اخبار داغ

مدیرکل فنی و حرفه‌ای لرستان:

۹۶۵ زندانی در لرستان آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند

۹۶۵ زندانی در لرستان آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند
آذرخش گفت: ۹۶۵ نفر در زندان های لرستان آموزش های فنی و حرفه ای را فرا گرفتند تا بعد از آزادی بتوانند مشغول به کار شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا آذرخش در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: فنی و حرفه ای لرستان در رشته های مختلف آماده ارائه آموزش های لازم است که در ایام کرونا برخی از آموزش های حضوری با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ارائه می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,
وی افزود: طی ۱۱ ماهه سال جاری آموزش های فنی و حرفه ای به دو میلیون و ۶۶۶ هزار و ۵۵۱ نفر ساعت در قالب ۹ هزار و ۹۹۱ نفر در مراکز مختلف استان ارائه شد.
,
 
,
مدیرکل فنی و حرفه ای لرستان با اشاره به مهارت آموزی در پادگان ها تصریح کرد: در این مدت به ۹۵۹ نفر در پادگان های استان آموزش های مهارت داده شده است.
,
 
,
آذرخش عنوان کرد: از دیگر برنامه ها کسب مهارت های فنی و حرفه ای توسط افرادی است که در زندانها قرار دارند که در این مدت به ۹۶۵ نفر در زندان های استان این آموزشها ارائه شد تا بعد از آزادی از زندان با این مهارتهایی که کسب کرده اند بتوانند مشغول به کار شوند.
,
 
,
وی بیان کرد: چهار هزار و ۷۱۹ نفر در کارگاه های ثابت شهری، ۸۹۴ نفر در کارگاه های روستایی، ۵۴۸ نفر در کارگاه های سیار شهری و ۴۳۲ نفر در سکونتگاه های غیر رسمی آموزش های فنی و حرفه ای را فرا گرفته اند.
,
 
,
مدیر کل فنی و حرفه ای لرستان خاطرنشان کرد: همچنین در مناطق عشایری ۵۰ نفر، مهارت آموزی در محیط کار واقعی ۱۱۴۸ نفر، کارگاه های صنایع ۱۰۲ نفر نیز این مهارت ها را آموزش دیدند.
,
 
,
آذرخش با اشاره به مهارت آموزی توسط بهبود یافتگان از اعتیاد گفت: ۹۹ نفر هم در مراکز ماده ۱۵ و ۱۶ این مهارت ها را کسب کردند.
,
 
,
وی با بیان اینکه در چهار بخش این آموزش ها ارائه شده است افزود: این آموزشها در بخش خدمات، صنعت، فرهنگ و هنر و کشاورزی به علاقمندان ارائه شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه