اخبار داغ

مسئول بیماری‌های واگیر شهرستان ازنا:

تشکیل جلسه اضطراری ستاد مقابله با کرونا در ازنا/ «روستای گرجی» قرنطینه شد

تشکیل جلسه اضطراری ستاد مقابله با کرونا در ازنا/ «روستای گرجی» قرنطینه شد
نوری گفت: با توجه به افزایش آمار مبتلایان به بیماری کرونا در روستای گرجی، جلسه اضطراری ستاد مقابله با کرونا تشکیل و این روستا تا اطلاع ثانوی قرنطینه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روح الله نوری در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهارداشت: در پی شیوع بیماری کرونا در روستای گرجی شهرستان ازنا، ۳۰ نفر از جمعیت این روستا شامل ۱۱ خانوار به بیماری مبتلا شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,
وی افزود: بر اساس هماهنگی ها و برگزاری جلسه اضطراری ستاد کرونا به دستور فرماندار ازنا مقررگردید روستای گرجی تا اطلاع ثانوی قرنطینه شود. در همین راستا چهار تیم بهداشتی درمانی در روستا مستقر شده و خدمات بهداشتی درمانی را به سه هزار و ۱۱۸ نفر ارائه خواهند داد.
,
 
,
مسئول بیماری های واگیر شهرستان ازنا عنوان کرد: دربین این بیماران کرونایی، تعدادی با فشار خون بالا هستند که امیدواریم هر چه زودتر بهبود یافته و با اقدامات پیشگیرانه و به موقع از بروز موارد جدید بیماری جلوگیری نماییم.
,
 
,
وی تصریح کرد: از ۲۰۰ نفر نمونه گیری شده که ۳۰ نفر بیمار کرونایی شناسایی شده و در قرنطینه خانگی هستند؛ خدمات مرکز بهداشتی شهرستان تا عادی شدن شرایط در روستا برقرار خواهد بود، تلاش ما برای اجرای یک غربالگری کامل است.
,
 
,
نوری گفت: بیماری کرونا در حال حاضر از سرعت انتشار بالایی برخوردار است و به سرعت کلیه گروه های سنی را درگیر می کند و متاسفانه مرگ و میر بیماری در همه گروه های سنی دیده می شود.
,
 
,
وی اظهار داشت: از مردم فهیم شهرستان ازنا و به ویژه روستای گرجی تقاضای همکاری، همراهی و رعایت مصوبات ستاد کرونای شهرستان را خواستاریم که امیدواریم با همکاری همشهریان بتوانیم بیماری را کنترل کنیم و شاهد مرگ عزیزان نباشیم.
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه