اخبار داغ

امام جمعه موقت سمنان:

فشار حداکثری دولت ترامپ؛ تنها آمریکا را منزوی‌تر کرد/ در فضای مجازی ادب رعایت شود

فشار حداکثری دولت ترامپ؛ تنها آمریکا را منزوی‌تر کرد/ در فضای مجازی ادب رعایت شود
حجت الاسلام مهدوی‌نژاد با اشاره به اینکه فشار حداکثری آمریکا برای آنها سودی نداشته است، گفت: فشار حداکثری دولت ترامپ؛ تنها امریکا را منزوی‌تر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت،حجت الاسلام غلامحسین مهدوی‌نژاد در خطبه‌های نمازجمعه این هفته سمنان ضمن اشاره به در پیش رو بودن هفته احسان و نیکوکاری گفت: سبک زندگی اسلامی انسان خود را تنها نمی داند و مومنین به یکدیگر یاری می رسانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مهدوی نژاد افزود: برخلاف سبک زندگی غربی که ریشه در اومانیسم دارد و فرد گرا است و همه چیز را برای خود و برای لذت خود می خواهند و ما باید با الهام گرفتن از سیره زندگی ائمه اطهار به یاری محرومین و فقرادر جامعه خود بشتابیم.

,

وی همچنین با اشاره به در پیش روبودن شهادت امام موسی بن جعفر خاطر نشان کرد: سیاست مستکبرین در طول تاریخ فشار اقتصادی و ازار مسلمین بوده است و حضرت موسی ابن جعفر این فشار و سختی و شکنجه را تحمل کرد و با هارون الرشید سازش نکرد.

,

امام جمعه موقت سمنان تصریح کرد: مردم ما هم با تاسی از زندگی معصومین فشارهای اقتصادی را تحمل کرده اند و در این راه شهدا و جانبازان و زیادی را همانند شهید حاج غلامحسین مثبت شاهجویی تقدیم کرده اند و ما برای آن شهید و تمام شهیدان درود و سلام می فرستیم.

,

وی مبعث را یک حادثه بزرگ دانست و افزود: پیام مبعث برانگیخته شدن پیامبر و گسترش اسلام به تمام جهان بود و پیامبر در این راه استقامت کرد و مردم ایران نیز پیام بعثت را به خوبی درک کرده اند و سختی های این راه را تحمل کرده اند.

,

 امام جمعه موقت سمنان در ادامه گفت: فشار حداکثری امریکا برای انها سودی نداشته است و حتی خود سخنگوی وزات خارجه امریکا به این موضوع اذعان داشته و گفته فشارحداکثری دولت ترامپ تنها امریکا را منزوی تر کرده و باعث شده است ایران ابعاد دیگر هسته ای خود را گسترش دهد.

,

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد ادب اسلامی و اینکه خانواده اسلامی دارای ادابی است که سبک زندگی اسلامی را از غیر اسلامی جدا می کند، گفت: در اسلام تاکیدی زیادی بر شایسته حرف ردن و رعایت ادب و پرهیز از زیاده گویی شده است و مردم ما نیز باید در فضای مجازی ادب را رعایت کنند و هر موضوعی را انتشار ندهند.

,

وی همچنین در پایان از زحمات تلاشگران عرصه محیط زیست و منابع طبیعی تقدیر و تشکر کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه