اخبار داغ

در خطبه‌های جمعه این هفته هرمزگان عنوان شد؛

هیمنه پوچ آمریکا و حامیانش بدست نیروهای مردمی عراق شکسته می‌شود

هیمنه پوچ آمریکا و حامیانش بدست نیروهای مردمی عراق شکسته می‌شود
امامان جمعه هرمزگان در خطبه‌های این هفته استان تاکید کردند:برخی ضربه های اخیر آمریکایی ها به تیم های بسیج مردمی عراق، تاثیری در مقاومت مردمی عراق ندارد و و آنان بزودی نابودی شان را خواهند دید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ حجت الاسلام دکتر محمد عبادی زاده در خطبه‌های این هفته نمازجمعه بندرعباس اظهار کرد: ۲۷ رجب سالروز مبعوث شدن حضرت محمد(ص) به پیامبری و سرآغاز هدایت بشر و راه دین مبین اسلام است که باید این روز بسیار بزرگ را ارج نهاد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی با اشاره به اینکه ۲۷ رجب طبق روایت‌ها مقام و جایگاه رفیعی دارد افزود: دراین شبانه روز بر احیا، مناجات و راز و نیاز با خداوند، غسل کردن، خواندن زیارتنامه حضرت رسول(ص) و حضرت علی(ع) و روزه گرفتن که آن را معادل ۷۰ سال می‌دانند، بسیار سفارش شده است.

,

شهرداری‌ها اقدام به کاشت درختان مثمر کند

, شهرداری‌ها اقدام به کاشت درختان مثمر کند,

امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ۱۵ اسفند روز درختکاری برلزوم کاشت درختان مثمر و بارده تاکید کرد و گفت: شهرداری‌ها باید اقدام به کاشت درختان مثمر کنند و این فرهنگ را ترویج دهند.

,

عبادی زاده با انتقاد از کاشت درختان غیرمثمر در فضای سبز شهری و حاشیه خیابان‌ها یادآورشد: درختان غیرمثمر که کاشت آن بسیار درشهر بندرعباس دیده می‌شود، متاسفانه با ریشه زدن در زیرزمین موجب هدررفت آب، از بین رفتن ساختمان‌ها و همچنین گیرکردن در لوله‌های فاضلاب می‌شود.

,

وی ادامه داد: می‌توان کاشت درختان را جایگزین بوی تعفن و آزاردهنده خورهای شهر بندرعباس که مردم و گردشگران را آزار می‌دهد، کرد.

,

خطیب جمعه بندرعباس اظهارداشت: باید همچون شهر شیراز از درختان مثمر همچون نارنج استفاده کرد و علاوه براینکه جلوه ی زیبایی را در فصل بهار ایجاد کرده، موجب عطر دل انگیز در فضای شهر و جذب مسافران و گردشگران می‌شود.

,

هیچ مسجدی بدون کانون فرهنگی هنری نباشد

, هیچ مسجدی بدون کانون فرهنگی هنری نباشد,

نماینده ولی فقیه در هرمزگان همچنین به سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اشاره کرد و گفت: یکی از کارهای خوبی که در مساجد بعد از انقلاب شکل گرفته، ایجاد همین کانون‌ها بوده و نباید از برکت این نعمت بی‌بهره باشند.

,

عبادی زاده با اشاره به اینکه جایگاه هرمزگان به لحاظ داشتن کانون‌های مساجد در کشور مناسب است، ادامه داد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد باعث شده که جوانان حضور پررنگ تری در این سنگر عبادی داشته باشند و به فعالیت‌های فرهنگی و هنری بپردازند.

,

وی گفت: ائمه جمعه و جماعات و هیات امنای مساجد باید این کانون‌های فرهنگی وهنری را در همه مساجد راه اندازی کنند و باید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان و کانون‌های مساجد استان در این زمینه سرمایه گذاری شود.

,

جلوی موسیقی حرام گرفته شود

, جلوی موسیقی حرام گرفته شود,

امام جمعه بندرعباس همچنین در خطبه نخست به آسیب موسیقی حرام در جامعه اشاره کرد وگفت: نباید به سادگی از کنار موسیقی و غنای حرام گذر کرد بلکه باید جلوی این گونه موسیقی‌های تحریک برانگیز که دور ازشان اسلام و مسلمین است، گرفته شود.

,

وی گفت: اسلام با موسیقی حلال مشکلی ندارد اما باید در مقابل موسیقی حرام به عنوان یک امر مضر در جامعه، موضع گرفت.

,

اهمیت ندادن منطقه ویژه انرژی بر به مسئله فضای سبز قابل پذیرش نیست/ وضعیت نابسامان پارک جنگلی پارسیان تاسف آور است

حجت الاسلام بارانی، امام جمعه پارسیان در خطبه های این هفته نماز جمعه، با اشاره به روز درختکاری در ضمن بیان روایاتی از پیامبر مکرم اسلام (ص) اظهار کرد: اسلام به مساله درختکاری تاکیدات فراوانی دارد تا جایی که در برخی روایات کاشتن درخت در ردیف بهترین و مقدس ترین کارهای خیر به شمار رفته است.

حجت الاسلام بارانی، درختکاری و نگهداری از مراتع و جنگل ها را نیاز مهم امروز جامعه بشری معرفی و اظهار‌ کرد: هوای پاک از ضروریات زندگی صنعتی است لذا باید با درختکاری و نگهداری از جنگل ها و منابع طبیعی از قطع و خشک کردن بی دلیل درختان خودداری کنیم.

وی، با اظهار تاسف از وضعیت نابسامان پارک جنگی شهرستان اذعان داشت: پارک جنگی با این وسعت و محدوده یک نعمت و ظرفیت بزرگ برای شهرستان است و نباید اینگونه نسبت به آن بی تفاوت باشیم بلکه این سرمایه ملیِ متعلق به مردم را باید با کاشت درختان مثمر و بومی احیا و در اختیار مردم شریف قرار دهیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی پارسیان، ضمن تشکر و قدردانی از مجموعه شهرداری بابت احداث پارک زیبای دولت، آن را یکی از بهترین فضاها برای درختکاری و گسترش فضای سبز در شهر پارسیان دانست و تصریح کرد: توصیه می کنم مردم و مسئولان نسبت به حفظ، گسترش و ایجاد فضای سبز کوشا باشند.

وی، با انتقاد از عدم اهمیت منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر، در ایجاد فضای سبز و درختکاری و برخی کوتاهی ها در حفظ درختان موجود در محدوده سایت، تاکید کرد: با توجه به استقرار صنایع بزرگ در منطقه ویژه اقتصادی پارسیان یکی از مهمترین کارها و وظایف این عزیزان، اهمیت به محیط زیست و فضای سبز و درختکاری است لذا از مسئولان منطقه ویژه می خواهم که در اسرع وقت نسبت به این مساله مهم و حیاتی اقدام کنند و کوتاهی در این زمینه که حق طبیعی مردم است قابل پذیرش نخواهد بود و فعالان محیط زیست نیز در اجرای این مساله نظارت مردمی داشته باشند.

امام جمعه شهرستان پارسیان، با تسلیت شهادت امام کاظم(ع) با بیان روایتی از این امام همام گفت: در شرایط خفقان حکومت عباسی، امام با جهاد فرهنگی به تربیت و هدایت جامعه اسلامی پرداختند.

حجت الاسلام بارانی، با تبریک سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، این نهاد را از موفق ترین و برجسته ترین نهادهای زائیده انقلاب معرفی کرد و با اشاره به برکات و خدمات کم نظیر کمیته امداد خاطرنشان کرد: کمیته امداد خدمت گذاری امین، صادق و دلسوز برای جامعه اسلامی بوده که در حوزه های مختلف، مسکن، اشتغال، معیشت، ازدواج، فرهنگی و..‌‌. خدمات مناسبی ارائه داده است که بنده از مدیرکل محترم کمیته امداد هرمزگان و همکاران محترم شان در شهرستان پارسیان صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم.

وی، با گرامیداشت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی_هنری مساجد با بیان نقش مسجد در جامعه دینی، اطهار‌کرد: مساجد مهمترین پایگاه و خاکریزدر مواجهه با تهاجم فرهنگی دشمن است و نقش کانون های فرهنگی در این مرکز بسیار برجسته و مهم است که باید با برنامه ریزی مناسب در صدد جذب کودکان، نوجوانان، و جوانان باشید، لذا از همه قرارگاه های فرهنگی مساجد خواسته ام که با فعال کردن کانون های فرهنگی از ظرفیت این مجموعه در برنامه ریزی های فرهنگی شهر و روستا به خوبی استفاده کنند.

امام جمعه پارسیان، ضمن تشکر و قدردانی از مسئول دلسوز، فعال و با برنامه دبیرخانه کانون های فرهنگی مساجد استان گفت: به درایت ایشان و همت نیروهای خودجوش مردمی استان هرمزگان از برترین دبیرخانه و کانون های کشوری در زمینه ارتقای فرهنگی و هنری شناخته و معرفی شده است.

رئیس قرارگاه مواسات و همدلی پارسیان، با اشاره به خدمات و حمایت های معاونت محرومیت زدایی قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه، عنوان کرد: در ایام کرونا شاهد حمایت های خوبی در زمینه کمک معیشتی و عمرانی به مردم شهرستان بودیم که از مسئول محترم محرومیت زدایی جناب سرهنگ آران صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم.

زبانی که دم از اختلاف میزند زبان شیطان است/شکر نعمت بعثت ،حفظ وحدت است‌

حجت الاسلام محسن سالاری امام جمعه شهرستان سیریک با اشاره به دیدار اعضای مجلس خبرگان با رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: جامعه اسلامی ما نیاز دارد مفاهیم اسلامی را ترجمه و عملیاتی کند که در زمان کرونا عملیاتی شد و نکته دوم ،از نظر امام خمینی (ره) زمان به تنهایی هیچ ارزشی ندارند.

امام جمعه سیریک افزود: مبعث پیامبر عظیم الشان اسلام باید بخاطر شرافت پیامبر گرامی داشته شود چون پیامبر در این زمان انتخاب و برگزیده شد و تنها جایی که خدا بر سر انسان منت گذاشته زمانی است که پیامبرش را برای ما از عرش به میان ما فرستاده ،پیامبر هم جان و جانان امت اسلام است.

سالاری ادامه داد: به گفته حضرت امام خمینی (ره) زبانی که دم از اختلاف میزند زبان شیطان است،شکر نعمت بعثت حفظ وحدت است‌.

وی اضافه کرد: پیرمرد سکته ی آمریکا می خواهد به ایران نشان بدهد که به برجام نافرجام برگردید اما آنها غافلند که چوب دانشمندان و جوانان غیور انقلابی ما پشت سرشان هست، امریکاییها کور خوانده اند به زودی به دست جوانان عراق و حشد الشعبی از منطقه خارج می شوند.

امام جمعه سیریک بیان کرد: امروز کمیته امداد حضرت امام(ره) نقشی بی بدیل در کمک به رفع فقر، اشتغالزایی و ساماندهی خانواده ایتام ،بی بضاعت و بی سرپرست داشته و اگر موسسه یا نهادی کمک کند رکن اصلی اینها باید کمیته امداد در جامعه باشد.

خطیب نماز جمعه شهرستان سیریک اضافه با اشاره به ۲۵رجب سالروز شهادت حضرت امام موسی کاظم (ع)، گفت: دوران بنی عباسی دوران پر خفقانی بود که امام کاظم(ع)در اول دوران این حکومت نو پا بودند،، مبارزه امام کاظم(ع) با بنی عباسی مبارزه عمیقی بود،امام کاظم(ع) تا اندازه ای در حکومت بنی عباس نفوذ داشت، که حتی خزانه دار خلیفه عباسی نفوذی امام بود.

امام جمعه شهرستان سیریک خاطرنشان کرد: شهید شاطری لبنان را بعد از جنگ ۳۳ روزه ساخت و با انتقال نرم افزار جمهوری اسلامی ایران ، و امروز امریکایی جنایتکار و همپیمانان نادان و بی عقل منطقه ای امریکا بدانند که ما با دعوت کشور عراق داریم می‌جنگیم نه مثل آنها بدون اجازه وارد یک کشور شویم.

هیمنه پوچ آمریکا و حامیانش بدست نیروهای مردمی عراق شکسته می شود

حجت الاسلام مهدی دری امام جمعه رودان در خطبه های نماز جمعه ظهر امروز رودان  با اشاره به حضور نیروهای آمریکا در منطقه اظهار کرد: قطعا انتقام سخت در انتظار استکبار و حامیانش است و آن انتقام جز نابودی و جمع شدن بساط شان از منطقه نخواهد بود.

وی افزود: برخی ضربه های اخیر آمریکایی ها به تیم های بسیج مردمی عراق و گزافه گویی های آنان در موضوع برجام، هیمنه پوچ آمریکا و حامیانش در هم شکسته  و آنان بزودی نابودی شان را خواهند دید.

حجت الاسلام دُری در خصوص ویژگی ه‍ای  دولت جوان و حزب الهی از نگاه رهبر معظم انقلاب، ادامه داد: خدمت محوری، انقلابی بودن، روحیه انقلابی، عملی و تخصص گرا بودن، جهادگری، مردمی و ساده زیست بودن را از خصایص بارز این دولت جوان است.

امام جمعه رودان با اشاره به هفته درختکاری اضافه کرد: درخت یکی از نعمت الهی است که سودمندی آن در بخش های مختلف عملی و زیستی به اثبات رسیده است و تلاش شود با استفاده از این فرصت با کاشت درختان مثمر به طبیعت و فضای سبز کمک کرد.

دُری عنوان کرد: کاشت یک نهال درب هر خانه را یک الگو مناسب برای ترویج فرهنگ درختکاری دانست.

وی خواستار ایجاد کمربند سبز رودان شد و تاکید کرد: قطعا احداث آن کمک شایانی به زیبا سازی فضای شهر رودان خواهد کرد.

خطیب نماز جمعه رودان با اشاره به در پیش بودن شهادت امام موسی کاظم علیه السلام بخشندگی و دستگیری از نیازمندان را یکی از ویژگی های بارز آن امام همام عنوان کرد و گفت: در یاری مظلومان و نیازمندان ائمه اطهار بهترین الگو هستند و یقین بدانید این اجر در هر دو دنیا به یاری تان خواهد آمد.

وی در ادامه با گرامیداشت هفته احسان و نیکو کاری اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی «ره» همواره برای شادی رساندن به خانه های نیازمندان در تلاش است و باید این امر به بهترین شکل ممکن با استفاده از تمامی ظرفیت ها و برپایی جشن نیکوکاری در روزهای پایانی سال زمینه ساز شادی نیازمندان شد.

حجت الاسلام دری با اهمیت روز مبعث خاطر نشان کرد: همانطور که امام خمینی «ره» فرموده اند؛ روزی شریف تر از روز مبعث نیست و حادثه ای بزرگ از بعثت رسول مکرم اسلام وجود ندارد.

مهمترین فعالیت های وحدت محور و خداپسندانه، قرارگاه های مواسات و کمک های مومنانه است

حجت الاسلام والمسلمین صالحی امام جمعه شهرستان بندرخمیر در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته اظهار کردماهپر برکت رجب، مبعث پیامبر اسلام (ص )  را در خود دارد که از مهمترین ویژگی پیامبر(ص)  رحیمت این وجود مبارک است.

وی افزودپیامبر اسلام (ص)  به دنبال برطرف کردن همه ابعاد زندگی مردم بود هم از نظر مشکلات معیشتی که اهل نیکوکاری ودستگیری نیازمندان بود و نیازهای اجتماعی و روحی مردم است .

امام جمعه شهرستان بندر خمیر با بیان اینکه مبعث رسول اکرم(صروز باز شدن توفیقات و  ارائه بستر لازم برای تفکر و اندیشه درمحتوای اسلام است ادامه دادخداوند بر بندگان  خود با بعثت پیامبر (صمنت نهاد است.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی تصریح کردپیامبر اسلام(صمحوری ترین اصل در وحدت جامعه اسلامی است و از مهمترین فعالیت های وحدت‌محور و خداپسندانه همین قرارگاه های مواسات و کمک های مومنانه است.

امام جمعه شهرستان بندرخمیر در بخش دیگر از سخنان خود با تاکید براینکه اقتصاد کشور باید دورن زا باشد عنوان کردآنچه امروزنیاز مردم و جامعه است اقتصاد پویا بدون تورم و براساس بستر های اتکا به داخل است.

وی افزودیکی از مسائل مهم در شهرستان بندر خمیر شتران سرگردان است که با تدبیری که توسط دستگاه های مرتبط اندیشیده شدهاست باعث جلوگیری از به مخاطره انداختن  جان مردم خواهد شد.

امام جمعه شهرستان بندر خمیر خاطرنشان کردبرای تحقق مسیر و اهداف  برنامه های نظام اسلامی نیاز به یک فرد متعهد ،متخصص و دارای قوت و  جوان  و انقلابی لازم است.

غرس نهال توسط رهبری الگویی برای جامعه اسلامی است

حجت‌الاسلام میثم تارم ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان قشم اظهار کرد: حمله نیروهای تروریست آمریکایی به سوریه در حقیقت اقدامی کور و بی‌فایده است چرا که دیگر نمی‌توانند در مسائل سیاسی دست برتر را داشته باشد.

وی با بیان اینکه آمریکا دیگر جایگاهی در غرب آسیا ندارد افزود: حشد الشعبی عراق قوی‌ترین نیروی نظامی این کشور است و در سوریه نیز مردم و نیروهای مقاومت آن هر گونه تجاوز آمریکا و غیر آن را قاطعانه پاسخ خواهند داد.

امام جمعه شهرستان قشم تصریح کرد: آتش گرفتن بزرگترین کشتی صهیونیست‌ها در دریای عمان که ابتدا انگلیس مدعی مالکیت آن شد از ۲ منظر قابل بررسی است.

دکتر تارم ادامه داد: این اقدام یا توسط نیروهای مقاومت رخ داده که حق ستاندن انتقام را دارند و یا خودزنی برای اتهام به دیگران است که در این صورت نیز بیانگر ضعف و آسیب پذیری صهیونیست‌ها می‌باشد.

«بعثت»، بزرگترین حادثه تاریخ بشریت است

وی گفت: امام موسی کاظم(ع) هر چند مدت فراوانی از عمر شریف خود را در زندان به سر بردند اما رسالت الهی خود نسبت به اسلام و جامعه اسلامی را به بهترین شیوه ممکن در راستای انسان ۲۵۰ ساله به تعبیر رهبری را انجام دادند.

امام جمعه شهرستان قشم بعثت نبی مکرم اسلام(ص) بزرگترین و کم نظیرترین حادثه تاریخ بشریت دانست و عنوان کرد: روزی بزرگتر از بعثت وجود ندارد چرا که مبداء پیدایش اسلام و تولد قرآن مجید است.

حجت‌الاسلام تارم ادامه داد: تزکیه نفس و به کمال رساندن مکارم اخلاقی از اهداف بعثت خاتم الانبیا(ص) به شمار می‌رود.

غرس نهال توسط رهبری الگویی برای جامعه اسلامی است

وی با گرامیداشت هفته احسان و نیکوکاری اظهار داشت: کمیته امداد از اولین یادگارهای امام راحل(ره) است که در آغازین روزهای انقلاب برای حمایت از مستضعفان شکل گرفت و امروزه در التیام آسیب‌های اقتصادی ناشی از کرونا نیز نقش موثری ایفا کرده است.

امام جمعه شهرستان قشم افزود: بازاریان، اصناف و شرکت‌ها نیز در کنار سایر ادارات و ارگان‌ها به وظایف دینی خود توجه کنند و در راستای کاستن از آلام مردم مستضعف گام بردارند.

حجت‌الاسلام تارم با گرامیداشت روز درختکاری، گفت: برای برخورداری از سلامت جامعه و مردم نیازمند سرسبزی و محیط زیستی توسعه یافته هستیم.

وی اضافه کرد: غرس نهال توسط رهبری الگویی برای جامعه اسلامی جهت اهتمام به درختکاری، حفاظت و توسعه درختان و فضای سبز است.

امام جمعه شهرستان قشم خاطرنشان کرد: مسوولان باید تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارات به محیط زیست و مهار فوری آتش‌سوزی درختان را عملیاتی کنند.

مسوولان عروسی‌های جزیره را مدیریت کنند

دکتر تارم تصریح کرد: ویروس منحوس کرونا همچنان قربانی می‌گیرد و این مسئله وظیفه فردی و اجتماعی را سنگین‌تر می‌کند.

وی برای چندمین بار در خطبه‌های نمازجمعه هفته‌های پیاپی با تاکید بر لزوم مدیریت عروسی‌ها، گفت: مسوولان باید مراقبت، دقت و برخورد مقتضی را داشته باشند و این مسئله به سهل انگاری تبدیل نشود.

امام جمعه شهرستان قشم ابراز داشت: بعضا عروسی‌های پر ازدحامی که تا نیمه‌های شب نیز به ادامه دارد علاوه بر به خطر انداختن جان مردم، آبرو و اعتبار مردم مومن، متعهد و خداجوی جزیره را نیز زیر سوال می‌برد.

حجت‌الاسلام میثم تارم تاکید کرد: مهمانانی که به هر نحو وارد جزیره قشم می‌شوند باید شئون اسلامی را رعایت کنند.

مسلمانان وحدت خود را تقویت کنند

حجت‌الاسلام تارم در خطبه نخست با دعوت آحاد جامعه به تقوای الهی، افزود: مسلمانان به منزله یک دست هستند و جامعه ایمانی باید متحد و یکپارچه باشد.

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال خدشه‌ زدن به وحدت مسلمانان و ترویج اختلاف در بین آنان هستند، ادامه داد: مسلمانان باید همواره در راستای تقویت وحدت خود تلاش کنند.

,

اهمیت ندادن منطقه ویژه انرژی بر به مسئله فضای سبز قابل پذیرش نیست/ وضعیت نابسامان پارک جنگلی پارسیان تاسف آور است

,

حجت الاسلام بارانی، امام جمعه پارسیان در خطبه های این هفته نماز جمعه، با اشاره به روز درختکاری در ضمن بیان روایاتی از پیامبر مکرم اسلام (ص) اظهار کرد: اسلام به مساله درختکاری تاکیدات فراوانی دارد تا جایی که در برخی روایات کاشتن درخت در ردیف بهترین و مقدس ترین کارهای خیر به شمار رفته است.

,

حجت الاسلام بارانی، درختکاری و نگهداری از مراتع و جنگل ها را نیاز مهم امروز جامعه بشری معرفی و اظهار‌ کرد: هوای پاک از ضروریات زندگی صنعتی است لذا باید با درختکاری و نگهداری از جنگل ها و منابع طبیعی از قطع و خشک کردن بی دلیل درختان خودداری کنیم.

,

وی، با اظهار تاسف از وضعیت نابسامان پارک جنگی شهرستان اذعان داشت: پارک جنگی با این وسعت و محدوده یک نعمت و ظرفیت بزرگ برای شهرستان است و نباید اینگونه نسبت به آن بی تفاوت باشیم بلکه این سرمایه ملیِ متعلق به مردم را باید با کاشت درختان مثمر و بومی احیا و در اختیار مردم شریف قرار دهیم.

,

رئیس شورای فرهنگ عمومی پارسیان، ضمن تشکر و قدردانی از مجموعه شهرداری بابت احداث پارک زیبای دولت، آن را یکی از بهترین فضاها برای درختکاری و گسترش فضای سبز در شهر پارسیان دانست و تصریح کرد: توصیه می کنم مردم و مسئولان نسبت به حفظ، گسترش و ایجاد فضای سبز کوشا باشند.

,

وی، با انتقاد از عدم اهمیت منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر، در ایجاد فضای سبز و درختکاری و برخی کوتاهی ها در حفظ درختان موجود در محدوده سایت، تاکید کرد: با توجه به استقرار صنایع بزرگ در منطقه ویژه اقتصادی پارسیان یکی از مهمترین کارها و وظایف این عزیزان، اهمیت به محیط زیست و فضای سبز و درختکاری است لذا از مسئولان منطقه ویژه می خواهم که در اسرع وقت نسبت به این مساله مهم و حیاتی اقدام کنند و کوتاهی در این زمینه که حق طبیعی مردم است قابل پذیرش نخواهد بود و فعالان محیط زیست نیز در اجرای این مساله نظارت مردمی داشته باشند.

,

امام جمعه شهرستان پارسیان، با تسلیت شهادت امام کاظم(ع) با بیان روایتی از این امام همام گفت: در شرایط خفقان حکومت عباسی، امام با جهاد فرهنگی به تربیت و هدایت جامعه اسلامی پرداختند.

,

حجت الاسلام بارانی، با تبریک سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، این نهاد را از موفق ترین و برجسته ترین نهادهای زائیده انقلاب معرفی کرد و با اشاره به برکات و خدمات کم نظیر کمیته امداد خاطرنشان کرد: کمیته امداد خدمت گذاری امین، صادق و دلسوز برای جامعه اسلامی بوده که در حوزه های مختلف، مسکن، اشتغال، معیشت، ازدواج، فرهنگی و..‌‌. خدمات مناسبی ارائه داده است که بنده از مدیرکل محترم کمیته امداد هرمزگان و همکاران محترم شان در شهرستان پارسیان صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم.

,

وی، با گرامیداشت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی_هنری مساجد با بیان نقش مسجد در جامعه دینی، اطهار‌کرد: مساجد مهمترین پایگاه و خاکریزدر مواجهه با تهاجم فرهنگی دشمن است و نقش کانون های فرهنگی در این مرکز بسیار برجسته و مهم است که باید با برنامه ریزی مناسب در صدد جذب کودکان، نوجوانان، و جوانان باشید، لذا از همه قرارگاه های فرهنگی مساجد خواسته ام که با فعال کردن کانون های فرهنگی از ظرفیت این مجموعه در برنامه ریزی های فرهنگی شهر و روستا به خوبی استفاده کنند.

,

امام جمعه پارسیان، ضمن تشکر و قدردانی از مسئول دلسوز، فعال و با برنامه دبیرخانه کانون های فرهنگی مساجد استان گفت: به درایت ایشان و همت نیروهای خودجوش مردمی استان هرمزگان از برترین دبیرخانه و کانون های کشوری در زمینه ارتقای فرهنگی و هنری شناخته و معرفی شده است.

,

رئیس قرارگاه مواسات و همدلی پارسیان، با اشاره به خدمات و حمایت های معاونت محرومیت زدایی قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه، عنوان کرد: در ایام کرونا شاهد حمایت های خوبی در زمینه کمک معیشتی و عمرانی به مردم شهرستان بودیم که از مسئول محترم محرومیت زدایی جناب سرهنگ آران صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم.

,

زبانی که دم از اختلاف میزند زبان شیطان است/شکر نعمت بعثت ،حفظ وحدت است‌

حجت الاسلام محسن سالاری امام جمعه شهرستان سیریک با اشاره به دیدار اعضای مجلس خبرگان با رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: جامعه اسلامی ما نیاز دارد مفاهیم اسلامی را ترجمه و عملیاتی کند که در زمان کرونا عملیاتی شد و نکته دوم ،از نظر امام خمینی (ره) زمان به تنهایی هیچ ارزشی ندارند.

امام جمعه سیریک افزود: مبعث پیامبر عظیم الشان اسلام باید بخاطر شرافت پیامبر گرامی داشته شود چون پیامبر در این زمان انتخاب و برگزیده شد و تنها جایی که خدا بر سر انسان منت گذاشته زمانی است که پیامبرش را برای ما از عرش به میان ما فرستاده ،پیامبر هم جان و جانان امت اسلام است.

سالاری ادامه داد: به گفته حضرت امام خمینی (ره) زبانی که دم از اختلاف میزند زبان شیطان است،شکر نعمت بعثت حفظ وحدت است‌.

وی اضافه کرد: پیرمرد سکته ی آمریکا می خواهد به ایران نشان بدهد که به برجام نافرجام برگردید اما آنها غافلند که چوب دانشمندان و جوانان غیور انقلابی ما پشت سرشان هست، امریکاییها کور خوانده اند به زودی به دست جوانان عراق و حشد الشعبی از منطقه خارج می شوند.

امام جمعه سیریک بیان کرد: امروز کمیته امداد حضرت امام(ره) نقشی بی بدیل در کمک به رفع فقر، اشتغالزایی و ساماندهی خانواده ایتام ،بی بضاعت و بی سرپرست داشته و اگر موسسه یا نهادی کمک کند رکن اصلی اینها باید کمیته امداد در جامعه باشد.

خطیب نماز جمعه شهرستان سیریک اضافه با اشاره به ۲۵رجب سالروز شهادت حضرت امام موسی کاظم (ع)، گفت: دوران بنی عباسی دوران پر خفقانی بود که امام کاظم(ع)در اول دوران این حکومت نو پا بودند،، مبارزه امام کاظم(ع) با بنی عباسی مبارزه عمیقی بود،امام کاظم(ع) تا اندازه ای در حکومت بنی عباس نفوذ داشت، که حتی خزانه دار خلیفه عباسی نفوذی امام بود.

امام جمعه شهرستان سیریک خاطرنشان کرد: شهید شاطری لبنان را بعد از جنگ ۳۳ روزه ساخت و با انتقال نرم افزار جمهوری اسلامی ایران ، و امروز امریکایی جنایتکار و همپیمانان نادان و بی عقل منطقه ای امریکا بدانند که ما با دعوت کشور عراق داریم می‌جنگیم نه مثل آنها بدون اجازه وارد یک کشور شویم.

هیمنه پوچ آمریکا و حامیانش بدست نیروهای مردمی عراق شکسته می شود

حجت الاسلام مهدی دری امام جمعه رودان در خطبه های نماز جمعه ظهر امروز رودان  با اشاره به حضور نیروهای آمریکا در منطقه اظهار کرد: قطعا انتقام سخت در انتظار استکبار و حامیانش است و آن انتقام جز نابودی و جمع شدن بساط شان از منطقه نخواهد بود.

وی افزود: برخی ضربه های اخیر آمریکایی ها به تیم های بسیج مردمی عراق و گزافه گویی های آنان در موضوع برجام، هیمنه پوچ آمریکا و حامیانش در هم شکسته  و آنان بزودی نابودی شان را خواهند دید.

حجت الاسلام دُری در خصوص ویژگی ه‍ای  دولت جوان و حزب الهی از نگاه رهبر معظم انقلاب، ادامه داد: خدمت محوری، انقلابی بودن، روحیه انقلابی، عملی و تخصص گرا بودن، جهادگری، مردمی و ساده زیست بودن را از خصایص بارز این دولت جوان است.

امام جمعه رودان با اشاره به هفته درختکاری اضافه کرد: درخت یکی از نعمت الهی است که سودمندی آن در بخش های مختلف عملی و زیستی به اثبات رسیده است و تلاش شود با استفاده از این فرصت با کاشت درختان مثمر به طبیعت و فضای سبز کمک کرد.

دُری عنوان کرد: کاشت یک نهال درب هر خانه را یک الگو مناسب برای ترویج فرهنگ درختکاری دانست.

وی خواستار ایجاد کمربند سبز رودان شد و تاکید کرد: قطعا احداث آن کمک شایانی به زیبا سازی فضای شهر رودان خواهد کرد.

خطیب نماز جمعه رودان با اشاره به در پیش بودن شهادت امام موسی کاظم علیه السلام بخشندگی و دستگیری از نیازمندان را یکی از ویژگی های بارز آن امام همام عنوان کرد و گفت: در یاری مظلومان و نیازمندان ائمه اطهار بهترین الگو هستند و یقین بدانید این اجر در هر دو دنیا به یاری تان خواهد آمد.

وی در ادامه با گرامیداشت هفته احسان و نیکو کاری اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی «ره» همواره برای شادی رساندن به خانه های نیازمندان در تلاش است و باید این امر به بهترین شکل ممکن با استفاده از تمامی ظرفیت ها و برپایی جشن نیکوکاری در روزهای پایانی سال زمینه ساز شادی نیازمندان شد.

حجت الاسلام دری با اهمیت روز مبعث خاطر نشان کرد: همانطور که امام خمینی «ره» فرموده اند؛ روزی شریف تر از روز مبعث نیست و حادثه ای بزرگ از بعثت رسول مکرم اسلام وجود ندارد.

مهمترین فعالیت های وحدت محور و خداپسندانه، قرارگاه های مواسات و کمک های مومنانه است

حجت الاسلام والمسلمین صالحی امام جمعه شهرستان بندرخمیر در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته اظهار کردماهپر برکت رجب، مبعث پیامبر اسلام (ص )  را در خود دارد که از مهمترین ویژگی پیامبر(ص)  رحیمت این وجود مبارک است.

وی افزودپیامبر اسلام (ص)  به دنبال برطرف کردن همه ابعاد زندگی مردم بود هم از نظر مشکلات معیشتی که اهل نیکوکاری ودستگیری نیازمندان بود و نیازهای اجتماعی و روحی مردم است .

امام جمعه شهرستان بندر خمیر با بیان اینکه مبعث رسول اکرم(صروز باز شدن توفیقات و  ارائه بستر لازم برای تفکر و اندیشه درمحتوای اسلام است ادامه دادخداوند بر بندگان  خود با بعثت پیامبر (صمنت نهاد است.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی تصریح کردپیامبر اسلام(صمحوری ترین اصل در وحدت جامعه اسلامی است و از مهمترین فعالیت های وحدت‌محور و خداپسندانه همین قرارگاه های مواسات و کمک های مومنانه است.

امام جمعه شهرستان بندرخمیر در بخش دیگر از سخنان خود با تاکید براینکه اقتصاد کشور باید دورن زا باشد عنوان کردآنچه امروزنیاز مردم و جامعه است اقتصاد پویا بدون تورم و براساس بستر های اتکا به داخل است.

وی افزودیکی از مسائل مهم در شهرستان بندر خمیر شتران سرگردان است که با تدبیری که توسط دستگاه های مرتبط اندیشیده شدهاست باعث جلوگیری از به مخاطره انداختن  جان مردم خواهد شد.

امام جمعه شهرستان بندر خمیر خاطرنشان کردبرای تحقق مسیر و اهداف  برنامه های نظام اسلامی نیاز به یک فرد متعهد ،متخصص و دارای قوت و  جوان  و انقلابی لازم است.

غرس نهال توسط رهبری الگویی برای جامعه اسلامی است

حجت‌الاسلام میثم تارم ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان قشم اظهار کرد: حمله نیروهای تروریست آمریکایی به سوریه در حقیقت اقدامی کور و بی‌فایده است چرا که دیگر نمی‌توانند در مسائل سیاسی دست برتر را داشته باشد.

وی با بیان اینکه آمریکا دیگر جایگاهی در غرب آسیا ندارد افزود: حشد الشعبی عراق قوی‌ترین نیروی نظامی این کشور است و در سوریه نیز مردم و نیروهای مقاومت آن هر گونه تجاوز آمریکا و غیر آن را قاطعانه پاسخ خواهند داد.

امام جمعه شهرستان قشم تصریح کرد: آتش گرفتن بزرگترین کشتی صهیونیست‌ها در دریای عمان که ابتدا انگلیس مدعی مالکیت آن شد از ۲ منظر قابل بررسی است.

دکتر تارم ادامه داد: این اقدام یا توسط نیروهای مقاومت رخ داده که حق ستاندن انتقام را دارند و یا خودزنی برای اتهام به دیگران است که در این صورت نیز بیانگر ضعف و آسیب پذیری صهیونیست‌ها می‌باشد.

«بعثت»، بزرگترین حادثه تاریخ بشریت است

وی گفت: امام موسی کاظم(ع) هر چند مدت فراوانی از عمر شریف خود را در زندان به سر بردند اما رسالت الهی خود نسبت به اسلام و جامعه اسلامی را به بهترین شیوه ممکن در راستای انسان ۲۵۰ ساله به تعبیر رهبری را انجام دادند.

امام جمعه شهرستان قشم بعثت نبی مکرم اسلام(ص) بزرگترین و کم نظیرترین حادثه تاریخ بشریت دانست و عنوان کرد: روزی بزرگتر از بعثت وجود ندارد چرا که مبداء پیدایش اسلام و تولد قرآن مجید است.

حجت‌الاسلام تارم ادامه داد: تزکیه نفس و به کمال رساندن مکارم اخلاقی از اهداف بعثت خاتم الانبیا(ص) به شمار می‌رود.

غرس نهال توسط رهبری الگویی برای جامعه اسلامی است

وی با گرامیداشت هفته احسان و نیکوکاری اظهار داشت: کمیته امداد از اولین یادگارهای امام راحل(ره) است که در آغازین روزهای انقلاب برای حمایت از مستضعفان شکل گرفت و امروزه در التیام آسیب‌های اقتصادی ناشی از کرونا نیز نقش موثری ایفا کرده است.

امام جمعه شهرستان قشم افزود: بازاریان، اصناف و شرکت‌ها نیز در کنار سایر ادارات و ارگان‌ها به وظایف دینی خود توجه کنند و در راستای کاستن از آلام مردم مستضعف گام بردارند.

حجت‌الاسلام تارم با گرامیداشت روز درختکاری، گفت: برای برخورداری از سلامت جامعه و مردم نیازمند سرسبزی و محیط زیستی توسعه یافته هستیم.

وی اضافه کرد: غرس نهال توسط رهبری الگویی برای جامعه اسلامی جهت اهتمام به درختکاری، حفاظت و توسعه درختان و فضای سبز است.

امام جمعه شهرستان قشم خاطرنشان کرد: مسوولان باید تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارات به محیط زیست و مهار فوری آتش‌سوزی درختان را عملیاتی کنند.

مسوولان عروسی‌های جزیره را مدیریت کنند

دکتر تارم تصریح کرد: ویروس منحوس کرونا همچنان قربانی می‌گیرد و این مسئله وظیفه فردی و اجتماعی را سنگین‌تر می‌کند.

وی برای چندمین بار در خطبه‌های نمازجمعه هفته‌های پیاپی با تاکید بر لزوم مدیریت عروسی‌ها، گفت: مسوولان باید مراقبت، دقت و برخورد مقتضی را داشته باشند و این مسئله به سهل انگاری تبدیل نشود.

امام جمعه شهرستان قشم ابراز داشت: بعضا عروسی‌های پر ازدحامی که تا نیمه‌های شب نیز به ادامه دارد علاوه بر به خطر انداختن جان مردم، آبرو و اعتبار مردم مومن، متعهد و خداجوی جزیره را نیز زیر سوال می‌برد.

حجت‌الاسلام میثم تارم تاکید کرد: مهمانانی که به هر نحو وارد جزیره قشم می‌شوند باید شئون اسلامی را رعایت کنند.

مسلمانان وحدت خود را تقویت کنند

حجت‌الاسلام تارم در خطبه نخست با دعوت آحاد جامعه به تقوای الهی، افزود: مسلمانان به منزله یک دست هستند و جامعه ایمانی باید متحد و یکپارچه باشد.

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال خدشه‌ زدن به وحدت مسلمانان و ترویج اختلاف در بین آنان هستند، ادامه داد: مسلمانان باید همواره در راستای تقویت وحدت خود تلاش کنند.

,

زبانی که دم از اختلاف میزند زبان شیطان است/شکر نعمت بعثت ،حفظ وحدت است‌

,

حجت الاسلام محسن سالاری امام جمعه شهرستان سیریک با اشاره به دیدار اعضای مجلس خبرگان با رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: جامعه اسلامی ما نیاز دارد مفاهیم اسلامی را ترجمه و عملیاتی کند که در زمان کرونا عملیاتی شد و نکته دوم ،از نظر امام خمینی (ره) زمان به تنهایی هیچ ارزشی ندارند.

,

امام جمعه سیریک افزود: مبعث پیامبر عظیم الشان اسلام باید بخاطر شرافت پیامبر گرامی داشته شود چون پیامبر در این زمان انتخاب و برگزیده شد و تنها جایی که خدا بر سر انسان منت گذاشته زمانی است که پیامبرش را برای ما از عرش به میان ما فرستاده ،پیامبر هم جان و جانان امت اسلام است.

,

سالاری ادامه داد: به گفته حضرت امام خمینی (ره) زبانی که دم از اختلاف میزند زبان شیطان است،شکر نعمت بعثت حفظ وحدت است‌.

,

وی اضافه کرد: پیرمرد سکته ی آمریکا می خواهد به ایران نشان بدهد که به برجام نافرجام برگردید اما آنها غافلند که چوب دانشمندان و جوانان غیور انقلابی ما پشت سرشان هست، امریکاییها کور خوانده اند به زودی به دست جوانان عراق و حشد الشعبی از منطقه خارج می شوند.

,

امام جمعه سیریک بیان کرد: امروز کمیته امداد حضرت امام(ره) نقشی بی بدیل در کمک به رفع فقر، اشتغالزایی و ساماندهی خانواده ایتام ،بی بضاعت و بی سرپرست داشته و اگر موسسه یا نهادی کمک کند رکن اصلی اینها باید کمیته امداد در جامعه باشد.

,

خطیب نماز جمعه شهرستان سیریک اضافه با اشاره به ۲۵رجب سالروز شهادت حضرت امام موسی کاظم (ع)، گفت: دوران بنی عباسی دوران پر خفقانی بود که امام کاظم(ع)در اول دوران این حکومت نو پا بودند،، مبارزه امام کاظم(ع) با بنی عباسی مبارزه عمیقی بود،امام کاظم(ع) تا اندازه ای در حکومت بنی عباس نفوذ داشت، که حتی خزانه دار خلیفه عباسی نفوذی امام بود.

,

امام جمعه شهرستان سیریک خاطرنشان کرد: شهید شاطری لبنان را بعد از جنگ ۳۳ روزه ساخت و با انتقال نرم افزار جمهوری اسلامی ایران ، و امروز امریکایی جنایتکار و همپیمانان نادان و بی عقل منطقه ای امریکا بدانند که ما با دعوت کشور عراق داریم می‌جنگیم نه مثل آنها بدون اجازه وارد یک کشور شویم.

,

هیمنه پوچ آمریکا و حامیانش بدست نیروهای مردمی عراق شکسته می شود

,

حجت الاسلام مهدی دری امام جمعه رودان در خطبه های نماز جمعه ظهر امروز رودان  با اشاره به حضور نیروهای آمریکا در منطقه اظهار کرد: قطعا انتقام سخت در انتظار استکبار و حامیانش است و آن انتقام جز نابودی و جمع شدن بساط شان از منطقه نخواهد بود.

,

وی افزود: برخی ضربه های اخیر آمریکایی ها به تیم های بسیج مردمی عراق و گزافه گویی های آنان در موضوع برجام، هیمنه پوچ آمریکا و حامیانش در هم شکسته  و آنان بزودی نابودی شان را خواهند دید.

,

حجت الاسلام دُری در خصوص ویژگی ه‍ای  دولت جوان و حزب الهی از نگاه رهبر معظم انقلاب، ادامه داد: خدمت محوری، انقلابی بودن، روحیه انقلابی، عملی و تخصص گرا بودن، جهادگری، مردمی و ساده زیست بودن را از خصایص بارز این دولت جوان است.

,

امام جمعه رودان با اشاره به هفته درختکاری اضافه کرد: درخت یکی از نعمت الهی است که سودمندی آن در بخش های مختلف عملی و زیستی به اثبات رسیده است و تلاش شود با استفاده از این فرصت با کاشت درختان مثمر به طبیعت و فضای سبز کمک کرد.

,

دُری عنوان کرد: کاشت یک نهال درب هر خانه را یک الگو مناسب برای ترویج فرهنگ درختکاری دانست.

,

وی خواستار ایجاد کمربند سبز رودان شد و تاکید کرد: قطعا احداث آن کمک شایانی به زیبا سازی فضای شهر رودان خواهد کرد.

,

خطیب نماز جمعه رودان با اشاره به در پیش بودن شهادت امام موسی کاظم علیه السلام بخشندگی و دستگیری از نیازمندان را یکی از ویژگی های بارز آن امام همام عنوان کرد و گفت: در یاری مظلومان و نیازمندان ائمه اطهار بهترین الگو هستند و یقین بدانید این اجر در هر دو دنیا به یاری تان خواهد آمد.

,

وی در ادامه با گرامیداشت هفته احسان و نیکو کاری اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی «ره» همواره برای شادی رساندن به خانه های نیازمندان در تلاش است و باید این امر به بهترین شکل ممکن با استفاده از تمامی ظرفیت ها و برپایی جشن نیکوکاری در روزهای پایانی سال زمینه ساز شادی نیازمندان شد.

,

حجت الاسلام دری با اهمیت روز مبعث خاطر نشان کرد: همانطور که امام خمینی «ره» فرموده اند؛ روزی شریف تر از روز مبعث نیست و حادثه ای بزرگ از بعثت رسول مکرم اسلام وجود ندارد.

,

مهمترین فعالیت های وحدت محور و خداپسندانه، قرارگاه های مواسات و کمک های مومنانه است

حجت الاسلام والمسلمین صالحی امام جمعه شهرستان بندرخمیر در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته اظهار کردماهپر برکت رجب، مبعث پیامبر اسلام (ص )  را در خود دارد که از مهمترین ویژگی پیامبر(ص)  رحیمت این وجود مبارک است.

وی افزودپیامبر اسلام (ص)  به دنبال برطرف کردن همه ابعاد زندگی مردم بود هم از نظر مشکلات معیشتی که اهل نیکوکاری ودستگیری نیازمندان بود و نیازهای اجتماعی و روحی مردم است .

امام جمعه شهرستان بندر خمیر با بیان اینکه مبعث رسول اکرم(صروز باز شدن توفیقات و  ارائه بستر لازم برای تفکر و اندیشه درمحتوای اسلام است ادامه دادخداوند بر بندگان  خود با بعثت پیامبر (صمنت نهاد است.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی تصریح کردپیامبر اسلام(صمحوری ترین اصل در وحدت جامعه اسلامی است و از مهمترین فعالیت های وحدت‌محور و خداپسندانه همین قرارگاه های مواسات و کمک های مومنانه است.

امام جمعه شهرستان بندرخمیر در بخش دیگر از سخنان خود با تاکید براینکه اقتصاد کشور باید دورن زا باشد عنوان کردآنچه امروزنیاز مردم و جامعه است اقتصاد پویا بدون تورم و براساس بستر های اتکا به داخل است.

وی افزودیکی از مسائل مهم در شهرستان بندر خمیر شتران سرگردان است که با تدبیری که توسط دستگاه های مرتبط اندیشیده شدهاست باعث جلوگیری از به مخاطره انداختن  جان مردم خواهد شد.

امام جمعه شهرستان بندر خمیر خاطرنشان کردبرای تحقق مسیر و اهداف  برنامه های نظام اسلامی نیاز به یک فرد متعهد ،متخصص و دارای قوت و  جوان  و انقلابی لازم است.

غرس نهال توسط رهبری الگویی برای جامعه اسلامی است

حجت‌الاسلام میثم تارم ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان قشم اظهار کرد: حمله نیروهای تروریست آمریکایی به سوریه در حقیقت اقدامی کور و بی‌فایده است چرا که دیگر نمی‌توانند در مسائل سیاسی دست برتر را داشته باشد.

وی با بیان اینکه آمریکا دیگر جایگاهی در غرب آسیا ندارد افزود: حشد الشعبی عراق قوی‌ترین نیروی نظامی این کشور است و در سوریه نیز مردم و نیروهای مقاومت آن هر گونه تجاوز آمریکا و غیر آن را قاطعانه پاسخ خواهند داد.

امام جمعه شهرستان قشم تصریح کرد: آتش گرفتن بزرگترین کشتی صهیونیست‌ها در دریای عمان که ابتدا انگلیس مدعی مالکیت آن شد از ۲ منظر قابل بررسی است.

دکتر تارم ادامه داد: این اقدام یا توسط نیروهای مقاومت رخ داده که حق ستاندن انتقام را دارند و یا خودزنی برای اتهام به دیگران است که در این صورت نیز بیانگر ضعف و آسیب پذیری صهیونیست‌ها می‌باشد.

«بعثت»، بزرگترین حادثه تاریخ بشریت است

وی گفت: امام موسی کاظم(ع) هر چند مدت فراوانی از عمر شریف خود را در زندان به سر بردند اما رسالت الهی خود نسبت به اسلام و جامعه اسلامی را به بهترین شیوه ممکن در راستای انسان ۲۵۰ ساله به تعبیر رهبری را انجام دادند.

امام جمعه شهرستان قشم بعثت نبی مکرم اسلام(ص) بزرگترین و کم نظیرترین حادثه تاریخ بشریت دانست و عنوان کرد: روزی بزرگتر از بعثت وجود ندارد چرا که مبداء پیدایش اسلام و تولد قرآن مجید است.

حجت‌الاسلام تارم ادامه داد: تزکیه نفس و به کمال رساندن مکارم اخلاقی از اهداف بعثت خاتم الانبیا(ص) به شمار می‌رود.

غرس نهال توسط رهبری الگویی برای جامعه اسلامی است

وی با گرامیداشت هفته احسان و نیکوکاری اظهار داشت: کمیته امداد از اولین یادگارهای امام راحل(ره) است که در آغازین روزهای انقلاب برای حمایت از مستضعفان شکل گرفت و امروزه در التیام آسیب‌های اقتصادی ناشی از کرونا نیز نقش موثری ایفا کرده است.

امام جمعه شهرستان قشم افزود: بازاریان، اصناف و شرکت‌ها نیز در کنار سایر ادارات و ارگان‌ها به وظایف دینی خود توجه کنند و در راستای کاستن از آلام مردم مستضعف گام بردارند.

حجت‌الاسلام تارم با گرامیداشت روز درختکاری، گفت: برای برخورداری از سلامت جامعه و مردم نیازمند سرسبزی و محیط زیستی توسعه یافته هستیم.

وی اضافه کرد: غرس نهال توسط رهبری الگویی برای جامعه اسلامی جهت اهتمام به درختکاری، حفاظت و توسعه درختان و فضای سبز است.

امام جمعه شهرستان قشم خاطرنشان کرد: مسوولان باید تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارات به محیط زیست و مهار فوری آتش‌سوزی درختان را عملیاتی کنند.

مسوولان عروسی‌های جزیره را مدیریت کنند

دکتر تارم تصریح کرد: ویروس منحوس کرونا همچنان قربانی می‌گیرد و این مسئله وظیفه فردی و اجتماعی را سنگین‌تر می‌کند.

وی برای چندمین بار در خطبه‌های نمازجمعه هفته‌های پیاپی با تاکید بر لزوم مدیریت عروسی‌ها، گفت: مسوولان باید مراقبت، دقت و برخورد مقتضی را داشته باشند و این مسئله به سهل انگاری تبدیل نشود.

امام جمعه شهرستان قشم ابراز داشت: بعضا عروسی‌های پر ازدحامی که تا نیمه‌های شب نیز به ادامه دارد علاوه بر به خطر انداختن جان مردم، آبرو و اعتبار مردم مومن، متعهد و خداجوی جزیره را نیز زیر سوال می‌برد.

حجت‌الاسلام میثم تارم تاکید کرد: مهمانانی که به هر نحو وارد جزیره قشم می‌شوند باید شئون اسلامی را رعایت کنند.

مسلمانان وحدت خود را تقویت کنند

حجت‌الاسلام تارم در خطبه نخست با دعوت آحاد جامعه به تقوای الهی، افزود: مسلمانان به منزله یک دست هستند و جامعه ایمانی باید متحد و یکپارچه باشد.

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال خدشه‌ زدن به وحدت مسلمانان و ترویج اختلاف در بین آنان هستند، ادامه داد: مسلمانان باید همواره در راستای تقویت وحدت خود تلاش کنند.

,

مهمترین فعالیت های وحدت محور و خداپسندانه، قرارگاه های مواسات و کمک های مومنانه است

,

حجت الاسلام والمسلمین صالحی امام جمعه شهرستان بندرخمیر در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته اظهار کردماهپر برکت رجب، مبعث پیامبر اسلام (ص )  را در خود دارد که از مهمترین ویژگی پیامبر(ص)  رحیمت این وجود مبارک است.

, حجت, الاسلام, والمسلمین, صالحی, امام, جمعه, شهرستان, بندر, خمیر, در, خطبه, های, نماز, عبادی, و, سیاسی, جمعه, این, هفته, اظهار, کرد, , ماه, پر, برکت, رجب, ،,  , مبعث, پیامبر, اسلام,  (, ص,  )  ,   , را, در, خود, دارد, که, از, مهمترین, ویژگی, پیامبر, (, ص, )  ,   , رحیمت, این, وجود, مبارک, است, .,

وی افزودپیامبر اسلام (ص)  به دنبال برطرف کردن همه ابعاد زندگی مردم بود هم از نظر مشکلات معیشتی که اهل نیکوکاری ودستگیری نیازمندان بود و نیازهای اجتماعی و روحی مردم است .

, وی, افزود, , پیامبر, اسلام,  (, ص, )  ,   , به, دنبال, برطرف, کردن, همه, ابعاد, زندگی, مردم, بود, هم, از, نظر, مشکلات, معیشتی, که, اهل, نیکوکاری, و, دستگیری, نیازمندان, بود, و, نیازهای, اجتماعی, و, روحی, مردم, است,  .,

امام جمعه شهرستان بندر خمیر با بیان اینکه مبعث رسول اکرم(صروز باز شدن توفیقات و  ارائه بستر لازم برای تفکر و اندیشه درمحتوای اسلام است ادامه دادخداوند بر بندگان  خود با بعثت پیامبر (صمنت نهاد است.

, امام, جمعه, شهرستان, بندر, خمیر, با, بیان, اینکه, مبعث, رسول, اکرم, (, ص, , روز, باز, شدن, توفیقات, و,   , ارائه, بستر, لازم, برای, تفکر, و, اندیشه, در, محتوای, اسلام, است, ادامه, داد, , خداوند, بر, بندگان,   , خود, با, بعثت, پیامبر,  (, ص, , منت, نهاد, است, .,

حجت الاسلام والمسلمین صالحی تصریح کردپیامبر اسلام(صمحوری ترین اصل در وحدت جامعه اسلامی است و از مهمترین فعالیت های وحدت‌محور و خداپسندانه همین قرارگاه های مواسات و کمک های مومنانه است.

, حجت, الاسلام, والمسلمین, صالحی, تصریح, کرد, , پیامبر, اسلام, (, ص, , محوری, ترین, اصل, در, وحدت, جامعه, اسلامی,  , است و , از, مهمترین, فعالیت, های وحدت‌محور و, خدا, پسندانه, همین, قرارگاه, های, مواسات, و, کمک, های, مومنانه, است, .,

امام جمعه شهرستان بندرخمیر در بخش دیگر از سخنان خود با تاکید براینکه اقتصاد کشور باید دورن زا باشد عنوان کردآنچه امروزنیاز مردم و جامعه است اقتصاد پویا بدون تورم و براساس بستر های اتکا به داخل است.

, امام, جمعه, شهرستان, بندر, خمیر, در, بخش, دیگر, از, سخنان, خود, با, تاکید, براینکه, اقتصاد, کشور, باید, دورن, زا, باشد, عنوان, کرد, , آنچه, امروز, نیاز, مردم, و, جامعه, است, اقتصاد, پویا, بدون, تورم, و, براساس, بستر, های, اتکا, به, داخل, است, .,

وی افزودیکی از مسائل مهم در شهرستان بندر خمیر شتران سرگردان است که با تدبیری که توسط دستگاه های مرتبط اندیشیده شدهاست باعث جلوگیری از به مخاطره انداختن  جان مردم خواهد شد.

, وی, افزود, , یکی, از, مسائل, مهم, در, شهرستان, بندر, خمیر, شتران, سرگردان, است, که, با, تدبیری, که, توسط, دستگاه, های, مرتبط, اندیشیده, شده, است, باعث, جلوگیری, از, به, مخاطره, انداختن,   , جان, مردم, خواهد, شد, .,

امام جمعه شهرستان بندر خمیر خاطرنشان کردبرای تحقق مسیر و اهداف  برنامه های نظام اسلامی نیاز به یک فرد متعهد ،متخصص و دارای قوت و  جوان  و انقلابی لازم است.

, امام, جمعه, شهرستان, بندر, خمیر, خاطرنشان, کرد, , برای, تحقق, مسیر, و, اهداف,   , برنامه, های, نظام, اسلامی, نیاز, به, یک, فرد, متعهد, ،, متخصص, و, دارای, قوت, و,   , جوان,   , و, انقلابی, لازم, است, .,

غرس نهال توسط رهبری الگویی برای جامعه اسلامی است

حجت‌الاسلام میثم تارم ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان قشم اظهار کرد: حمله نیروهای تروریست آمریکایی به سوریه در حقیقت اقدامی کور و بی‌فایده است چرا که دیگر نمی‌توانند در مسائل سیاسی دست برتر را داشته باشد.

وی با بیان اینکه آمریکا دیگر جایگاهی در غرب آسیا ندارد افزود: حشد الشعبی عراق قوی‌ترین نیروی نظامی این کشور است و در سوریه نیز مردم و نیروهای مقاومت آن هر گونه تجاوز آمریکا و غیر آن را قاطعانه پاسخ خواهند داد.

امام جمعه شهرستان قشم تصریح کرد: آتش گرفتن بزرگترین کشتی صهیونیست‌ها در دریای عمان که ابتدا انگلیس مدعی مالکیت آن شد از ۲ منظر قابل بررسی است.

دکتر تارم ادامه داد: این اقدام یا توسط نیروهای مقاومت رخ داده که حق ستاندن انتقام را دارند و یا خودزنی برای اتهام به دیگران است که در این صورت نیز بیانگر ضعف و آسیب پذیری صهیونیست‌ها می‌باشد.

«بعثت»، بزرگترین حادثه تاریخ بشریت است

وی گفت: امام موسی کاظم(ع) هر چند مدت فراوانی از عمر شریف خود را در زندان به سر بردند اما رسالت الهی خود نسبت به اسلام و جامعه اسلامی را به بهترین شیوه ممکن در راستای انسان ۲۵۰ ساله به تعبیر رهبری را انجام دادند.

امام جمعه شهرستان قشم بعثت نبی مکرم اسلام(ص) بزرگترین و کم نظیرترین حادثه تاریخ بشریت دانست و عنوان کرد: روزی بزرگتر از بعثت وجود ندارد چرا که مبداء پیدایش اسلام و تولد قرآن مجید است.

حجت‌الاسلام تارم ادامه داد: تزکیه نفس و به کمال رساندن مکارم اخلاقی از اهداف بعثت خاتم الانبیا(ص) به شمار می‌رود.

غرس نهال توسط رهبری الگویی برای جامعه اسلامی است

وی با گرامیداشت هفته احسان و نیکوکاری اظهار داشت: کمیته امداد از اولین یادگارهای امام راحل(ره) است که در آغازین روزهای انقلاب برای حمایت از مستضعفان شکل گرفت و امروزه در التیام آسیب‌های اقتصادی ناشی از کرونا نیز نقش موثری ایفا کرده است.

امام جمعه شهرستان قشم افزود: بازاریان، اصناف و شرکت‌ها نیز در کنار سایر ادارات و ارگان‌ها به وظایف دینی خود توجه کنند و در راستای کاستن از آلام مردم مستضعف گام بردارند.

حجت‌الاسلام تارم با گرامیداشت روز درختکاری، گفت: برای برخورداری از سلامت جامعه و مردم نیازمند سرسبزی و محیط زیستی توسعه یافته هستیم.

وی اضافه کرد: غرس نهال توسط رهبری الگویی برای جامعه اسلامی جهت اهتمام به درختکاری، حفاظت و توسعه درختان و فضای سبز است.

امام جمعه شهرستان قشم خاطرنشان کرد: مسوولان باید تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارات به محیط زیست و مهار فوری آتش‌سوزی درختان را عملیاتی کنند.

مسوولان عروسی‌های جزیره را مدیریت کنند

دکتر تارم تصریح کرد: ویروس منحوس کرونا همچنان قربانی می‌گیرد و این مسئله وظیفه فردی و اجتماعی را سنگین‌تر می‌کند.

وی برای چندمین بار در خطبه‌های نمازجمعه هفته‌های پیاپی با تاکید بر لزوم مدیریت عروسی‌ها، گفت: مسوولان باید مراقبت، دقت و برخورد مقتضی را داشته باشند و این مسئله به سهل انگاری تبدیل نشود.

امام جمعه شهرستان قشم ابراز داشت: بعضا عروسی‌های پر ازدحامی که تا نیمه‌های شب نیز به ادامه دارد علاوه بر به خطر انداختن جان مردم، آبرو و اعتبار مردم مومن، متعهد و خداجوی جزیره را نیز زیر سوال می‌برد.

حجت‌الاسلام میثم تارم تاکید کرد: مهمانانی که به هر نحو وارد جزیره قشم می‌شوند باید شئون اسلامی را رعایت کنند.

مسلمانان وحدت خود را تقویت کنند

حجت‌الاسلام تارم در خطبه نخست با دعوت آحاد جامعه به تقوای الهی، افزود: مسلمانان به منزله یک دست هستند و جامعه ایمانی باید متحد و یکپارچه باشد.

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال خدشه‌ زدن به وحدت مسلمانان و ترویج اختلاف در بین آنان هستند، ادامه داد: مسلمانان باید همواره در راستای تقویت وحدت خود تلاش کنند.

,

غرس نهال توسط رهبری الگویی برای جامعه اسلامی است

,

حجت‌الاسلام میثم تارم ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان قشم اظهار کرد: حمله نیروهای تروریست آمریکایی به سوریه در حقیقت اقدامی کور و بی‌فایده است چرا که دیگر نمی‌توانند در مسائل سیاسی دست برتر را داشته باشد.

,

وی با بیان اینکه آمریکا دیگر جایگاهی در غرب آسیا ندارد افزود: حشد الشعبی عراق قوی‌ترین نیروی نظامی این کشور است و در سوریه نیز مردم و نیروهای مقاومت آن هر گونه تجاوز آمریکا و غیر آن را قاطعانه پاسخ خواهند داد.

,

امام جمعه شهرستان قشم تصریح کرد: آتش گرفتن بزرگترین کشتی صهیونیست‌ها در دریای عمان که ابتدا انگلیس مدعی مالکیت آن شد از ۲ منظر قابل بررسی است.

,

دکتر تارم ادامه داد: این اقدام یا توسط نیروهای مقاومت رخ داده که حق ستاندن انتقام را دارند و یا خودزنی برای اتهام به دیگران است که در این صورت نیز بیانگر ضعف و آسیب پذیری صهیونیست‌ها می‌باشد.

,

«بعثت»، بزرگترین حادثه تاریخ بشریت است

, «بعثت»، بزرگترین حادثه تاریخ بشریت است,

وی گفت: امام موسی کاظم(ع) هر چند مدت فراوانی از عمر شریف خود را در زندان به سر بردند اما رسالت الهی خود نسبت به اسلام و جامعه اسلامی را به بهترین شیوه ممکن در راستای انسان ۲۵۰ ساله به تعبیر رهبری را انجام دادند.

,

امام جمعه شهرستان قشم بعثت نبی مکرم اسلام(ص) بزرگترین و کم نظیرترین حادثه تاریخ بشریت دانست و عنوان کرد: روزی بزرگتر از بعثت وجود ندارد چرا که مبداء پیدایش اسلام و تولد قرآن مجید است.

,

حجت‌الاسلام تارم ادامه داد: تزکیه نفس و به کمال رساندن مکارم اخلاقی از اهداف بعثت خاتم الانبیا(ص) به شمار می‌رود.

,

غرس نهال توسط رهبری الگویی برای جامعه اسلامی است

, غرس نهال توسط رهبری الگویی برای جامعه اسلامی است,

وی با گرامیداشت هفته احسان و نیکوکاری اظهار داشت: کمیته امداد از اولین یادگارهای امام راحل(ره) است که در آغازین روزهای انقلاب برای حمایت از مستضعفان شکل گرفت و امروزه در التیام آسیب‌های اقتصادی ناشی از کرونا نیز نقش موثری ایفا کرده است.

,

امام جمعه شهرستان قشم افزود: بازاریان، اصناف و شرکت‌ها نیز در کنار سایر ادارات و ارگان‌ها به وظایف دینی خود توجه کنند و در راستای کاستن از آلام مردم مستضعف گام بردارند.

,

حجت‌الاسلام تارم با گرامیداشت روز درختکاری، گفت: برای برخورداری از سلامت جامعه و مردم نیازمند سرسبزی و محیط زیستی توسعه یافته هستیم.

,

وی اضافه کرد: غرس نهال توسط رهبری الگویی برای جامعه اسلامی جهت اهتمام به درختکاری، حفاظت و توسعه درختان و فضای سبز است.

,

امام جمعه شهرستان قشم خاطرنشان کرد: مسوولان باید تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارات به محیط زیست و مهار فوری آتش‌سوزی درختان را عملیاتی کنند.

,

مسوولان عروسی‌های جزیره را مدیریت کنند

, مسوولان عروسی‌های جزیره را مدیریت کنند,

دکتر تارم تصریح کرد: ویروس منحوس کرونا همچنان قربانی می‌گیرد و این مسئله وظیفه فردی و اجتماعی را سنگین‌تر می‌کند.

,

وی برای چندمین بار در خطبه‌های نمازجمعه هفته‌های پیاپی با تاکید بر لزوم مدیریت عروسی‌ها، گفت: مسوولان باید مراقبت، دقت و برخورد مقتضی را داشته باشند و این مسئله به سهل انگاری تبدیل نشود.

,

امام جمعه شهرستان قشم ابراز داشت: بعضا عروسی‌های پر ازدحامی که تا نیمه‌های شب نیز به ادامه دارد علاوه بر به خطر انداختن جان مردم، آبرو و اعتبار مردم مومن، متعهد و خداجوی جزیره را نیز زیر سوال می‌برد.

,

حجت‌الاسلام میثم تارم تاکید کرد: مهمانانی که به هر نحو وارد جزیره قشم می‌شوند باید شئون اسلامی را رعایت کنند.

,

مسلمانان وحدت خود را تقویت کنند

, مسلمانان وحدت خود را تقویت کنند,

حجت‌الاسلام تارم در خطبه نخست با دعوت آحاد جامعه به تقوای الهی، افزود: مسلمانان به منزله یک دست هستند و جامعه ایمانی باید متحد و یکپارچه باشد.

,

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال خدشه‌ زدن به وحدت مسلمانان و ترویج اختلاف در بین آنان هستند، ادامه داد: مسلمانان باید همواره در راستای تقویت وحدت خود تلاش کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه