اخبار داغ

در خطبه‌های مجازی نمازجمعه مازندران مطرح شد؛

اسلام در برخورد با ظالمان کوتاه نمی‌آید/ رای مردم در انتخابات ضربه مهلک به دشمن است

اسلام در برخورد با ظالمان کوتاه نمی‌آید/ رای مردم در انتخابات ضربه مهلک به دشمن است
محمدباقر محمدی لائینی با بیان اینکه اسلام در برخورد با ظالمان ساکت نخواهد بود، گفت: اسلام رحمانی در واقع همان اسلام آمریکایی بوده و اسلام پیامبر و حضرت علی نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های مجازی نمازجمعه با اشاره به فرازی از فرمایشات گران‌بهای حضرت علی(ع) با تاکید بر ترویج اسلام ناب محمدی اظهار داشت: اسلام دین رحمت بوده و پیامبر اسلام(ص) برای رحمت و هدایت مردم فرستاده شده است.

وی با بیان اینکه برخی‌ها معتقدند در دین اسلام نباید صحبتی از دفاع و جنگ باشد، عنوان کرد: آنان هدفشان اسلام آمریکایی بوده و هدف اسلام ناب محمدی این نیست زیرا اسلام دارای حکومت وفلسفه سیاسی است و برای حکومت در جامعه برنامه دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اظهار اینکه اسلام در برخورد با ظالمان ساکت نخواهد بود، یادآور شد: اسلام رحمانی در واقع همان اسلام آمریکایی بوده و اسلام پیامبر و حضرت علی نیست.

امام جمعه ساری با این پرسش که آیا دین اسلام برابر ظالم و تضییع حقوق مظلوم باید ساکت باشد؟ افزود: دین اسلام برابر اقلیت مستکبر، ظالم، استکبار وجانی نباید ساکت باشد و باید برخورد قهرآمیز با شرک و مشرکان داشته باشد.

محمدی لائینی با اشاره به آغاز هفته احسان ونیکوکاری با شعار عیدی برای همه اظهار داشت: در این ایام باید به فکر فقرا و مستمندان باشیم زیرا مال متعلق به خداوند بوده و به امانت نزد مردم گذاشته شده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران به ساخت زائرسرا در مشهد مقدس اشاره کرد وگفت: این زائرسرا بیش از شش هزار مترمربع زیربنا دارد و برای ساخت آنان نیازمند مشارکت مردم هستیم.

وی باگرامیداشت درپس بودن سالروز شهادت حضرت امام موسی کاظم(ع) و تبریک عید مبعث ادامه داد: در دنیا باید همانند افرادی باشیم که خانه‌ای ندارند وخود را برای سفر معنوی آخرت مهیا کنیم.

امام جمعه ساری با اشاره به هفته درختکاری بر لزوم صیانت از منابع طبیعی و عرصه‌های طبیعی تاکید کرد و گفت: درخت بهترین رفیق زندگی انسان است و باید صیانت شوند.

وی با اظهار اینکه مساجد باید دارای کارکرد فرهنگی باشند، وجود کانون‌های فرهنگی در کنار مساجد را الزامی دانست و گفت: انقلاب اسلامی سبب بعثت و تحول در کشور شد و منجر به ایجاد انقلاب شکوهمند شده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران به برکات انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ثبات، امنیت و تمامیت ارضی از جمله برکات انقلاب شکوهمند اسلامی است که در بیانیه دوم گام اسلامی نیز به آن اشاره وتاکید شده است.

محمدی لائینی تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس معجزه انقلاب و حضور ملت سبب شد تا یک وجب از خاک میهن اسلامی را از دست ندهیم.

*اصرار دولت به تصویب FATF چیست

امام‌جمعه امیرکلا نیز با اشاره به اینکه اصرار دولت به تصویب FATF علیرغم اجرای ۳۸ بند از آن برای چیست، گفت: شما این همه تعهد را انجام دادید باز هم دشمن را راضی نکرد! برجام هسته‌ای را از ما گرفتند الان هم با FATF می‌خواهند امنیت، اقتصاد و قدرت منطقه‌ای و موشکی را از ما بگیرند. این همه بد عهدی دشمن در طول ۸ سال شما را بیدار نکرد؟  آنان که می خواهند با تصویب لایحه FATF دشمن را شاد کنند ملت آنان را نخواهد بخشید.

حجت‌الاسلام عباس بابائیان تصریح کرد: رئیس‌جمهور در اظهارات عجیب و غریبش می‌گوید: هم سانتریفیوژ  می چرخد هم چرخ اقتصاد، آیا شما در ۲۲ بهمن امسال به خاطر بدبختی مردم از آنها عذرخواهی نکردید حالا چه شد که می فرمائید چرخ اقتصاد می‌ چرخد آیا نمی‌دانید چرخ ارز و رشد اقتصادی منفی است قیمت سرسام آور مسکن، کالا و ارزاق چگونه است ناکارآمدی دولت در ۴۲ سال گذشته تاریخ ایران بی سابقه است در آستانه عید با اعصاب مردم بازی نکنید.

وی بیان کرد: ۱۴۰۰، سال تعیین سرنوشت انقلاب اسلامی است، اگر تفکر امریکایی دوباره روی کار بیاید، این بار دیگر از اسلام و آرمان امامین انقلاب و شهدا چیزی باقی نخواهدماند. تفکری که به جای اتکای به خدا، آمریکا را  کد خدای عالم می داند و هستی ملت عزیز را به گوشه نظر شیطان بزرگ گره زده است هیچ ارزشی ندارد! ملت ایران این انقلاب وارزشهای آن را به بی وطن های بی شرافت و مزدوران آمریکایی در داخل کشور نخواهد فروخت.

بابائیان ادامه داد: یکی از دولت مردان اظهار نمود: مصوبات دولت تا زمانی که به تایید رهبری نرسد از نظر ما یک پیشنهاد است مردم از شما سوال می‌کنند: کدام مصوبه دولت با تایید رهبری اجرا شد برجام؟ افزایش ۵۰۰ درصد نقدینگی گرانی دلارها سند ننگین 2030 ولنگاری فرهنگی بکارگری دو تابعیتی‌ ها در مناصب دولتی بکارگیری عناصر فاسد فتنه ۸۸ در دولت وابسته کردن امور کشور به انتخابات امریکا و اروپایی‌ها آقا! از نام رهبری معظم برای مشروعیت بخشیدن به تخلف های خود استفاده نکنید.

امام‌جمعه امیرکلا گفت: ملت ایران در ۴۲ سال انقلاب توانسته همه دشمنان به خصوص آمریکا را با تمام هیمنه اش به عقب براند. در انتخابات ۱۴۰۰ نیز با انتخاب افرادی انقلابی، ولایی، متعهد و متخصص امریکایی‌های داخلی را هم عقب خواهند راند. و داغ ریاست را به دلشان خواهند گذاشت. دنیا غروب قدرت امریکا و آمریکایی های داخلی را خواهند دید.

این مسئول با اشاره به اینکه درختکاری در اسلام از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: اسلام به درختکاری و توسعه به عدم قطع درختان تاکیددارد، درختکاری در اسلام صدقه جاریه و ثواب و پاداش کاشت آن را مثل ساخت مسجد و به ارث گذاشتن قرآن می داند.قطع درخت مثمره ثمر از نشانه های عذاب الهی است از شاخصه‌های بهشت داشتن درختان انبوه و گوناگون معرفی شده است کشاورزی و نهال کاری وحفاظت از محیط زیست از سیره انبیا و اولیای خدا وائمه(ع) بوده است.

بابائیان باغیان فتنه ۸۸، درآستانه انتخابات و برای تطهیرخود، نامه ۳۷ صفحه‌ای به مقام معظم رهبری نوشتند. باید به آنهاگفت: اگر در گفتارتان صادق هستید، بنویسید که ادعای تقلب در انتخابات ۸۸ یک دروغ بزرگ  بود و یک خط هم بنویسید که به خاطر همه جنایت‌ها و خسارت‌های ناشی از آن دروغ و فتنه هشت ماه، شرمنده نظام و مردم هستید و طلب عفو و بخشش از پیشگاه ملت داشته باشید و با روشنگری گوشه‌ای از جنایت های خود را جبران کنید وپس از آن در ۳۷ هزار صفحه خیانت‌های خود را بازگو کنید. و الا این نامه‌ها به آب دهان بز هم نمی ارزد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, *اصرار دولت به تصویب FATF چیست, *اصرار دولت به تصویب FATF چیست,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه