اخبار داغ

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مانه و سملقان خبر داد؛

جمع‌آوری ۶ میلیارد تومان کمک‌های مردمی در مراکز نیکوکاری آشخانه/ ۷۵ درصد حامیان ایتام خارج از شهرستان هستند

جمع‌آوری ۶ میلیارد تومان کمک‌های مردمی در مراکز نیکوکاری آشخانه/ ۷۵ درصد حامیان ایتام خارج از شهرستان هستند
صادقی از همکاری ۱۵ مرکز نیکوکاری با کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مانه و سملقان خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان کمک های مردمی توسط این مراکز در سطح شهرستان جمع آوری شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صادقی، رئیس کمیته امداد مانه و سملقان امام خمینی (ره) در گفتگو با خبرنگار عصر اترک در مانه و سملقان با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) ترکیبی از چند اداره است، اظهار داشت: لازم به توجه است که این اداره در اکثر زمینه ها از جمله  اشتغال، تسهیلات، حمایت از بیماران صعب العلاج، مادران باردار و شیرده محروم فعالیت دارد.

وی با اشاره به اینکه ۸۵۰ بیمه روستایی و عشایری در این شهرستان ثبت شده است، گفت: علاوه بر این در حوزه عمران  ۲۲۵ طرح احداث مسکن در سال گذشته و ۳۴ مسکن در سال جاری انجام شده است.

صادقی با بیان اینکه به همت کمیته امداد شهرستان مانه و مسلقان از ابتدای سال تحصیلی جاری تاکنون برای  یک هزار و ۱۴ دانش آموز لوازم التحریرتهیه و توزیع شده است، گفت: علاوه بر این بیشترین توزیع تبلت در استان خراسان شمالی مربوط به شهرستان مانه و سملقان بوده است.

وی از همکاری ۱۵ مرکز نیکوکاری با کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مانه  و سملقان خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان کمک های مردمی توسط این مراکز در سطح شهرستان جمع آوری شده است.

صادقی از توزیع ۹۰۰ بسته معیشتی دیگر در عید مبعث طی هفته آینده خبر داد و گفت: این بسته های غذایی متشکل از روغن، برنج، ماکارونی  و ... است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) بیان داشت: ۸۵۰ ایتام و محسنین شهرستان مانه و سملقان دارای حامی هستند که ۲۵ درصد حامیان در داخل شهرستان و ۷۵ درصد آن ها در خارج شهرستان و خارج کشور هستند که از طریق این افراد تاکنون مبلغ چهار میلیارد ریال برای این فرزندان محسنین واریز شده است.

صادقی در انتها از کمک های مردم علی رغم سختی معیشتی که در سال جاری با آن روبرو شده اند، ابراز خرسندی کرد و گفت: امید است که با حمایت های مردمی و نهاد و دستگاه ها بتوانیم بخشی از نیازهای خانواده های نیازمند را مرتفع کنیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه