اخبار داغ

افتتاح مجتمع تجاری و فرهنگی شهرداری گرگان با حضور رئیس جمهور؛

تجلیل رئیس جمهور از اقدامات موثر شهرداری گرگان/ روحانی: اقدامات یک سال اخیر شهرداری گرگان امیدبخش بود+ تصاویر

تجلیل رئیس جمهور از اقدامات موثر شهرداری گرگان/ روحانی: اقدامات یک سال اخیر شهرداری گرگان امیدبخش بود+ تصاویر
مراسم بهره برداری از پروژه های ملی شهرداری های کشور صبح امروز با حضور ویدئوکنفرانسی حسن روحانی برگزار شد و طی آن مجتمع اداری ، تجاری و فرهنگی شهرداری گرگان به بهره برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما،با حضور ویدئو کنفرانسی حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران و با حضور استاندار گلستان، شهردار گرگان، منتظری نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی، فرماندار گرگان و رییس و اعضای شورای اسلامی شهر گرگان، پروژه شاخص مجتمع اداری، تجاری و فرهنگی شهرداری گرگان رسماً افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

عبدالرضا دادبود شهردار گرگان در گزارشی سه دقیقه ای به خدمات شهرداری طی یک سال گذشته در شهر گرگان پرداخت و اقدامات انجام شده توسط شهرداری را بازگو کرد.

,

بیان گزارش بسیار خوب از طرف شهردار گرگان باعث شد تا حسن روحانی رئیس جمهور طی سخنانی کوتاه عنوان کند که شهرداری گرگان در یک سال اخیر خدمات خوب و امیدوار کننده ای انجام داده است.

,

روحانی افزود: من خدمت مردم استان گلستان و شهر گرگان ابراز سلام و محبت می کنم و امیدوام این اقدامات و خدمات شهرداری برای مردم آن خطه موثر باشد.

,

رئیس جمهور سپس با لفظ معروف "علی برکت الله" و صلوات حضار پروژه مجتمع تجاری ، اداری و فرهنگی شهرداری گرگان را افتتاح کرد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه