اخبار داغ

در دیدار با رییس قوه قضائیه عنوان شد؛

ضرورت تقویت زیرساخت‌های فرهنگی در آذربایجان‌غربی

ضرورت تقویت زیرساخت‌های فرهنگی در آذربایجان‌غربی
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: باید زیرساخت‌های فرهنگی در آذربایجان‌غربی تقویت شده تا نخبگان خوبی در کشور تربیت شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی امروز در جمع طلاب و نخبگان که با حضور حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی رئیس دستگاه قضا برگزار شد اظهار داشت: امید است حضور رئیس قوه قضائیه، مقدمه حل مشکلات استان باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم, نیوز,

وی تصریح کرد: خوشبختانه هم اکنون با حضور و تدبیر آیت‌الله رئیسی در راس قوه قضائیه، بارقه امید در دل مردم ایجاد شده است.

,

امام جمعه ارومیه بیان کرد: خوشبختانه در استان کارهای مفید و موثری انجام شده و آذربایجان‌غربی نماد اخوت در برادری است و ادیان و اقوام با صمیمیت و در امنیت و آرامش با یکدیگر زندگی می کنند.

,

وی افزود: خوشبختانه روز به روز این آرامش بیشتر می‌شود و در این راستا در استانی که اقوام و ادیان مختلفی با یکدیگر زندگی می‌کنند، زمینه تشدد بسیاری وجود دارد اما به سبب بصیرت نخبگان، مردم آذربایجان‌غربی در آرامش زندگی می کنند بنابراین باید در رشد دانشگاه‌ها و مراکز حوزوی به این استان توجه شود.

,

‌قریشی اظهار داشت: آذربایجان‌غربی از لحاظ نخبگی، استعداد فراوانی دارد و باید به این استان نگاه ویژه داشته باشیم چون آذربایجان‌غربی با سه کشور هم مرز است و تمامی مباحث فرهنگی در ابتدا از این استان به سایر استان‌ها رخنه می‌کند.

,

وی با تاکید بر اینکه مباحث علمی و فرهنگی بسیار حائز اهمیت است بیان کرد: باید زیرساخت های مربوطه تقویت شده تا نخبگان خوبی برای کشور تربیت شود.

,

انتهای‌پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه