اخبار داغ

مسوول بسیج پیشکسوتان سپاه حضرت سیدالشهدا(ع):

انتقال ارزش‌های انقلاب مهمترین رسالت پیشکسوتان است

انتقال ارزش‌های انقلاب مهمترین رسالت پیشکسوتان است
مسوول بسیج پیشکسوتان سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: در شرایط جنگ نرم دشمن، انتقال ارزش‌های انقلاب مهمترین رسالت پیشکسوتان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا بوربور در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس فرهنگی شبکه خبری تهران نیوز، اظهار کرد: پیشکسوتان عرصه جهاد و دفاع از وطن امروز نیز در عرصه‌های مختلف حضوری فعال داشته و پای کار هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,

وی عنوان کرد: مهمترین رسالتی که بر دوش پیشکسوتان انقلاب و دفاع مقدس قرار دارد، این است که تجربیات و اندوخته‌های انقلاب را به نسل جوان انقلاب نکرده انتقال داده و آن‌ها را با مفاهیمی همچون دفاع و ایثار آشنا کنند.

,

مسوول بسج پیشکسوتان سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران تاکید کرد: در شرایطی که دشمنان به دنبال انقطاع فرهنگی بین نسل انقلاب با نسل انقلاب نکرده و جنگ ندیده هستند، برای جلوگیری از شکاف اعتقادی و فرهنگی بین این دو نسل باید مفاهیم، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب به جوانان امروزی انتقال یابد.

,

بوربور خاطرنشان کرد: نسل جوان و نوجوان امروز سرمایه‌های نظام جمهوری اسلامی هستند و باید مدافعان و محافظان انقلاب و اهداف متعالی آن بوده و آن را نسل به نسل و سینه به سینه منتقل کنند.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همه آنچه که در بیانیه گام دوم از سوی رهبر حکیم انقلاب ترسیم و ابلاغ شده، با هدف حفظ نظام و ارزش‌های والای آن است.

,

مسوول بسج پیشکسوتان سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران ادامه داد: اکنون که به کوری چشم دشمنان انقلاب اسلامی چهل سالگی عمر خود را سپری کرده و وارد چهله دوم شده است، باید با عمل به بیانیه گام دوم به عنوان چراغ روشنی که رهبر انقلاب برای تعیین مسیر حرکت پیش ما روشن کرده‌اند، با شتاب در مسیر تعالی اهداف انقلاب به پیش رفته و شاهد باروری هر چه بیشتر آن باشیم.

,

 

,

انتهای پام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه