اخبار داغ

امروز صورت گرفت؛

غبارروبی مزار شهدای گمنام پادگان ابوذر به مناسبت گرامیداشت شهدای ۱۶ اسفند

غبارروبی مزار شهدای گمنام پادگان ابوذر به مناسبت گرامیداشت شهدای ۱۶ اسفند
جمعی از مسئولین سرپل‌ذهاب و ایثارگران شهرستان با حضور بر مزار شهدای گمنام پادگان ابوذر با غبارروبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدای گمنام یاد و خاطره شهدای ۱۶ اسفند را گرامی داشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بازی دراز،  جمعی از مسئولین سرپل‌ذهاب ، فرمانده و جمعی از پرسنل تیپ ۷۱ مکانیزه هجومی صاحب الزمان(عج) و جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران شهرستان با حضور بر مزار شهدای گمنام پادگان ابوذر با غبارروبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدای گمنام یاد و خاطره شهدای ۱۶ اسفند را گرامی داشتند.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران سرپلذهاب در حاشیه این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دوران هشت سال جنگ تحمیلی گفت: امنیت جامعه ایران اسلامی مدیون خون پاک شهداست، باید قدردان باشیم از راه و منش شهدا الگو بگیریم برای حفظ آرمان های اسلام بجنگیم و ثابت قدم باشیم.

عبدالرضا خانمحمدی افزود: امروزه جنگ با دشمن در فضای پنهان است که درصدد است بین این انقلاب و مردم فاصله بیافکند بنابراین بیش از گذشته لازم است در صحنه با هوشیاری، آگاهی و بصیرت حاضر شویم و کشور با صلابتمان را در برابر اهداف شوم دشمن حفظ کنیم.

لازم به ذکر است، هواپیماهای بعثی در ۱۶ اسفندماه سال ۱۳۶۳ با بمباران هوایی منطقه قلعه شاهین در شهرستان سرپل ذهاب که در مجاورت پادگان ابوذر قرار دارد تعداد ۱۴۸ نفر را در یک روز به شهادت رساندند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه