اخبار داغ

مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران خبر داد؛

آغاز طرح ویژه نظارت بر بازار نوروزی از فردا

آغاز طرح ویژه نظارت بر بازار نوروزی از فردا
اسفنانی گفت: طرح ویژه نوروزی نظارت بر بازار از فردا آغاز می‌شود و تا 15 فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدعلی اسفنانی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز، درباره اقدامات سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران در نظارت بر نحوه تأمین و فروش اقلام مورد نیاز مردم در آستانه نوروز گفت: هرساله در ایام عید نوروز و ماه‌های پایانی سال طرح‌های ویژه‌ای را در بحث نظارت بر بازار داریم که امسال هم چنین طرح‌هایی را در دستورکار خود قرار داده‌ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, محمدعلی اسفنانی, شبکه خبری تهران نیوز،,

وی افزود: طرح ویژه سازمان تعزیرات در نظارت بر بازار عید نوروز، از فردا 15 اسفند ماه شروع می‌شود و تا 15 فروردین 1400 این طرح ادامه خواهد داشت.

,

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران تأکید کرد: این طرح متشکل از واحدهای گشتی است که در دو نوبت صبح و بعدازظهر فعالیت خواهند کرد و همچنین به تعداد گشت‌هایمان در این ایام اضافه شده است و حتی همکاری سازمان‌هایی که به بحث نظارت بر قیمت‌ها و تأمین کالاها مرتبط هستند، همکاری‌هایشان را در این ایام با ما افزایش می‌دهند.

,

اسفنانی ادامه داد: البته امسال به نوعی تعطیلات نوروزی به ماه مبارک رمضان هم متصل می‌شود و طرح ویژه نوروزی با طرح ویژه ماه مبارک رمضان تلفیق خواهد شد.

,

وی بیان کرد: معمولاً روی کالاهایی که در ایام پایانی سال و ایام عید مورد استفاده است، نظارت خواهیم داشت. چون ما یک مجموعه دادرسی‌محور هستیم به تخلفات رسیدگی می‌کنیم و کار بازرسی صرف را مراجع دیگری مانند اتاق اصناف و سازمان صنعت و معدن و تجارت انجام می‌دهند و پرونده‌هایی را که تشکیل می‌دهند را به ما ارسال می‌کنند و نسبت به آنها رسیدگی انجام می‌شود.

,

این مقام مسئول عنوان داشت: مراکزی مانند مراکز درمانی، اقامتی، رستوران‌ها، مسافربری، تهیه غذا و امثال اینها جزء مراکز هدف نظارتی سازمان تعزیرات است تا اگر احیاناً تخلفاتی در این مراکز صورت بگیرد، حکم صادر خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه