اخبار داغ

در خطبه‌های نمازجمعه آذربایجان غربی مطرح شد؛

مسوولان به مشکل کمبود اقلام غذایی را در آذربایجان‌غربی رسیدگی کنند/ مشکلات اقتصاد، محصول تفکر لیبرالی است

مسوولان به مشکل کمبود اقلام غذایی را در آذربایجان‌غربی رسیدگی کنند/ مشکلات اقتصاد، محصول تفکر لیبرالی است
آیین عبادی سیاسی نمازجمعه در شهرستان‌های آذربایجان غربی با طرح مطالبی درباره مباحث روز براگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در شهرستانهای آذربایجان غربی برگزار و ائمه جمعه مطالبی را درباره مباحث روز مطرح کردند که به شرح ذیل است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

مسوولان به مشکل کمبود اقلام غذایی را در آذربایجان‌غربی رسیدگی کنند

, مسوولان به مشکل کمبود اقلام غذایی را در آذربایجان‌غربی رسیدگی کنند, مسوولان به مشکل کمبود اقلام غذایی را در آذربایجان‌غربی رسیدگی کنند,

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه افزود: مبارزه با فساد و برقراری عدالت می تواند اعتماد مردم را نسبت به نظام تقویت کند و نباید میان فقیر و غنی تبعیض قائل باشند.

,

وی ادامه داد: مبارزه با فساد و ظلم باید در تمام رده‌های سازمان‌ها انجام گیرد و مسئولان توجه مضاعفی به این موضوع داشته باشند.

,

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: بر مسئولان و مدیران نظام مقدس جمهوری اسلامی واجب است که از دستورات و فرمایشات مقام معظم رهبری پیروی کنند.

,

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی ادامه داد: هر زمان از فرمایشات رهبر انقلاب پیروی کرده‌ایم پیروزی و دستاورد بزرگی برای مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی کسب کرده‌ایم.

,

وی با اشاره به اینکه انسان باید کار های خود را با نام خداوند متعال شروع کند، بیان کرد: چرا که نام و یاد خداوند زندگی انسان را پربرکت و از گناهان پاک می‌کند.

,

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: مسلمانان باید به فکر هم نوعان خود باشند و آنها را فراموش نکنند لذا بر مسلمانان واجب است که از بهترین قسمت اموال خود را در راه خداوند انفاق و اهدا کنند.

,

وی تاکید کرد: مسلمان باید از بدگویی، تهمت و دروغ گویی اجتناب کنند.

,

مشکلات اقتصاد، محصول تفکر لیبرالی است

, مشکلات اقتصاد، محصول تفکر لیبرالی است, مشکلات اقتصاد، محصول تفکر لیبرالی است,

حجت الاسلام عسگر امامی در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به اهمیت تقوا، گفت: تقوا قدم اول برای عبودیت بوده و سبب دوری انسان از گناه می شود.

,

امام جمعه موقت میاندوآب با اشاره به فرارسیدن بعثت حضرت رسول اکرم(ص)، افزود: عید مبعث از بزرگترین اعیاد مسلمین است و باید گرامی داشته شده و حق این روز ادا شود.

,

وی با اشاره به اینکه هدف از بعثت رسول گرامی اسلام(ص)، هدف خلقت بود، گفت: انسان آفریده نشده مگر برای عبادت و در مقام عبادت است که انسان به مقام انسانیت می رسد.

,

امامی با بیان اینکه حضرت رسول اکرم(ص) مردم را به مسیر انسانیت، هدایت و راهنمایی کردند، تصریح کرد: هدف انقلاب اسلامی نیز همان ادامه دهنده بعثت نبی مکرم اسلام(ص) است.

,

امام جمعه موقت میاندوآب، انقلاب اسلامی را مقدمه ساز ظهور امام عصر(عج) معرفی کرد و گفت: با ظهور حضرت مهدی(عج)، همه ادیان زیر پرچم ولایت ایشان و صراط مستقیم قرار می گیرند.

,

وی با تاکید بر اینکه نباید از انقلاب اسلامی و آرمان های آن عدول کنیم، اظهار کرد: متاسفانه هستند برخی افراد که نان انقلاب اسلامی را خوردند و مسئولیت داشتند اما بعد از مسئولیت خویش، از آرمانها فاصله گرفته اند و حرف های دیگری می زنند.

,

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما، انقلاب فرهنگی و انقلاب برای اسلام بود، تصریح کرد: اگر فرهنگ اصیل اسلامی در جامعه پیاده شود در آن صورت اقتصاد نیز سامان می یابد و درست می شود.

,

امامی با ابراز تاسف نسبت به اینکه عده ای می گویند دولت وظیفه ندارد جاده صاف کن بهشت باشد، گفت: اتفاقا انقلاب کردیم تا جاده صاف کن بهشت باشیم و عده ای اگر نمی توانند حداقل جاده صاف کن جهنم نباشند.

,

وی افزود: نباید اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی را فراموش کنیم که اگر چنین شود در آن صورت از مسیر گمراه می شویم و باید آرمان‌های انقلاب را به نسل های بعدی نیز انتقال دهیم.

,

امام جمعه موقت میاندوآب با تاکید بر اینکه باید انقلاب اسلامی را به دنیا صادر کنیم، تصریح کرد: باید دشمن شناس باشیم و فریب وعده های دروغین آنها را نخوریم، آنها اگر راست می گویند چرا ما را تحریم دارویی می کنند.

,

وی افزود: دشمن نمی خواهد انقلاب اسلامی به اهدافش دست یابد و برای این کار دائما بهانه می آورد و هر روز مسائلی را مطرح می کند.

,

امام جمعه موقت میاندوآب در ادامه‌ با تاکید بر حضور پرشور در انتخابات، اظهار کرد: حضور حداکثری در انتخابات دشمن را مایوس و ناامید می کند.

,

وی انتخاب اصلح و انقلابی را وظیفه دیگر مردم بر شمرد و افزود: تفکرات لیبرالی، مخالف تفکرات مهدوی است و اگر از مسیر انقلاب اسلامی منحرف شویم، دشمن بر ما غلبه می کند.

,

امامی تصریح کرد: اگر در مسئله هسته‌ای، موشکی، علمی و… به موفقیت رسیدیم به دلیل تفکرات مهدوی بوده است.

,

امام جمعه موقت میاندوآب افزود: اگر اقتصاد ضعیف داریم به دلیل تفکرات لیبرال است که به تفکرات مهدوی ضربه می زند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه