اخبار داغ

رئیس قوه قضائیه:

تاخیر در راه اندازی مجتمع فولاد ارومیه هیچ گونه توجیهی ندارد

تاخیر در راه اندازی مجتمع فولاد ارومیه هیچ گونه توجیهی ندارد
آیت الله رئیسی گفت: با عنایت به اینکه در مجتمع فولاد ارومیه، ماشین آلات و تجهیزات کامل مستقر شده و تجهیز ۸۵ درصدی امکانات صورت گرفته، تاخیر در راه اندازی آن هیچ گونه توجیهی ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در ابتدای سفر خود به استان آذربایجان غربی، از مجتمع فولاد ارومیه بازدید کرد و اظهار داشت: باید هرچه سریع‌تر با تشکیل کارگروهی با عضویت مسئولان استانی، مشکلات موجود بر سر راه این واحد تولیدی مرتفع شده و سرمایه‌گذار و بانک تسهیلات‌دهنده با تعامل با یکدیگر نسبت به بر مدار تولید قرار دادن مجتمع فولاد ارومیه اقدامات مقتضی را انجام دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم, نیوز,

وی ادامه داد: با عنایت به اینکه در این مجتمع تولیدی ماشین آلات و تجهیزات کامل مستقر شده و تجهیز ۸۵ درصدی امکانات صورت گرفته، تاخیر در راه اندازی آن هیچ گونه توجیهی ندارد و همه مسئولان و دست‌اندرکاران باید برای در مدار تولید قرار گرفتن این مجتمع، همه ظرفیت‌ها را به کار بگیرند.

,

رئیس قوه قضاییه با اشاره به ظرفیت اشتغالزایی مجتمع فولاد ارومیه بیان کرد: طبق گفته سرمایه‌گذار، این واحد تولیدی ظرفیت اشتغالزایی برای ۳ هزار نفر را دارد؛ بر همین مبنا با توجه به نیاز مبرم کشور به تمهید امکانات برای جهش تولید، ضروری است هرچه سریع‌تر با بهره‌گیری از نیروهای انسانی موجود در استان، نسبت به راه‌اندازی این مجتمع اقدامات مقتضی صورت گیرد.

,

آیت‌الله رئیسی افزود: در مسیر رفع مشکلات مجتمع فولاد ارومیه، دستگاه قضایی و دادگستری آذربایجان غربی نهایت مساعدت را به عمل خواهند آورد و رئیس دادگستری استان نیز در جلسات شورای اقتصاد مقاومتی، موضوع راه اندازی این مجتمع تولیدی را با جدیت دنبال خواهد کرد.

,

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تمرکز همه دستگاه ها برای تحقق جهش تولید گفت: امکانات فراهم آمده در مجتمع فولاد ارومیه یک سرمایه ملی محسوب می‌شود و هیچگونه تاخیری در راه‌اندازی این واحد تولیدی جایز نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه