اخبار داغ

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد؛

۸۷ بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته جان باختند

۸۷ بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته جان باختند
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۸ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان به ۶۰ هزار و ۴۳۱ نفر رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیما سادات لاری، بعد از ظهر پنجشنبه سیزدهم اسفند ۹۹، در ارتباط زنده خبری، به ارائه گزارشی از وضعیت بیماری کرونا در کشور پرداخت. و با اعلام اینکه از دیروز تا امروز ،۸۴۰۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند، که ۷۰۹ نفر از آنان بستری شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی گفت: مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به یک میلیون ۶۶۵ هزار و ۱۰۳ نفر رسید.

,

سخنگوی وزارت بهداشت ابراز داشت: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته ،۷۸ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان به ۶۰ هزار و ۴۳۱ ‬ نفر رسید.

,

وی ادامه داد: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۴۲۰ هزار و ۹۵۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند.

,

لاری با اشاره به اینکه ۳ هزار و۷۶۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند. افزود: تا کنون ۱۱ میلیون و ۹۲ هزار و ۹۰۰ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

,

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت در حال حاضر ۱۱ شهرستان قرمز ،۳۲ شهرستان نارنجی، ۲۵۱ شهرستان زرد و۱۵۴ شهرستان آبی هستند.

,

وی افزود: شهرهای آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، خرمشهر، دزفول، دشت آزادگان، رامهرمز، شادگان، شوشتر، کارون و هویزه در وضعیت قرمز قرار دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه