اخبار داغ

نماینده کرج:

بلاتکلیفی بافت‌های فرسوده حریم ریل آهن در البرز ۱۰ ساله شد/ آوار "عدم تاسیس اداره کل راه آهن" بر سر مشکلات ریلی

بلاتکلیفی بافت‌های فرسوده حریم ریل آهن در البرز ۱۰ ساله شد/ آوار "عدم تاسیس اداره کل راه آهن" بر سر مشکلات ریلی
مهدی عسگری گفت: ۱۰ سال از عمر البرز می گذرد اما کسی پیگیر تشکیل اداره کل راه آهن در استان نشده است و طبیعتا البرز برای اداره کل راه آهن تهران یک حاشیه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی درباره کمبود و انتقال قطارهای البرز به تهران در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تیتریک، گفت: پیگیر این مسئله هستیم اما متاسفانه دغدغه بزرگتر این است که البرز با گذشت سال ها از استان شدن آن، اداره کل راه آهن ندارد و کسی پاسخگو نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
مهدی عسگری با اشاره به اینکه۱۰ سال از عمر البرز می گذرد اما کسی پیگیر تشکیل اداره کل راه آهن در استان نشده است، افزود: طبیعتا البرز برای اداره کل راه آهن تهران هم یک حاشیه است، این معضلات را با وزیر راه و شهرسازی مطرح کرده ایم چرا که در استان پاسخگویی برای مشکلات حوزه راه آهن وجود ندارد.
,
 
,
وی با تاکید بر اینکه متاسفانه مسائل ریلی البرز تا امروز لاینحل مانده و مشمول مرور زمان شده است، اظهار داشت: بافت های فرسوده روی حریم ریل آهن در برخی از مناطق مانند گرمدره بلاتکلیف رها شده و برخی از تقاطع های غیر همسطح در البرز نیازمند تعیین تکلیف وکمک راه آهن برای اتمام آن است.
,
 
,
عسگری در خاتمه تجمعات متعدد کارگران تراورس را از دیگر مشکلات حوزه ریلی در البرز دانست و با اشاره به اینکه تمام مشکلات مذکور را منعکس کرده ایم، تصریح کرد: شرکت راه آهن تهران اعلام می کندکه مسافران البرز از ایستگاه تهران استفاده کنند و تا کنون چنین نگاهی حاکم بوده است.
 
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه