اخبار داغ

رئیس کل دادگستری گلستان خبر داد؛

آزادی ۸۶ زندانی جرایم غیرعمد و مالی در گلستان

آزادی ۸۶ زندانی جرایم غیرعمد و مالی در گلستان
۸۶ زندانی جرایم غیرعمد و مالی امروز با گذشت شاکیان و کمک ستاد اجرایی فرمان امام ره استان آزاد شدند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان در مراسم متمرکز آزادی این محکومان در زندان گرگان گفت: ۶۸۰ میلیون تومان از طلب این بدهکاران را ستاد اجرایی فرمان امام ره استان تامین کرد و مابقی بدهی را نیز طلبکاران بخشیدند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,
وی افزود: با آزاد شدن این افراد، شمار مددجویانی که از ابتدای امسال آزادشدند به ۴۱۲ نفر رسید .
,
 
,
هاشمیان ادامه داد: بدهی این افراد حدود ۹۹ میلیارد تومان، بود که با پادرمیانی شورای حل اختلاف و مددکاران زندان های گرگان و گنبدکاووس آزادشدند .
,
 
,
وی افزود: ۶۵ میلیارد تومان از طلب این افراد را شاکیان در اقدام خیرخواهانه و بزرگوارانه بخشیدند و مابقی این طلب نیز یا دادخواست اعسار محکومان و رای دادگاه، تقسیط شد و ۹ میلیارد تومان باقی مانده این طلب نیز با کمک ستاد اجرایی فرمان امام ره، بنیاد مستضعفان، ستاد دیه، سازمان بسیج حقوقدانان گلستان و خیران به صورت بلاعوض و وام تامین شد .
,
 
,
هاشمیان با بیان این که هم اکنون نیز ۱۵۴ مددجوی جرایم غیرعمد و ناتوان از پرداخت بدهی، چشم انتظار کمک هم استانی ها برای آزادی و بازگشت به آغوش خانواده هایشان هستند گفت: پیش بینی می کنیم با کمک مردم تا پایان سال، شمار مددجویانی که طعم آزادی را می چشند به ۵۰۰ نفر برسد .
,
 
,
رئیس کل دادگستری گلستان با دعوت از همه برای مشارکت در این کار خداپسندانه گفت: هم استانی‌ها می‌توانند با پرداخت حداقل ۱۰ هزار تومان از طریق وایز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۸۴۳۹ یا شماره حساب ۰۱۰۶۰۰۲۹۷۵۰۰۵ به نام ستاد دیه استان در این کار خیر مشارکت کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه