اخبار داغ

آنچه در نمازجمعه این هفته استان یزد گذشت؛

حضور پرشور مردم در انتخابات، موجب خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان می‌شود

حضور پرشور مردم در انتخابات، موجب خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان می‌شود
ائمه جمعه و خطبه‌های نمازجمعه شهرهای مختلف استان یزد در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته به تبیین مسائل مختلف پیرامون شهر و کشور پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا، ائمه جمعه در خطبه‌های نمازجمعه شهرهای مختلف استان یزد در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته به تبیین مسائل مختلف پیرامون شهر و کشور پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

امام جمعه موقت یزد: حضور پرشور مردم در انتخابات، موجب خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان می‌شود

, ا, ا, مام جمعه موقت یزد: ح, ضور پرشور مردم در انتخابات، موجب خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان می‌شود,

آیت‌الله سیدمحمدرضا مدرسی امام جمعه موقت یزد در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر یزد با اشاره به در پیش بودن انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در سال آینده، گفت: ملت ایران در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ به نیروی دلسوز، مقاوم، توانمند و حزب‌اللهی رای دهد و فردی که در راس قوه مجریه قرار می‌گیرد باید در عمل مومن و فداکار در راستای اهداف و انقلاب اسلامی باشد.

,

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه ریاست جمهوری در کشور، افزود: فردی باید در این سمت مهم در کشور قرار گیرد که هیچ تمایلی به غرب و استکبار نداشته و هوشیار و با بصیرت باشد و در برابر ترفندهای آنها به هیچ وجه دچار سستی نشود.

,

عضو فقهای شورای نگهبان به اهمیت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها نیز اشاره کرد و اظهار داشت: در این زمینه نیز که از اهمیت زیادی برخوردار است مردم باید افراد موجه و خادم واقعی کشور و جامعه را انتخاب کنند.

,

مدرسی تأکید کرد: در کشور برخی از فعالیت شوراها برای مسایل ضدفرهنگی هزینه شد و حتی با پول مردم علیه ارزش‌ها اقدام شد که همین موضوع می‌طلبد تا در انتخابات با چشم باز و بررسی کامل رأی بدهیم.

,

وی تصریح کرد: مشارکت در انتخابات سال آینده از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که حضور پرشور و گسترده مردم در عرصه، موجب خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان می‌شود.

,

امام جمعه موقت یزد با اشاره به بدعهدی های آمریکا و طرف غربی در برجام، یادآور شد: آمریکا و اروپا به هیچکدام از وعده‌های خود در قبال برجام عمل نکردند و امروز نیز باید توجه داشت که نباید تسلیم خواسته‌های آن‌ها شد.

,

مدرسی با بیان اینکه ایستادگی در برابر دشمن هزینه دارد، اما هزینه آن بسیار کمتر از تسلیم شدن است، خاطرنشان کرد: در حالی که دشمن تا کنون به هیچ یک از تعهداتش پایبند نبوده چرا ما باید به تعهدات خودمان پایبند باشیم.

,

وی بیان کرد: هدف از فشار دشمنان جلوگیری از دستیابی ملت ایران به فناوری‌های نو و ممانعت در برابر پیشرفت و استقلال کشور است.

,

امام جمعه مهریز: کوتاه آمدن در برابر دشمنان، چیزی جز خسارت برای کشور و مردم ندارد

, امام جمعه مهریز: کوتاه آمدن در برابر دشمنان، چیزی جز خسارت برای کشور و مردم ندارد, امام جمعه مهریز: کوتاه آمدن در برابر دشمنان، چیزی جز خسارت برای کشور و مردم ندارد,

حجت‌الاسلام حسین زارع‌زاده امام جمعه موقت مهریز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته گفت: برجام با همه تلاش‌ها هیچ سودی نصیب مردم و کشور نکرد و حتی بخشی از فرصت‌های کشور نیز هدر رفت.

,

وی افزود: متأسفانه دیدیم که آمریکا در قبال برجام به هیچکدام از وعده‌های خود عمل نکرد و کشور ما متضرر شد.

,

امام جمعه موقت مهریز با بیان اینکه بدعهدی غربی‌ها تمام شدنی نیست اظهار داشت: تاریخ نشان داده است که اگر در برابر دشمنان کوتاه بیاییم که آن‌ها روز به روز بر فشار خود بر کشور و ملت ما می‌افزایند.

,

زارع‌زاده خاطرنشان کرد: ملت ایران همواره اهل تعامل بوده و هست اما اگر قرار باشد این موضوع موجب سوء‌استفاده طرف مقابل شود، خسران برای کشور و مردم را به همراه خواهد داشت.

,

وی تأکید کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب مکرر اعلام کردند، راه عزت کشور و مردم، تکیه به داخل و استفاده از تمامی ظرفیت‌های کشور و ارزش نهادن به جوانان است.

,

امام جمعه موقت مهریز تصریح کرد: کوتاه آمدن در برابر دشمنان به خصوص آمریکا موجب جسارت بیشتر آن‌ها برای ضربه‌زدن به کشور و مردم می‌شود.

,

امام جمعه ابرکوه: مردم منطقه از حضور نامشروع آمریکا خشمگین هستند

, امام جمعه ابرکوه: مردم منطقه از حضور نامشروع آمریکا خشمگین هستند, امام جمعه ابرکوه: مردم منطقه از حضور نامشروع آمریکا خشمگین هستند,

حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: حملات اخیر آمریکا در عراق و سوریه به مواضع نیروهای جبهه مقاومت نشان از تداوم خوی استکباری آمریکا است.

,

وی افزود: بعد از شهادت سردار سلیمانی  محور مقاومت دستخوش تغییرات جدی شده و موضوع انتقام سخت در سطح اخراج آمریکا از منطقه مورد مطالبه عموم مردم به ویژه در عراق و سوریه قرار گرفت.

,

امام جمعه ابرکوه خاطرنشان کرد: اینکه پایگاه عین‌الاسد و کشتی تجاری رژیم صهیونیستی مورد هدف قرار می‌گیرد نشان از خشم مردم منطقه از حضور نامشروع آمریکا و گستاخ‌های رژیم اشغالگر قدس در ماه‌های اخیر است.

,

حسینی اضافه کرد: در واقع این موضوع این نشان می‌دهد که دست هسته‌ها و گروه‌های مقاومت برای ضربه‌زدن به دشمن در هر جا از زمین و دریا باز است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه