اخبار داغ

بخشدار مرکزی آمل:

مقابل هیچ تخلفی کوتاه نمی‌آییم/ توسعه روستاها با جذب سرمایه‌گذار

مقابل هیچ تخلفی کوتاه نمی‌آییم/ توسعه روستاها با جذب سرمایه‌گذار
رضا مقدم گفت: با ساخت و سازهای غیرمجاز، زمین خواری که یکی از مشکلات روستاهاست مبارزه می کنیم و با هیچ تخلفی در آمل کوتاه نمی‌آییم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، رضا مقدم صبح امروز در جلسه فرمانداری که با حضور اعضای شورای بخش مرکزی آمل برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکراز بخشدار سابق اظهار کرد: عمران، آبادی و پیشرفت فرهنگی از اولویت ما در روستاهاست که باید برای توسعه و ابادانی روستاها به هر شکل ممکن انجام شود.

وی با بیان اینکه به شدت با فساد مالی مبارزه می‌کنیم، عنوان کرد: با ساخت و سازهای غیرمجاز، زمین خواری که یکی از مشکلات روستاهاست مبارزه می کنیم و با هیچ تخلفی کوتاه نخواهیم آمد.

بخشدار مرکزی آمل جذب سرمایه گذار را راهی برای عمران و ابادانی روستاها دانست و اظهار کرد: زیباسازی ورودی روستاها تاثیر قابل توجهی در روحیه اهالی روستا و نگاه مثبت به روستا از طرف جذب گردشگری دارد، باید تسهیلات و امکانات را برای جذب سرمایه گذار فراهم کنیم چرا که یکی از عوامل توسعه و پیشرفت روستاها جذب سرمایه گذار است.

این مسئول سیاست های کلی بخشداری را منطبق با خون شهدا و سیاست های دولت خواند و خاطرنشان کرد: حرکت ما باید در راستای حل مشکلات مردم، تکریم ارباب رجوع ، توسعه و پیشرفت روستاها باشد، هیچ شخصی نباید از بخشداری ناراضتی داشته باشد.

مقدم ادامه داد: کارها به عمل بر می آید و به صحبت کردن نیست، زمانی خود را ارزشی معرفی می کنیم باید در عمل ثابت کنیم، حضور بخشداران، مهندسان و حسابداران در بخشداری الزامی است.

وی تصریح کرد: با بازدیدهای میدانی و حضور در روستاها مشکلات را بررسی خواهیم کرد، افرادی که به دهیاری مراجعه می کند، دهیاران موظف به حل مشکلات هستند و باید نیازهای روستا را به ترتیب در اولویت قرار دهند و اگر در مواردی لزوم به ورود نماینده مجلس باشد حتما پیگیر خواهیم کرد.

بخشدار مرکزی آمل از شیوع کرونا و مشکلات آن بر جامعه اشاره کرد و گفت: در زمینه اقتصادی مشکلات زیادی ایجاد کرده است، بسیاری از فعالیت های اقتصادی تعطیل و یا نیمه تعطیل شدند، باید باری از مردم بر داریم و در تمام شبانه برای جل مشکلات جامعه تلاش کنیم.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه