اخبار داغ

مدیر کل کمیته امداد استان کردستان خبر داد؛

ایجاد ۱۰ پایگاه جمع‌آوری جشن نیکوکاری در کردستان

ایجاد ۱۰ پایگاه جمع‌آوری جشن نیکوکاری در کردستان
مدیرکل کمیته امداد امام کردستان گفت: همزمان با سراسر کشور جشن نیکوکاری با ایجاد ۱۰ پایگاه جمع آوری کمک برای نیازمندان در ۱۰ شهرستان استان ایجاد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، محمد رسول شیخی‌زاده صبح امروز در پایگاه اصلی جشن نیکوکاری در سنندج عنوان کرد: هرساله در آستانه عید نوروز و سال نو پایگاه‌های کمک‌های مردمی کمیته امداد با هدف کمک به نیازمندان و اقشار ضعیف جامعه همزمان با سراسر کشور در ۱۰ شهرستان استان برپا شده است.
وی افزود: جشن نیکوکاری امسال با شعار «عیدی برای همه» با هدف جذب مشارکتهای مردمی و کمک خیران برای کمک به تامین مایحتاج نیازمندان و خانواده‌های تحت حمایت این نهاد برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد کردستان گفت: سال گذشته مردم نیکوکار استان کردستان چهار میلیارد تومان به صورت نقدی و کالا به جشن نیکوکاری کمک کردند.
وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های تجمعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی اظهار کرد: جشن نیکوکاری امسال متفاوت‌تر از سال گذشته است و بیشتر به صورت غیر حضوری است.

شیخی زاده تاکیدکرد: مردم می‌توانند به صورت غیرحضوری و از طریق اپلیکشن‌های تلفن همراه آپ، ثنا، ایوا و سکه کمک‌های خداپسندانه  خود را واریز کنند و یا از طریق شماره گیری #۱*۸۸۷۷*  و انتخاب استان کمک‌های خود را واریز کنند.

مدیرکل کمیته امداد کردستان یادآورشد: مردم می‌توانند کمک‌های خداپسندانه خود را از طریق شماره حساب بانک ملی ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۶۷۷۴۳ بنام کمیته امداد کردستان واریز کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه