اخبار داغ

سوانح متعدد راهنمایی در پیچ و خم نصب تابلو؛

نصب تابلوی راهنمایی راه نجات برخورد رانندگان با جداول

نصب تابلوی راهنمایی راه نجات برخورد رانندگان با جداول
در منطقه شهرک بلدالامین روبروی بوستان حسام، بولوار امام رضا ۱۱ قسمت کندرو شب ها به دلیل نور کم و عدم تابلوی علائم راهنمایی و رانندگی، تاکنون تعداد زیادی از رانندگان خودروها با جداول برخورد کرده و دچار سانحه شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ طی تماس تلفنی از یکی از مخاطبان مبنی بر اینکه در منطقه شهرک بلدالامین روبروی بوستان حسام، بولوار امام رضا ۱۱ قسمت کندرو شب ها به دلیل نور کم و عدم نصب تابلوی علائم راهنمایی و رانندگی، تاکنون تعداد زیادی از رانندگان خودروها با جداول برخورد کرده و دچار سانحه شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

به همین دلیل با یوسف نجفی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهر کرمان تماس گرفتیم و از وی خواستار پی گیری موضوع شدیم وی در پاسخ بیان کرد: نصب علائم راهنمایی و رانندگی به عهده شهرداری است با این همه پی گیر خواهم بود.

,

گنجی مسئول روابط عمومی سازمان حمل و نقل تلفنی به خبرنگار ما گفت: تا به حال چندین بار در این منطقه تابلوی علائم نصب شده است اما به دلایل نامعلومی روز بعد این تابلو از این محل مفقود می شد.

,

وی ادامه داد: به هر حال این امر وظیفه است و جان همشهریان ارزش و اهمیت بیشتری دارد.

,

گنجی همچنین از کلیه همشهریان درخواست کرد: در صورت مشاهده چنین مسائلی در سطح شهربا شماره موبایل ۰۹۳۸۸۹۷۹۲۱۶ تماس حاصل کنند.

,

براساس این‌گزارش، قرار شد که طی دو سه روز آینده مجددا تابلویی در این منطقه نصب شود تا از سوانح بعدی جلوگیری شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه