اخبار داغ

گلایه شهروندان دهدشتی از سرقت تجهیزات مخابراتی

گلایه شهروندان دهدشتی از سرقت تجهیزات مخابراتی
سرقت کابل‌ های تلفن منازل شهرستان کهگیلویه صدای شهروندان را در آورده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس سرقت تأسیسات مخابراتی از دیرباز یکی از مهم ترین چالش های مردم و مسئولین بوده  به طوری که در برخی مناطق به یک رویه پرتکرار و آزار دهنده تبدیل شده و مردم را با مشکلات زیادی مواجه کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
 در ماه های  اخیر بر اساس گزارش های مردمی شهرستان کهگیلویه با افزایش میزان سرقت کابل ها و تجهیزات مخابراتی روبرو بوده و شهروندان مناطق مختلف شهر از سرقت کابل ها و  قطع تلفن و اینترنت خود گلایه دارند.
,
 
,
در همین رابطه آبروشن یکی از شهروندان دهدشتی در گفت‌وگو با خبرنگار صبح زاگرس  با بیان اینکه حدود یک ماه از سرقت کابل‌ های تلفن منزل خود  می‌ گذرد گفت: در شرایط کنونی که به دلیل شیوع کرونا نیاز  به اینترنت بیشتر از قبل شده و دانش آموزان و دانشجو در خانه ها هستند و آموزش های خود را در بستر فضای مجازی باید فرا بگیرند این مسئله به یک مشکل برای ما تبدیل شده است.
, صبح زاگرس,
 
,
مرتضوی شهروند دیگر دهدشتی  گفت: سرقت کابل‌های تلفن و شبکه برق در شهرستان  کهگیلویه یک معضل جدی است و کسی پاسخگوی آن نمی باشد.
,
 
,
 رئیس شرکت مخابرات کهگیلویه در این باره با بیان اینکه روزانه تجهیزات مخابرات یک قسمت از شهر به سرقت می رود گفت: فنی حرفه ای شماره ۶ خواهران دهدشت را در سال جاری بیش از پنج بار سرقت شده است.
,
 
,
حمید خشامن با اشاره به اینکه سرقت تجهیزات مخابرات به معظلی در شهر تبدیل شده است که همه گرفتار آن شده اند افزود: در کمتر از پنج روز  حدود ۱۵۰ متر اقدام به کابل دزدی صورت گرفته است و متاسفانه حجم سرقت کابل‌ های مخابراتی شهرستان بالاست.
,
 
,
با این وجود مردم شهر  گلایه دارند که چرا مسئولان پیگیر مسئله سرقت کابل ‌های تلفن  به صورت جدی نیستند و برای این معضل در این شرایط کرونایی و نیاز جامعه دانش آموزی و دانشجویی به اینترنت چاره ای اندیشیده نمی شود.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه