اخبار داغ

رئیس پلیس راهور استان یزد:

افزایش ۵۰درصدی تردد خودروها بعد از ساعت محدودیت تردد/صدور بسیار زیاد مجوزها منجر به نمایش خودرویی شده است

افزایش ۵۰درصدی تردد خودروها بعد از ساعت محدودیت تردد/صدور بسیار زیاد مجوزها منجر به نمایش خودرویی شده است
رئیس پلیس راهور استان یزد گفت: متاسفانه تردد خودورها در بعد از ساعت محدودیت نسبت به ابتدای طرح با افزایش 50 درصدی روبه رو به رو بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا زارع در گفتگو با یزدرسا ، با اعلام اینکه تردد خودروها در بعد از ساعت اعلام محدودیت ها نسبت به ابتدای طرح با افزایش 50 درصدی روبه رو بوده اظهار داشت: اقدامات لازم برای برخورد با خودروهایی که محدودیت ها را رعایت نمیکنند طبق روال گذشته ادامه داشته و با بکارگیری نیروهای بیشتر به دلیل ایام پایانی سال، حتی برخورد با خودروهایی که محدودیت ها را رعایت نکنند تشدید نیز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا ,

وی ادامه داد: مردم یزد افراد قانون مداری بوده و هیچ گونه قصد دهن کجی به قانون را ندارند و اگردر چند روز اخیر تعداد خودرو هایی که بعد از سطح 21 همچنان در خیابان ها هستند افزایش داشته علت آن ایام پایانی سال و اقدام خانواده ها برای خرید شب عید بوده که منجر شده زمان برگشت آنها به علت ترافیک شدید به بعد از ساعت21بیانجامد.

,

زارع  در ادامه با اشاره به اینکه حجم ترافیک شهر یزد در بین ساعت18لغایت21با افزایش تقریبا سه برابری روبه رو بوده که علت آن خرید خانواده ها برای عید نوروز می باشد تصریح کرد: وقتی این حجم ترافیک در این ساعتها وجود داشته باشد طبیعی بوده که زمان برگشت نیز با حجم ترافیکی روبه رو باشیم اما خوشبختانه به علت همراهی اکثریت جامعه، نهایتا تا ساعت22میزان تردد وسائل نقلیه در سطح شهر به شدت کاهش یافته ومشکلی در این زمینه وجود ندارد.

,

رئیس پلیس راهور استان یزد با بیان اینکه تصوری که بعضا در جامعه ایجاد شده که پلیس با خودروهای متخلف که قانون محدودیت ها را رعایت نمی کنند هیچ برخوردی نمی کند کاملا اشتباه است ابراز داشت: برخوردها طبق روال روزهای ابتدایی طرح ادامه دارد اما به علت صدور تعداد خیلی زیاد مجوز به افراد برای تردد در ساعات محدودیت، مردم عادی از این نمایش خودرویی این تصور برایشان ایجاد شده که برخوردی صورت نمیگیرد اما باید بدانند خیلی از خودروهایی که مشاهده می کنند مجوز تردد دارند.

,

زارع رئیس پلیس راهور استان یزد در پایان در مورد علت صدور این تعداد مجوز نیز گفت: صدور مجوز هیچ ارتباطی با پلیس نداشته و متولی صدور مجوزها استانداری وفرمانداری ها می باشند و تنها لیست خودرو های دارای مجوز به نیروی انتظامی ارسال می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه