اخبار داغ

دبیر هیئت والیبال خراسان جنوبی مطرح کرد؛

خراسان جنوبی؛ محروم از خانه والیبال/ سه نوجوان خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

خراسان جنوبی؛ محروم از خانه والیبال/ سه نوجوان خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی دعوت شدند
ملکی گفت: درخواست کردیم مکانی به عنوان خانه والیبال و پایگاه قهرمانی والیبال خراسان‌جنوبی در اختیار هیئت والیبال استان قرار داده شود اما با این درخواست در کمیسیون اداره کل ورزش و جوانان موافقت نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالحسین ملکی دبیر هیئت والیبال خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا و با توجه به تعطیلی بسیاری از باشگاه و سالن‌های ورزشی، فعالیت‌های هیئت والیبال استان نیز به دلیل گروهی بودن این ورزش تحت تاثیر قرار گرفته و تعطیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان,

وی افزود: طی تعطیلات به وجود آمده ناشی از بیماری کرونا و در ۶ ماه ابتدایی شیوع این بیماری، فراخوانی توسط هیئت والیبال استان مبنی بر انجام فعالیت‌ها و مهارت‌هایی برای کار در منزل و به صورت غیرحضوری اطلاع رسانی شد و انجام حرکات ورزشی توسط مربیان خانم و آقا به صورت فیلم در کانال اطلاع رسانی هیئت والیبال استان قرار داده شده است.

,

دبیر هیئت والیبال خراسان‌جنوبی بیان کرد: در این راستا مقرر شد به ورزشکارانی که در رده‌های مختلف سنی فعالیت و مهارت‌ها را به خوبی انجام دهند، جوایزی اهدا شود و این اقدام طی سه مرحله برای خانم‌ها و آقایان انجام شده است.

,

ملکی به فعالیت هیئت روستایی و عشایری اشاره و عنوان کرد: تمرینات به صورت حضوری تعطیل بود اما چند نفر از بازیکنان والیبال استان در رده‌های سنی مختلف به صورت موردی تمرین‌هایی در راستای آماده‌سازی، مهارتی و قدرتی داشتند اما تمرین گروهی والیبال به صورت کامل تا آذرماه تعطیل شده بود.

,

وی اظهار کرد: آذ ماه که شرایط شیوع ویروس کرونا در استان مقداری بهتر شد و شرایط به گونه‌ای بود که می‌شد اقدامی انجام داد، مسابقات والیبال ساحلی را که جمعیت ورزشکار کمتری دارد در دستور کار قرار دادیم.

,

یک دور مسابقات والیبال ساحلی برگزار شد

, یک دور مسابقات والیبال ساحلی برگزار شد, یک دور مسابقات والیبال ساحلی برگزار شد,

دبیر هیئت والیبال خراسان‌جنوبی گفت: در مورد مسابقات والیبال ساحلی نیز فراخوان دادیم و طی دعوت از ورزشکاران استان تعدادی از متقاضیان در این مسابقات ثبت‌نام کردند و یک دور مسابقات والیبال ساحلی استان را در بیرجند برگزار کردیم.

,

ملکی در مورد برگزاری مسابقات والیبال، بیان کرد: در بسیاری از شهرستان‌های استان از جمله فردوس، بشرویه، سرایان، سربیشه و بیرجند مسابقات والیبال با هماهنگی که با ستاد کرونای شهرستان‌ها داشتند به مناسبت دهه فجر برای خانم‌ها و آقایان برگزار شد.

,

وی افزود: با همکاری هیئت روستایی و عشایری نیز مسابقات والیبال روستائیان در شهرهای بیرجند و خوسف برگزار شده است.

,

دبیر هیئت والیبال خراسان‌جنوبی عنوان کرد: در بحث آموزش نیز یک کارگاه دانش‌افزایی والیبال در شهرستان بشرویه برای خانم‌ها و آقایان برگزار شد که مورد استقبال بسیار زیادی قرار گرفت.

,

ملکی با بیان این‌که شرایط کرونا، ورزشکاران و هیئت‌های ورزشی را اذیت می‌کند، اظهار کرد: ان‌شاءالله در اولین فرصت آغاز مسابقات سالنی والیبال را در برنامه داریم.

,

تیم والیبال استان آمادگی شرکت در لیگ دسته دو کشور را داشت

, تیم والیبال استان آمادگی شرکت در لیگ دسته دو کشور را داشت, تیم والیبال استان آمادگی شرکت در لیگ دسته دو کشور را داشت,

وی با اشاره به این‌که ورزش والیبال با توجه به لیگ برتر، دسته یک و دسته دو، سطح‌بندی دارد، گفت: امسال نیز مانند سال‌های گذشته برای لیگ دسته دو کشور اعلام آمادگی کرده و تیم آماده داشتیم اما فدراسیون گفت تلاش می‌کنیم لیگ برتر تمام شود و لیگ دسته یک را نیز جمع کنیم اما با توجه به تعطیلی‌هایی که به واسطه کرونا بوده نمی‌توانیم امسال لیگ دسته دو را برگزار کنیم.

,

دبیر هیئت والیبال خراسان‌جنوبی بیان کرد: تیم والیبال استان آمادگی شرکت در لیگ دسته دو کشور را داشته و امسال ضعیف‌تر از سال گذشته نبودیم. ورزشکاران استان آمادگی لازم را داشتند اما طبق گفته فدراسیون امسال لیگ دسته دو برگزار نخواهد شد؛ چراکه زمان کم است.

,

ملکی خاطرنشان کرد: سال گذشته این ایام اوج مسابقات لیگ دسته دو بود و مسابقات برگزار می‌شد. اما امسال تاکنون مسابقات لیگ دسته یک هنوز به اتمام نرسیده و لیگ برتر هنوز ادامه دارد.

,

وی تصریح کرد: در مجموع تیم والیبال استان در مقایسه با سال گذشته از نظر فنی و آمادگی برای لیگ دسته دو آماده است، مسابقات فعلا لغو شده و مشخص نیست که برگزار شود یا نه اما به احتمال زیاد به دلیل زمان نداشتن برگزار نخواهد شد.

,

دبیر هیئت والیبال خراسان‌جنوبی در مورد رسیدن به لیگ دسته یک، عنوان کرد: مدتی می‌شود بودجه نداریم و حضور در لیگ دسته یک مستلزم هزینه‌های بالادستی بوده که فعلا انجام نشده است.

,

دعوت سه نوجوان خراسان‌جنوبی به اردوی تیم ملی والیبال

, دعوت سه نوجوان خراسان‌جنوبی به اردوی تیم ملی والیبال, دعوت سه نوجوان خراسان‌جنوبی به اردوی تیم ملی والیبال,

ملکی گفت: در سطح لیگ دسته یک تیم نداریم؛ ظرفیت بازیکنان ما توان بازی در لیگ دسته یک نیست. اما برای لیگ دسته دو تیم آماده داریم و در سنوات گذشته نیز تیم برای لیگ دسته دو داشته‌ایم.

,

وی در مورد داشتن ورزشکاران والیبال استان در سطح قهرمانی، اظهار کرد: با توجه به استعدادیابی و تست‌های انجام شده از بازیکنان والیبال استان در رده سنی نوجوانان سه نفر انتخاب و به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت و اعزام شدند.

,

خراسان جنوبی سالن استاندارد یا خانه والیبال ندارد

, خراسان جنوبی سالن استاندارد یا خانه والیبال ندارد, خراسان جنوبی سالن استاندارد یا خانه والیبال ندارد,

دبیر هیئت والیبال خراسان‌جنوبی در مورد مکان مناسب برای استفاده بازیکنان والیبال در استان، افزود: هیئت‌های شهرستانی سالن مناسب دارند.

,

ملکی ادامه داد: اما استان یک سالن به عنوان پایگاه و خانه والیبال استان برای انجام کارها ندارد که این یکی از دغدغه‌های هیئت والیبال استان است.

,

وی خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله اگر شرایط فراهم شود باید فعالیت‌های خود را در یک سالن با رعایت استانداردها داشته باشیم. متاسفانه تا این لحظه سالنی در اختیار استان نیست. شهر بیرجند سالن والیبال دارد که کارهای شهرستان را انجام می‌دهد اما با این سالن خواسته استان برآورده نمی‌شود.

,

دبیر هیئت والیبال خراسان‌جنوبی گفت: جهت در اختیار داشتن سالنی مناسب برای والیبال استان درخواست کردیم مکانی به عنوان خانه والیبال استان و پایگاه قهرمانی والیبال خراسان‌جنوبی در اختیار هیئت والیبال استان قرار داده شود. درخواست ما به اداره کل ورزش و جوانان استان ارسال و کمیسیون تشکیل شده اما با این درخواست در کمیسیون موافقت نشده. دلیل عدم موافقت نیز به هیئت والیبال استان اعلام نشده است.

,

ملکی عنوان کرد: ان‌شاءالله اگر شرایط کرونا اجازه دهد برنامه‌های زیادی برای هیئت والیبال استان داریم؛ لیگ استان، حضور در لیگ دسته دو کشور و مقدمه‌ای برای حضور در لیگ دسته یک، تلاش برای حضور خانم‌ها در لیگ دسته یک برای سال آینده؛ با توجه به این‌که تیم نوجوانان استان قهرمان کشور شده استعداد حضور در لیگ دسته یک کشور را داریم.

,

وی خاطرنشان کرد: در برنامه داریم که در لیگ دسته دو آقایان و لیگ دسته یک خانم‌ها برای سال آینده حضور داشته باشیم.

,

دبیر هیئت والیبال خراسان‌جنوبی در مورد مهسا کدخدا عضو تیم ملی والیبال، گفت: تمرینات باشگاهی خانم کدخدا انجام شده و در حال آماده‌سازی برای اردوهای تیم ملی است که اردوها انجام و به اردوی تیم ملی دعوت شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه