اخبار داغ

معاون فرماندار محمودآباد عنوان کرد؛

نقش مهم خبرنگاران در جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات

نقش مهم خبرنگاران در جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات
قنبرعلی داداش‌پور با اشاره به اینکه انتقال آزاد اطلاعات در جامعه یک اصل است، گفت: خبرنگاران نقش مهمی در جلب مشارکت مردم در انتخابات دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، قنبرعلی داداش‌پور صبح امروز در نشست هم‌اندیشی با خبرنگاران و اصحاب رسانه محمودآباد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت این شهرستان اظهار کرد: خبرنگاران جایگاه ویژه‌ای برای ما داشته‌اند و ارتباط خوبی باید در تمامی نهاد‌های سطح شهرستان با اصحاب رسانه صورت گیرد.

وی با بیان اینکه کسی که با حقوق رسانه آشنا است نمی‌تواند از دغدغه‌ها و مشکلات شهرستان خود به سادگی عبور کند، افزود: خبرنگار می‌داند که چگونه تیتر خبر خود را انتخاب کرده تا ذهن مخاطب جلب گزارش شود.

معاون سیاسی فرمانداری محمودآباد با توجه به پیش‌رو بودن ایام انتخابات گفت: ما به‌عنوان یک مسئول باید دغدغه اطلاع‌رسانی درست را برای ایجاد فضای مناسب انتخاباتی داشته باشیم و همراه کردن دستگاه‌های سطح شهرستان می‌تواند در زمینه باعث انجام فعالیت بیشتر شود.

داداش‌پور یادآور شد: با توجه به تحریم‌ها انتخابات سختی پیش‌رو داریم و باید در راستای ترغیب همشهریان به شرکت در انتخابات تلاش کنیم.
وی تصریح کرد: ما به دنبال انتخابات سالم هستیم و تنها راه برون‌رفت ما از مشکلات کشور انتخاب درست خواهد بود.

معاون سیاسی فرمانداری محمودآباد بیان کرد: ما انتخابات الکترونیکی در محمودآباد نداریم و روال انتخابات ما همانند سال‌های گذشته خواهد بود.

داداش‌پور در ادامه افزود: جمعیت شناور ما در سطح شهرستان در حال رشد است که یکی از مشکلات ما محسوب ‌می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با افزایش جمعیت و پذیرا بودن مهمان نوروزی در محمودآباد دغدغه نهادهای ذی‌ربط بیشتر خواهد شد و تمام اراضی کشاورزی ما با تبلیغات‌های مشاورین املاک سطح شهرستان تبدیل به خانه‌های دوم هموطنان ما از سایر استان‌های کشور در مازندران خواهد بود.

معاون سیاسی فرمانداری محمودآباد ادامه داد: در حال حاضر طبق روال گذشته سعی بر انتشار تولید محتوا در زمینه‌های مختلف از جمله رعایت پروتکل‌های بهداشتی به‌خصوص در اصناف و بازار داریم.

داداش‌پور افزود: خبرنگاران باید با انتشار تولید محتوا درست اطلاع‌رسانی مناسبی به مردم داشته باشند.

وی بیان کرد: با در نظر داشتن اخلاق انتخاباتی؛ خبرنگاران باید به معرفی افراد مناسب برای انتخابات تلاش کنند.

معاون سیاسی فرمانداری محمودآباد با بیان اینکه خلا ارتباط مدیران با خبرنگاران از دغدغه‌های اصحاب رسانه شهرستان است، اظهار کرد: ارتباط  و هماهنگی بین خبرنگاران و مدیران می‌تواند مشکلات زیادی را در شهر حل کند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه