اخبار داغ

مدیرکل ثبت اسناد و املاک لرستان:

۳۴۰۰ میلیارد تومان معوقات بانکی لرستان وصول شد

۳۴۰۰ میلیارد تومان معوقات بانکی لرستان وصول شد
باقری گفت: میزان وصول معوقات بانک ها در سال جاری ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان بوده که دارای رشد ۲۶۶ درصدی نسبت به سال گذشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، علی اکبر باقری، مدیرکل ثبت اسناد و املاک لرستان صبح امروز در جلسه شورای اداری ثبت اسناد و املاک لرستان اظهار داشت: تعداد پرونده های تشکیلی اجرای اسناد رسمی استان در ۱۱ ماه سال جاری حدود پنج هزار و ۶۸۰ فقره بوده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۳۳ درصد رشد داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,
وی افزود: هفت هزار و ۶۲۲ فقره پرونده اجرا و مختومه شده که نسبت به سال گذشته ۳۸۵ درصد رشد داشته و همچنین میزان وصول معوقات بانکها در سال جاری سه هزار و  ۴۰۰ میلیارد تومان بوده که دارای رشد ۲۶۶ درصد نسبت به سال گذشته است.
,
 
,
مدیرکل ثبت اسناد و املاک لرستان با اشاره به اینکه ۱۰۳ دفاتر ازدواج و طلاق در استان وجود دارد، عنوان کرد: طی ۱۱ ماهه سال جاری ۱۳ هزار و ۷۷۷ ازدواج و سه هزار و ۷۴۷ واقعه طلاق ثبت شده که بر این اساس نسبت تعداد طلاق به کل ازدواج های ثبت شده در استان لرستان ۲۷.۲ درصد است.
,
 
,
باقری بیان کرد: کل عرصه استان لرستان دو هزار و  ۸۰۰ هکتار بوده که دو هزار و ۲۰۰ هکتار آن معادل ۷۸درصد از اراضی استان اراضی ملی است و در سال جاری مساحت ۷۴۰ هزار هکتار از این اراضی که حدود ۴۲ درصد از اراضی ملی استان است، در نقشه کاداستر تثبیت گردیده است.
,
 
,
وی بیان کرد: در این مدت هشت هزار هکتار از اراضی زراعی استان و حدود ۲۰ هزار هکتار اراضی دولتی سایر دستگاه ها تثبیت شده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه