اخبار داغ

امام جمعه موقت سرپل‌ذهاب:

۱۶ اسفند روایت یک روز غریب در تاریخ سرپل‌ذهاب است / درختکاری اقدامی مهم و دارای پاداش اخروی

۱۶ اسفند روایت یک روز غریب در تاریخ سرپل‌ذهاب است / درختکاری اقدامی مهم و دارای پاداش اخروی
حجت الاسلام عسگری گفت: ۱۶ اسفند روایت یک روز غریب در تاریخ سرپل‌ذهاب است که هواپیماهای رژیم بعث در این روز در چهار مرحله پادگان ابوذر و روستاهای بخش قلعه شاهین را بمباران هوایی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بازی دراز ، حجت الاسلام عسگری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان سرپل ذهاب بااشاره به حوادث اتفاق افتاده در سیستان و بلوچستان اظهارداشت: منافقین داخلی و رسانه های ضد انقلاب فارسی‌زبان تلاش کردند تا مسئله‌ای را برای نظام جمهوری اسلامی در سراوان ایجاد کنند که با درایت فرماندهان سپاه پاسداران و نیروی انتظامی و با هوشیاری مردم و معتمدان محلی این تحرکات دامنه نیافته و یکی دیگر از توطئه های دشمنان خنثی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز ,

امام جمعه موقت شهرستان سرپل ذهاب بابیان اینکه در این حوادث دو تن از مامورین جان بر کف نیروی انتظامی به شهادت رسیدند، افزود: این قضیه دارای دو پیام مهم برای دشمنان و منافقین و مردم ایران اسلامی است که باید به آن توجه ویژه داشت.

,

وی ادامه داد: پیام آن برای منافقین این است که بدانند هرکاری که انجام می دهند جز رسوایی برای آنها دربر ندارد و رهبر انقلاب در این باره می فرماید: خداوند متعال را شاکریم که دشمنان اسلام را از گروهها و اشخاص احمق قرار داده است و خداوند را شکر که دشمنان از ابتدای انقلاب هر نقشه ای کشیدند و هر توطئه ای که چیدند ملت فداکار را منسجم تر و پیوندها را مستحکم تر کرده است.

,

امام جمعه موقت شهرستان در ادامه به پیام این جریان برای مردم اشاره کرد و گفت: هوشیاری و اتحاد مردم و گوش به فرمان ولایت دادن می تواند انقلاب و کشور را نیرومند سازد لذا در انتخابات پیش رو نیز باید این هوشیاری را حفظ کرده و آن را باانتخاب فردی انقلابی، جوان و پابه کار به رخ جهانیان بکشانند.

,

حجت الاسلام عسگری در ادامه به ۱۶ اسفند سالروز بمباران هوایی پادگان ابوذر و دهستان قلعه شاهین اشاره کرد و گفت: در ۱۶ اسفند سال ۱۳۶۳ هواپیماهای رژیم بعثی در چهار مرحله به بمباران هوایی منطقه پرداختند که روایت یک روز غریب در تاریخ مردم سرپل‌ذهاب است.

,

وی ادامه داد: در این روز تاریخی پادگان ابوذر دوکوهه غرب کشور که محل جمع شدن رزمندگان اسلام و میعادگاه شهدای والامقامی همچون شیرودی و کشوری است در چهار مرحله بمباران شد و تعداد ۱۴۸ شهید گلگون کفن در پادگان ابوذر و روستاهای بخش قلعه شاهین مظلومانه به شهادت رسیدند.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود به روز درختکاری اشاره کرد و گفت: ۱۵ اسفند روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی است که مردم عزیز شهرستان باید در راستای حفاظت از منابع طبیعی تلاش کنند.

,

امام جمعه موقت شهرستان ادامه داد: پیامبر اسلام(ص) می فرماید کسی که درختی بکارد خداوند نیز برای او در بهشت درختی می کارد بنابراین درختکاری امری مهم و دارای ثواب و پاداش اخروی است و مردم می‌توانند با همکاری ادارات مرتبط نسبت به درختکاری در سطح شهرستان اقدام کنند.

,

حجت الاسلام عسگری ۱۹ اسفند سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) را از دیگر مناسبت های پیشرو عنوان کرد و اظهار داشت: علم، عبادت، بردباری، صبوری و بخشندگی از صفات ویژه امام هفتم (ع) است که آن امام را به خاطر کنترل خشم خود در برابر بدرفتاری های دیگران کاظم نامیدند.

,

وی افزود: این امام همام همچنین عبد صالح خدا و باب الحوائج نیز نامیده شده اند که یک شیعه و پیرو اهل بیت (ع) باید سعی کند از ویژگیهای ائمه اطهار در زندگی خود به اندازه وسع و تواناییش بهره مند شود.

,

خطیب موقت جمعه شهرستان با اشاره به در پیش بودن عید مبعث پیامبر گرامی اسلام (ص) اذعان داشت: عید مبعث شریف‌ترین روز در سرتاسر دهر است که مهمترین پیام آن توحید یعنی خداشناسی، خداپرستی و خداباوری است.

,

حجت الاسلام عسگری ادامه داد: وظیفه ما در برابر پیامبر اسلام (ص) ایمان به پیامبر و تسلیم بودن در برابر دستورات ایشان، یاری رساندن به پیامبر (ص) و  دفاع از پیامبر در برابر گفتار و رفتار دشمن است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه