اخبار داغ

فرماندار دنا مطرح کرد:

حضور منفعلانه و کمرنگ سازمان جهاد کشاورزی در زلزله سی سخت

حضور منفعلانه و کمرنگ سازمان جهاد کشاورزی در زلزله سی سخت
عبدالحمید پناهی گفت: مردم زلزله زده سی سخت مطالباتی در حوزه باغی و کشاورزی دارند اما سازمان جهاد کشاورزی در این راستا حضور کم رنگی داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ظهر امروز  نشست هم اندیشی با موضوع روند بازسازی اراضی و جداول کشاورزی خسارت دیده و شیلات شهرستان دنا در سپاه شهرستان دنا با حضور فرماندار دنا، جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، فرماندهی سپاه ناحیه دنا، شهردار سی سخت و مدیر جهاد کشاورزی و برخی از مدیران در سی سخت برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 
 فرماندار دنا با بیان اینکه یکی از مهمترین حوزه های آسیب دیده بخش کشاورزی است، گفت: کانال های کشاورزی سی سخت و روستاهای اطراف و طرح های پرورش ماهی در اولویت رسیدگی به آسیب های کشاورزی هستند.
 
وی با اشاره به اینکه سازمان جهاد کشاورزی تنها اداره ای است که حضور فعال در زلزله سی سخت نداشته، گفت: با وجود حضور خوب مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان دنا در بحث ارزیابی و برآورد خسارات، مطالبه مردمی و نیاز باغداران و کشاورزان سی سختی حضور پویا و فعال سازمان جهاد کشاورزی است که تا کنون حضور کم رنگی داشته است.
 
‌گفتنی است آسیب به کانال آب کشاورزی، استخرهای آبیاری، دیوارهای جداکننده باغات و شیلات و طرح های پرورش ماهی در شهرستان دنا از جمله آسیب های وارده طی زلزله سی سخت به کشاورزان در بخش های ذکر شده بوده است که حضور فعال و پویای وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان جهادکشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد را می‌طلبد.

,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه