اخبار داغ

کلاف سردرگم نخاله های ساختمانی در ورودی شهر لنده+تصاویر

کلاف سردرگم نخاله های ساختمانی در ورودی شهر لنده+تصاویر
سیمای شهری یک اصل مهم است که هر اندازه زیباتر شهروندان تحرک و پوایی بیشتری را احساس خواهند کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس   ورودی شهرها به عنوان پیشانی توسعه و عقب ماندگی شهرها به حساب می آیند زیرا وقتی به شهری ورود پیدا می کنید ورودی این شهر گویایی سیمای درون آن است که این مهم حتما باید مورد توجه مسولان قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

عدم توجه به ورودی شهرها و نبود نظارت کافی برای برخورد با متخلفینی که اقدام به تخلیه نخاله های ساختمانی می کنند یک اصل مهم و قانونی است که در قانون نظام جامع شهری نیز به درستی به آن اشاره شده است.

,

 چندین سال است که ورودی شهر لنده محلی برای دپوی نخاله های ساختمانی است که علاوه بر ریختن نخاله برخی ها اقدان به تخلیه زباله های خود در ورودی این شهر می کنند که سیمای زشت در منظر مخاطب را به تصویر می کشاند.

,

تورج رزمجو فرماندار شهرستان لنده نیز نسبت به وجود نخاله های ساختمانی در ورودی این شهر نیز گلایه های بسیاری داشته است و از شهرداری و اداره راهداری خواسته بود تا سریعا نسبت به پاکسازی اقدام کنند.

,

وی افزود: سیمای شهری گویایی روشن خدمت در این شهر است که باید اداره منابع طبیعی و آبخیزداری و شهردای و راهداری نسبت به کاشت درخت و پاکسازی نخاله های ورودی این شهر اقدام کنند که متاسفانه این مطالبه مردمی و فرماندار نیز هنوز اجرایی نشده است.

,

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

 

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه