اخبار داغ

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:

ستاد ملی مقابله کرونا شنبه محدودیت‌های تردد نوروز را اعلام می‌کند/ وزارت کشور مانع تجمع‌های انتخاباتی شود

ستاد ملی مقابله کرونا شنبه محدودیت‌های تردد نوروز را اعلام می‌کند/ وزارت کشور مانع تجمع‌های انتخاباتی شود
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: بر اساس کار کارشناسی صورت گرفته در ستاد ملی مقابله با کرونا، قرار است فردا (شنبه) محدودیت‌هایی برای تردد مردم در ایام نوروز اعلام شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ولی اسماعیلی درباره شیوع کرونا در کشور و عادی انگاری آن توسط مردم اظهار داشت: بر اساس کار کارشناسی صورت گرفته در ستاد ملی مقابله با کرونا، قرار است فردا (شنبه) محدودیت‌هایی برای تردد مردم در ایام نوروز اعلام شود؛ باید مردم و مسئولان هر آنچه که این ستاد اعلام کرد را اجرایی کنند و بدانند که بارها مقام معظم رهبری مصوبات ستاد کرونا را لازم‌الاجرا دانسته‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: اطاعت و رعایت مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا به ویژه پذیرش محدودیت‌های تردد در ایام نوروز بر همگان لازم است.
,
 
,
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: مردم باید این واقعیت را بپذیرند که کرونای جهش‌یافته انگلیسی بسیار خطرناک بوده و میزان سرایت آن بسیار بیشتر از ویروس قبلی است و حتی کودکان و خردسالان را هم مبتلا می‌کند؛ وقتی کودکان درگیر ویروس کرونا شوند قطعا پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها هم مبتلا شده و همه اعضای خانواده درگیر خواهند شد.
,
 
,
اسماعیلی اظهار داشت: باید درباره فرهنگ‌سازی رعایت پروتکل‌های بهداشتی کار اساسی صورت گیرد و نباید نوروز ۱۴۰۰ با مشکلات کرونا و شایع شدن آن در کل کشور سپری کنیم.
,
 
,
نماینده گرمی در مجلس گفت: رعایت پروتکل بهداشتی از سوی مردم، رعایت حقوق عامه محسوب شده و برگرفته از شخصیت افراد در جامعه است؛‌ باید بپذیریم که وقتی ماسک زده و فاصله اجتماعی را رعایت می‌کنیم در راستای رعایت حقوق عمومی جامعه است.
,
 
,
 
,
دولت و وزارت کشور بخاطر کرونا، مانع تجمعات هواداران کاندیداها در انتخابات شوند
, دولت و وزارت کشور بخاطر کرونا، مانع تجمعات هواداران کاندیداها در انتخابات شوند,
 
,
وی خاطرنشان کرد: متأسفانه شاهد تجمعات زیادی از سوی دولت و سایر ارگان‌ها هستیم این در حالی است که ثبت‌نام انتخابات شوراها هم نزدیک است و باید دولت و وزارت کشور این موضوع را به شدت رصد کرده و مانع از تجمعات هواداران کاندیداها در انتخابات شوند.
,
 
,
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در فضای مجازی تبلیغات برگزاری برخی تجمعات کاندیداهای انتخابات را شاهد هستیم که از وزارت کشور می‌خواهم مانع از چنین تجمعاتی شود.
,
 
,
وی افزود: ‌متأسفانه عادی‌انگاری مردم نسبت به کرونا وضعیت را به سمتی سوق داده که مبتلایان به این ویروس زیاد شده‌اند باید بدانیم که سم مهلک کرونا، عادی‌انگاری آن در جامعه است.
,
 
,
انتهای پیام
,
 
,
منبع: فارس
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه