اخبار داغ

رئیس قوه قضائیه:

دادخواهی در حادثه سردشت نباید مشمول زمان شود/باید با دیپلماسی فعال، پرده از جنایات مدعیان حقوق بشر برداشت

دادخواهی در حادثه سردشت نباید مشمول زمان شود/باید با دیپلماسی فعال، پرده از جنایات مدعیان حقوق بشر برداشت
رئیس قوه قضائیه گفت:دادخواهی در حادثه سردشت نباید مشمول زمان بشود؛ حامیان صدام،الخصوص اروپایی ها که یکی خردل را در اختیار این کشور بعثی قرار دادند باید محکوم بشوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در دیدار با خانواده شهدای شیمیایی سردشت گفت: دادخواهی در حادثه سردشت نباید مشمول زمان بشود؛ حامیان صدام،الخصوص اروپایی ها که یکی خردل را در اختیار این کشور بعثی قرار دادند باید محکوم بشوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

رئیس قوه قضائیه با تاکید بر اینکه حادثه سردشت نباید مشمول مرور زمان بشود، افزود: حادثه سردشت از یاد مسئولان و مردم برود.

,

وی با اشاره به اینکه ما در جایگاه مدعی و مغرب زمین در جای متهم قرار دارد، اظهارداشت: امروز در جایگاه مدعی حقوق انسان و بشر هستیم و غرب در جایگاه متهم، که چگونه بی رحمانه مردم را در سردشت، ایران و حتی کردستان عراق با سلاح شیمیایی کشتند.

,

رئیسی با بیان اینکه مقام معظم رهبری تاکید ویژه ای به خانواده شهداء دارند و مسئولان باید دیدگاه ویژه ای نسبت به خانواده شهدا داشته باشند، تصریح کرد:مقام معظم رهبری قبل از شرایط کرونایی در برنامه های کاری خود ، برنامه دیدار با خانواده شهدا داشتند.

,

رئیس قوه قضاییه توجه به شهید و شهادت را توجه به انقلاب عنوان کرد و گفت: باید بصورت ویژه ای نیاز های دارویی و درمانی این عزیزان شیمایی تامین شود.

,

وی با اشاره به اینکه متاسفانه مدعیان حقوق بشر غربی حتی اجازه نمی دهند داروهای مورد نیاز عزیزان شیمیایی وارد کشور بشود، اظهار کرد: انسان احساس می کند توحش است که غربگرایان به آن دچار شده اند، ما امروز باید نسل فعلی و آینده را نسبت به این توحشی که نام تمدن در دنیا نشان داده می‌شود.

,

وی تصریح کرد: باید با دیپلماسی فعال، پرده از این جنایات مدعیان حقوق بشر برداشت.

,

آیت الله رئیسی به تفرقه افکنی دشمنان اشاره کرد و افزود: بحث دشمنان تفرقه انداختن میان شیعه و سنی نیست بلکه کم رنگ کردن اسلام است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه