اخبار داغ

رئیس اتاق اصناف خلیل‌آباد خبر داد؛

چک برگشتی مانع پرداخت تسهیلات کرونا به اصناف خلیل‌آباد / بانک‌های عامل همکاری ندارند

چک برگشتی مانع پرداخت تسهیلات کرونا به اصناف خلیل‌آباد / بانک‌های عامل همکاری ندارند
مالداران گفت: در اوج فراگیری ویروس کرونا، اصناف و کسبه مجبور به تعطیلی مغازه‌های خود شدند و بعضاً چک‌های برگشتی دارند ولی علی‌رغم قانون بانک مرکزی، بانک‌های عامل با اصناف شهرستان در پرداخت تسهیلات کرونا همکاری خوبی نداشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی مالداران، رئیس اتاق اصناف خلیل‌آباد در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ با اعلام این خبر اظهار داشت: بانک مرکزی در بخشنامه‌ای که شهریورماه رسانه‌ای شد، اعلام کرد که اعمال محرومیت‌های قانونی صادرکنندگان چک‌های برگشتی بـه دلیل شرایط ایجاد شده ناشی از شیوع بیماری کرونا تعلیق شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه این استثنا تنها برای طرح‌های تسهیلات کرونایی اعمال شد، خاطرنشان کرد: به علت اینکه در اوج فراگیری ویروس کرونا اصناف و کسبه مجبور به تعطیلی مغازه‌های خود شدند، بعضا چک‌های آنها برگشت خورد ولی بانکها با اصناف شهرستان در پرداخت تسهیلات کرونا همکاری خوبی نداشتند.

, .,

رئیس اتاق اصناف خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه مسئولان همواره در تمامی نشست‌های ستاد مقابله با کرونای خلیل‌آباد از همکاری اصناف و بازاریان به لحاظ رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی تقدیر می‌کنند، تصریح کرد: خلیل‌آباد کمترین پلمب اصناف سطح شهرستان‌های استان را در زمان اعمال محدودیت‌ها داشت.

,

وی با اشاره به اینکه شهرستان خلیل‌آباد هیچ‌گونه کمبودی در تأمین ارزاق عمومی ندارد، اذعان کرد: 24 تن روغن طی هفته جاری وارد شهرستان شد که 12 تن در روستاها و باقی در سطح شهر خلیل‌آباد و کندر در حال توزیع است و در همین راستان از نظر جذب اقلام طرح تنظیم بازار رتبه چهارم استان را داریم.

,

مالداران با بیان اینکه کلیه کسبه، بازاریان و همشهریان همچنان باید فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را مدنظر قرار دهند، عنوان کرد: باتوجه‌به اینکه اواخر سال بحث خرید اجناس عید توسط خانواده‌ها را پیش رو داریم می‌طلبد که کلیه پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود.

,

وی همچنین تشریح کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط تمام اصناف، بازاریان و همشهریان می‌توانند مانع از اوج‌گیری کرونا و همچنین مانع تعطیلی اصناف و بازاریان می‌شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه