اخبار داغ

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

مردم فریب دوقطبی سازی برجام و fatf را نخواهند خورد/ همه امکانات جهش اقتصادی را داریم

مردم فریب دوقطبی سازی برجام و fatf را نخواهند خورد/ همه امکانات جهش اقتصادی را داریم
رضای گفت: برخی ها به دنبال دوقطبی کردن مردم در اردیبهشت ماه از طریق مسائلی همچون برجام، fatf، آزاد سازی پول ها توسط کره و امثال این مسائل به عنوان ابزاری برای ساخت سناریوهای تکراری هستند که البته مردم ایران هوشیار و بصیر هستند و فریب دوقطبی سازی را نخواهند خورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز در نشست تخصصی با موضوع گام دوم انقلاب اسلامی و اقتصاد مقاومتی در اراک گفت: استان مرکزی به عنوان دیار امام خمینی(ره) در طول تاریخ همواره وفادار به انقلاب و ارزش های اسلامی بوده و عزم مردم استان برای ادامه راه انقلاب ستودنی است و امروز باید راه شهدا را با قوت ادامه دهیم و به وظایف تاریخی و دینی خود پایبند باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

رضایی اظهار کرد: امروز شرایط کشور شرایطی سرنوشت ساز است و شرایط بیش از آن چیزی است که بگوئیم حساس است چراکه هم ما می خواهیم برای عده ای تعیین تکلیف کنیم و هم عده ای دیگر می خواهند برای ما تعیین تکلیف کنند و لذا در یک جنگ و رویداد بسیار سخت و پیچیده قرار گرفته ایم که انقلاب تاکنون این شرایط را به خود ندیده است.

,

وی ادامه داد: نیم بیشتری از جنگ امروز در مه است و آن را نمی بینیم اما آثار آن را به وضوح می بینیم و لذا نیاز به یک بیدارباش و یک قیام بزرگ داریم و امروز نیازمند یک بسیج عمومی هستیم.

,

جنگ امروز جنگ سه گانه در حوزه اقتصاد، مسائل اجتماعی و فرهنگی است

, جنگ امروز جنگ سه گانه در حوزه اقتصاد، مسائل اجتماعی و فرهنگی است, جنگ امروز جنگ سه گانه در حوزه اقتصاد، مسائل اجتماعی و فرهنگی است,

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  افزود: جنگ امروز جنگ سه گانه در حوزه اقتصاد، مسائل اجتماعی و فرهنگی است و متاسفانه آسیب های این سه جنگ روز به روز در حال پیشرفت است و دشمن علیه ما در این سه حوزه فرماندهی و مدیریت می کند و نباید خیال کنیم که آسیب های این سه جنگ برنامه ریزی شده نیست.

,

رضایی با اشاره به اینکه پشت همه آسیب های جنگ سه گانه یک دشمن با برنامه ریزی دقیق ایستاده است بیان کرد: متاسفانه این سه جنگ ابعاد بسیار گسترده ای دارد که در همه خانه ها نفوذ کرده و هر خانواده ای با یک یا دو یا هر سه آنها درگیر شده است و لذا نیاز به یک بیدار باش عمومی داریم.

,

وی اضافه کرد: در برابر مشکلات جنگ سه گانه باید یک اقدام عاجل انجام دهیم و در انتخابات سال ۱۴۰۰ باید تعین تکلیف کنیم چراکه برخی از مسائل به هیچ عنوان قابل قبول و پذیرفتی نیست.

,

در جنگ سه گانه عده ای از افراد نادان و خوش بین به سربازان دشمن تبدیل شده اند

, در جنگ سه گانه عده ای از افراد نادان و خوش بین به سربازان دشمن تبدیل شده اند, در جنگ سه گانه عده ای از افراد نادان و خوش بین به سربازان دشمن تبدیل شده اند,

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: متاسفانه در جنگ سه گانه عده ای از افراد نادان و خوش بین به عمله ها و سربازان دشمن تبدیل شده اند و برخی ها به عنوان بازیگران سیاسی به دنبال این هستند نتیجه انتخاب مردم را به انحراف بکشانند که باید جلوی اینها گرفته شود.

,

رضایی با تاکید بر اینکه انتخابات سال آینده بسیار حیاتی و سرنوشت ساز است بیان کرد: چراکه هم دشمن مصمم شده که برای ایران تعیین تکلیف کند و هم ما باید با دشمن تعیین تکلیف کنیم و لذا باید مشکلاتی همچون فقر، بیکاری و آسیب های فرهنگی و اجتماعی را از خانه های مردم بیرون بیاوریم.

,

وی ادامه داد: امروز باید برنامه ریزی مان در جبهه انقلاب اسلامی به گونه ای باشد که همه نیروهای انقلابی در دولت آینده به کارگیری شوند و لذا باید در ابتدا دولت را تشکیل دهیم و بعد بر روی فرد مورد نظر برسیم و این نیازمند وحدت و انسجام همه جانبه است که باید در جبهه انقلاب ایجاد شود.

,

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بسیج عمومی که در ابتدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شکل گرفت باید در انتخابات سال آینده برای تشکیل دولت کارآمد و مسئولیت پذیر شکل بگیرد و همه نیروهای انقلابی در دولت جای بگیرند.

,

رضایی با بیان اینکه امروز مشکلات موجود در کشور غیرقابل تحمل است افزود: دشمن از مشکلات برای رسیدن به اهداف شوم خود سوء استفاده می کند و لذا امروز مسئولیت سنگینی به عهده داریم.

,

وی یادآور شد: انتخابات سال ۱۴۰۰ شبیه به شرایط اول انقلاب است و بسیار حیاتی می باشد و این انتخابات شرایط آن با همه انتخابات های گذشته متفاوت است.

,

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز کانون خنثی سازی جنگ سه گانه اقتصاد است اما اقتصادی که درون آن مردم، فرهنگ و مسائل اجتماعی دیده شود و لذا باید به دنبال طنین انداز کردن اقتصاد دینی و مردمی باشیم تا تحولی عظیم در کشور ایجاد شود.

,

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در انتخابات گذشته کلید نشانه فریب کاری بود و همان انتخابات هشدار دادیم که پول ملی در خطر است و این شرایط نباید تکرار شود.

,

قرارگاه خانم الانبیاء به مرکزی تاثیرگذار در سازندگی و آبادانی در کشور تبدیل شده است

, قرارگاه خانم الانبیاء به مرکزی تاثیرگذار در سازندگی و آبادانی در کشور تبدیل شده است, قرارگاه خانم الانبیاء به مرکزی تاثیرگذار در سازندگی و آبادانی در کشور تبدیل شده است,

وی ادامه داد: بعد از اتمام جنگ دشمن محاصره اقتصادی را در دستور کار قرار داد و فرماندهان دفاع مقدس تشکیل قرارگاه سازندگی خانم الانبیاء را در دستور کار قرار دادند و امروز می بینیم این قرارگاه به مرکزی تاثیرگذار در سازندگی و آبادانی در کشور تبدیل شده است.

,

دفاع مقدس الگوی ما در جنگ سه گانه است

, دفاع مقدس الگوی ما در جنگ سه گانه است, دفاع مقدس الگوی ما در جنگ سه گانه است,

رضایی با تاکید بر اینکه امروز هم دفاع مقدس الگوی ما در جنگ سه گانه است افزود: اقتصاد باید در شرایط تحریم حل شود که اگر اینگونه باشد دیگر دشمن نمی تواند علیه ما کاری انجام دهد چراکه همه امید دشمنان این است با اقتصاد کشور را زمین گیر کنند.

,

وی اظهار کرد: اگر امروز روحیه رزمندگی و بسیجی پای کار بیاید قطعا در برابر توطئه های دشمنان پیروز خواهیم بود و دشمن را زمینگیر خواهیم کرد و لذا باید وسط میدان نقش آفرینی کنیم چراکه مشکلات با شعار حل نمی شوند و امروز باید بی عرضگی ها را در صحنه عمل حل کنیم.

,

همه امکانات جهش اقتصادی را داریم اما توانایی استفاده از آنها را نداریم

, همه امکانات جهش اقتصادی را داریم اما توانایی استفاده از آنها را نداریم, همه امکانات جهش اقتصادی را داریم اما توانایی استفاده از آنها را نداریم,

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:اگر نیروهای انقلابی دست در دست یکدیگر دهند می توانیم یک دولت کارآمد ، مسئولیت پذیر و پاسخگو تشکیل دهیم و امروز همه امکانات جهش اقتصادی را داریم اما توانایی استفاده از آنها را نداریم.

,

وی ادامه داد: نباید سیستم مدیریتی به گونه ای باشد که از تهران برای شهر اراک تصمیم گیری شود که نمونه آن خصوصی سازی های هپکو و آذرآب بود که نظر مردم و نخبگان شهر اراک گرفته نشد و یک تصمیم غلط اخذ شد و اینها نباید تکرار شوند.

,

رضایی با اشاره به اینکه امروز در جبهه انقلاب اسلامی وحدت قبل از انتخابات و وحدت بعد از انتخابات یک ضرورت مهم است بیان کرد: سه رکن رئیس جمهور، کابینه و برنامه باید برای تشکیل دولت کارآمد، مسئولیت پذیر و پاسخگو اصل مهم است و همه توان جبهه انقلاب باید پای کار بیاید.

,

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: علیرغم وجود ظرفیت های بسیار در کشور متاسفانه عده ای به دنبال نادیده گرفتن آنها و حواله دادن رفع مشکلات با آزاد سازی پول ها توسط کره در اردیبهشت ماه هستند که جای تاسف است.

,

روحیه وابستگی به غرب ارزش های اسلامی را له کرده است

, روحیه وابستگی به غرب ارزش های اسلامی را له کرده است, روحیه وابستگی به غرب ارزش های اسلامی را له کرده است,

وی افزود: افکار و روحیه های وابستگی به غرب و حواله دادن مردم به وعده های دشمن ارزش های اسلامی و انقلابی را زیر دست و پا له کرده است که باید جلوی آن گرفته شود.

,

مردم فریب دوقطبی سازی برجام و fatf را نخواهند خورد

, مردم فریب دوقطبی سازی برجام و fatf را نخواهند خورد, مردم فریب دوقطبی سازی برجام و fatf را نخواهند خورد, fatf,

رضای اضافه کرد: برخی ها به دنبال دوقطبی کردن مردم در اردیبهشت ماه از طریق مسائلی همچون برجام, fatf، آزاد سازی پول ها توسط کره و امثال این مسائل به عنوان ابزاری برای ساخت سناریوهای تکراری است که البته مردم ایران هوشیار و بصیر هستند و  فریب دوقطبی سازی را نخواهند خورد.

, fatf,

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: باید بیش از گذشته پیش مردم برویم و بباید به دنبال ایجاد یک بسیج عمومی باشیم که بتوانیم تمام خواب ها و رویای های دشمنان را باطل و نابود کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه