمده کمک‌های زیادی از اقصی نقاط ایران توسط گروههای مردمی، موسسات خیریه و … به شهر سی سخت ارسال شد.

,

با کمک صندوق خیریه دانشکده نفت آبادان حدود ۱۰۰ بسته مواد غذایی و بهداشتی به ارزش تقریبی هر بسته ۵۰۰هزارتومان بین مردم زلزله زده سی سخت توزیع شد.

,

این کمکهای غذایی و بهداشتی با هماهنگی برخی از گروههای مردمی سی سخت و حضور نماینده این صندوق به خانواده های زلزله زده تحویل داده شد.

,

صندوق خیریه دانشکده آبادان متشکل از فارغ التحصیلان این دانشکده از سال ۹۵ فعالیت خود را آغاز و در زلزله کرمانشاه، سیل آق قلا، سیل لرستان و سیل خوزستان کمکهای زیادی را به مردمی که از این بلایا آسیب دیده بودند اهدا کردند.

,

, ,

بیش از ۱۰ هزار قلم کالا در مناطق زلزله زده شهرستان دنا توزیع شد

,

امان الله جهانبین در خصوص مجموعه اقدامات جمعیت هلال احمر استان برای امداد رسانی به زلزله زدگان  روز چهارشنبه در گفتگو با رسانه ها گفت: در این مدت سه هزار و ۱۲۶ تخته چادر امدادی،یکهزار و ۶۶۰ تخته چادر مسافرتی،یکهزار و ۸۰ تخته پتو،۱۱۷تخته موکت،پنج ست ظرف،۲ هزار و ۶۳۹ بسته غذا،۲۰۱ شعله والور و یکهزار و۴۸۴ شعله هیتر برقی در مناطق زلزله زده شهرستان دنا توزیع شد.

,

وی بیان کرد: در این مدت همچنین ۱۱ هزار و ۶۲۵ کیلوگرم نایلون پوششی در مناطق زلزله زده شهرستان دنا توزیع شد.

,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این اقلام از سوی عوامل امدادی در مناطق ده گانه و درب منازل آسیب دیده توزیع شده است.

,

جهان بین ابراز داشت:در ۲ هفته گذشته انواع خودروها شامل آمبولانس،سواری و وانت، کمک دار،باری،مینی بوس و کامیون و همچنین یک فروند بالگرد برای امدادرسانی در مناطق زلزله زده شهرستان دنا به کار گرفته شده است.

,

وی تاکید کرد:تیم های متشکل از مردان و زنان در مناطق زلزله زده در حال خدمات رسانی هستند و همچنین تیم هایی از استان های اصفهان،فارس،چهارمحال بختیاری و خوزستان در کنار امدادگران استان مشغول خدمات رسانی هستند.

,

لازم به ذکر امدادرسانی و کمک به زلزله زدگان در این شهرستان زلزله زده  تا رفع مشکلات و معضلات همچنان ادامه دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه