اخبار داغ

فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب مطرح کرد:

آرامستان ها کانونی برای انتشار ویروس کرونا

آرامستان ها کانونی برای انتشار ویروس کرونا
جهانبخش حیدری گفت: آرامستان ها این روزها به کانونی برای انتشار و همه گیری ویروس کرونا و مبتلا شدن افراد تبدیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جهانبخش حیدری در گفتگو با خبرنگار بازی دراز، اظهار داشت: متاسفانه این روزها شاهد سهل انگاری شهروندان نسبت به بیماری کرونا و دوری از رعایت دستور العمل های بهداشتی برای مقابله با آن هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز،,

 وی گفت: متاسفانه این روزها بر تعداد مبتلایان به کرونا افزوده شده و تخت های بیمارستانی بیش از گذشته پذیرای بیماران کرونایی است و تداوم این وضعیت باعث می شود که مجددا به وضعیت های نارنجی و قرمز بر گردیم و بازهم اعمال محدودیت ها شرایط دشواری را برای جریان عادی زندگی مردم بوجود آورد.

,

 فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب گفت: اصناف و بازاریان بزرگوار باید توجه داشته باشند که با شروع هر محدودیتی، اولین اقدام عملی آن تعطیلی بازار و فعالیت های اصناف مانند گذشته خواهد بود و ستاد کرونای شهرستان به هیچ وجه راضی به پیش آمدن چنین شرایطی نیست. 

,

 وی بیان کرد: همت همه بازاریان در رعایت پروتکل های بهداشتی و تاکید آنان به مشتریان در زدن ماسک و عمل به فاصله گذاری اجتماعی موجب کاهش انتشار ویروس خواهد شد و در همچون شرایطی است که بازار تعطیل نخواهد شد و کاسبان شریف می توانند فروش ایام عید خود را انجام دهند.

,

حیدری با اشاره به اینکه آرامستان ها این روزها به کانونی برای انتشار و همه گیری ویروس کرونا و مبتلا شدن افراد تبدیل شده است، گفت: مردم فهیم اسلام آبادغرب باید هوشیار باشند که حضور آنان در مراسم فاتحه خوانی و جشن های عروسی در حقیقت به استقبال مرگ رفتن است؛ راه ماندگاری سلامتی احتیاط جدی و عمل به شیوه نامه های بهداشتی است. 

,

 فرماندار اسلام آبادغرب در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: برپایی جشن های عروسی آنهم با حضور جمعیت کثیر، زمینه گسترش بیماری را‌ افزایش میدهد و این میتواند برای مردم خطر آفرین باشد ضمن اینکه مسافرت و رفت و آمد به استانهای با وضعیت قرمز و تشکیل دورهمی های قومی و خانوادگی باعث انتقال ویروس می شود که جدا باید از آن پرهیز نمود.

,

 وی اضافه نمود: امروز برای مقابله با ویروس کرونا ضرورت دارد هر فردی با عمل به تکلیف و مسئولیت اجتماعی خود و با تطبیق رفتارش با دستور العمل های بهداشتی هم از جان خویش و هم از سلامتی خانواده و دیگران حفاظت کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه