اخبار داغ

رییس قوه قضاییه:

عدالت صفت قضاوت است

عدالت صفت قضاوت است
حجت الاسلام رئیسی گفت: عدالت، صفت قضاوت است و کارشناسان نیز که زمینه قضاوت را فراهم می‌کنند باید دقت کنند که خطا و اشتباهی صورت نگیرد تا قضاوت حقی صورت گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی روز پنجشنبه در دیدار با کارکنان قوه قضاییه اظهار داشت:قاضی باید علم و دانش و عدالت و تقوا را داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی بیان کرد: شناخت موضوع در کنار حکم شناسی از مسائل مهم برای قاضی است که باید مورد توجه قضات باشد.

,

رییس قوه قضاییه گفت: قضات به مساله بازداشت نگاه ویژه داشته باشند و با دلایل کافی دستور بازداشت شخصی را صادر کنند زیرا آبروی افراد موضوع مهم است.

,

حجت‌الاسلام والمسلمین رییسی تاکید کرد: باید مسائل حقوقی به درستی در جامعه آموزش داده شود و مسائل به درستی تبیین گردد.

,

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی نیز در ابتدای این جلسه گفت: طی امسال ۵۴۶ هزار و ۱۰۶ فقره پرونده وارد محاکم قضایی آذربایجان‌غربی شده است که این رقم رشد سه درصدی را نسبت به سال قبل نشان می‌دهد.

,

علی اکبر گروسی بیان کرد: همچنین طی امسال ۲۱۱ هزار و ۰۱۵ پرونده به شوراهای حل اختلاف آذربایجان‌غربی وارد شده است.

,

وی اظهار داشت: طی امسال با تلاش‌های صورت گرفته، ۵۸۶ نفر زندانی با میانجیگری از ازندان آزاد شده‌اند و جمعیت کیفری آذربایجان‌غربی نسبت به سال قبل کاهش ۹.۳ درصدی داشته است.

,

وی با اشاره به صدور سند کاداستر برای اراضی ملی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: برای یک میلیون ۸۰۰ هزار هکتار از اراضی ملی با ۷۰ درصد پوشش سند کاداستر صادر شده است.

,

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: با تلاش‌های صورت گرفته برای ۱۰۰ درصد اراضی ملی تا پایان سال سند کاداستر صادر می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه