اخبار داغ

در نشست فرماندار دنا با جانشین سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد مطرح شد؛

سمپاشی رایگان باغات آسیب دیده سی سخت توسط سپاه+تصاویر

سمپاشی رایگان باغات آسیب دیده سی سخت توسط سپاه+تصاویر
ظهر امروز فرماندار دنا و برخی از مدیران دستگاه های خدمات رسان دنا با جانشین فرماندهی سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد در خصوص رسیدگی به بخش کشاورزی در سی سخت دیدار و گفتگو کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس ظهر امروز جلسه ای در سپاه شهرستان دنا به منظور بررسی خسارات باغداران سی سخت با حضور جانشین سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد در سالن اجتماعات سپاه شهرستان دنا برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

مصطفی مثنوی جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این نشست  بررسی خسارت های وارده به بخش کشاورزی را از اولویت های مهم ذکر کرد و گفت:  این جلسه عملیاتی و میدانی در خصوص رسیدگی به وضعیت کشاورزی شهروندان سی سخت تشکیل شده است، سی سخت بعنوان قطب کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد بر اثر زلزله آسیب جدی دیده است.

,

وی بیان کرد: یکی از نگرانی های مردم باغات و شیلات هستند که خساراتی به آنها وارد شده است، که برآورده ها در این خصوص انجام گرفته است ولی سرعت عمل در رسیدگی به این موضوع حائز اهمیت است.

,

مثنوی به سمپاشی رایگان باغات افراد آسیب دیده از زلزله اشاره کرد و گفت: توجه ویژه به حوزه کشاورزی  و ترویج کشاورزی نوین در دستور کار دستگاه ها باید قرار گیرد و در این خصوص با استفاده از ظرفیت تیپ ۴۸ سپاه فتح و سازامان بسیج جامعه کشاورزی و جهاد کشاورزی سمپاشی باغات آسیب دیدگان صورت خواهد گرفت.

فرماندار دنا در ادامه این نشست ضمن تقدیر و تشکر از خدمات سپاه و بسیج در این زلزله گفت: مردم انسان ها و دستگا های  سالم و خدمات رسان را شناختند افراد و گروه ها و دستگاه ها و ادارات زیادی کمک رسانی کردند.

پناهی گفت: سپاه از همان لحظه اول وقوع زلزله کمک رسانی را آغاز کرد و  تا الان رها کار را نکردند و در همه زمینه ها حضور فعال و پای کار داشته اند.

,
,
,
,
,

وی ضمن تقدیر و تشکر از سپاه که با تمام توان پای کار بوده اند گفت: با وجود بحران پیش آمده عملکرد کاهشی کرونا در سطح شهرستان مد نظر بوده است و تنها شهرستانی که تا کنون قرمز نشده دنا بوده است که این همکاری و همراهی مردم را نشان می دهد، اکنون نیز در این زلزله همه نهادهای نظامی و انتظامی کنار مردم بودند.
 
فرماندار دنا با بیان اینکه یکی از مهمترین حوزه های آسیب دیده بخش کشاورزی است، گفت: کانال های کشاورزی سی سخت، دارشاهی، طرح های پرورش ماهی در اولویت رسیدگی به آسیب های کشاورزی هستند.

آراسته رئیس جهاد کشاورزی دنا با بیان اینکه کانال های کشاورزی خسارات جدی دیده اند گفت: کانال آب کوخدان که حجم زیادی از باغات روستاهای سی سخت را آبیاری می کند نیاز به بهسازی دارد، همچنین کانال آب کشاورزی بیاره نیز آسیب دیده که نیازمند توجه است.

,
,
,
,
,

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه