اخبار داغ

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد خبر داد؛

ایجاد 590 جای پارک با بهره‌برداری از پارکینگ آزادی

ایجاد 590 جای پارک با بهره‌برداری از پارکینگ آزادی
کاظمی گفت: همواره شاهد حجم بالایی از پارک خودروها در اطراف پارک ملت بودیم که مزاحمت‌هایی را برای شهروندان ایجاد کرده بود از این رو در ۲ طبقه منفی پروژه پارکینگ آزادی برای ۵۹۰ خودرو جای پارک ایجاد شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خلیل‌الله کاظمی، معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: در پارکینگ آزادی یک طبقه برای استقرار ۳۵ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس با حجم تردد روزی حدوداً ۲ هزار اتوبوس در نظر گرفته شده است همچنین به دلیل اینکه همواره شاهد حجم بالایی از پارک خودروها در اطراف پارک ملت بودیم که مزاحمت‌هایی را برای شهروندان ایجاد کرده بود از این رو در ۲ طبقه منفی برای ۵۹۰ خودرو جای پارک ایجاد شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با تأکید بر اینکه جای پارک برای معلولان و دوچرخه به صورت جداگانه در نظر گرفته شده، افزود: ورودی پارکینگ حدود ۱۶۰ متر بعد از پایانه است و حدود ۱۰ آسانسور و ۱۱ پله‌برقی برای آن در نظر گرفته شده است.

,

کاظمی تصریح کرد: این پارکینگ هوشمند امکان رزرو جای پارک، کنترل هوشمند آن و همچنین کیفیت هوای داخل پارکینگ را هم دارد که علی‌رغم برآورد کمتری نسبت به پایان این پروژه، احداث آن حدود دو و نیم سال به طول انجامید زیرا در این پروژه با معارضات شدیدی مانند لوله‌های آب، لوله گاز، فیبر نوری و دیگر تأسیسات مخابراتی مواجه شدیم، همچنین در به دلیل شیوع کرونا شاهد کند شدن روند پیشرفت پروژه بودیم.

,

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد با بیان اینکه مساحت این پروژه چیزی حدود 12 هزار مترمربع و سطح زیربنای آن بالغ بر 42 هزار مترمربع است، گفت: اعتباری که برای اجرای این پروژه هزینه شده چیزی بالغ بر 338 میلیارد تومان بوده و علاوه بر این پروژه یک ایستگاه آتش‌نشانی نیز در مجاورت این پروژه امروز افتتاح شد.

,

وی عنوان کرد: این پروژه از امروز به بهره‌برداری رسیده است و شهروندان می‌توانند از آن استفاده کنند که اطلاع رسانی های لازم نسبت به خطوط اتوبوس منتقل شده به این پایانه در طبقه منفی یک این پروژه انجام شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه