اخبار داغ

معاون اول رئیس‌جمهور:

تحریم و جنگ اقتصادی نتوانست جریان توسعه کشور را متوقف کند

تحریم و جنگ اقتصادی نتوانست جریان توسعه کشور را متوقف کند
جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور گفت: تحریم و جنگ اقتصادی نتوانست جریان توسعه کشور را متوقف کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از طرح‌های صنعت آب و برق استان یزد که به‌صورت ویدئو کنفرانسی در سالن شهید عباسپور برق منطقه‌ای یزد برگزار شد، گفت: خوشبختانه علی‌رغم تمام محدودیت‌های که طی سالیان اخیر دولت ازنظر منابع مالی و ارزی روبه‌رو بوده، دستگاه‌ها سعی کردند با افتتاح طرح‌های مختلف روند توسعه کشور را سرپا نگه داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی با تأکید بر اینکه تحریم و جنگ اقتصادی نتوانست جریان توسعه کشور را متوقف سازد، اضافه کرد: در طول سالیان اخیر در وزارتخانه‌های مختلف با طرح‌های آب‌وخاک و برق و تولید و احداث سدهای بزرگ و عظیم، خطوط انتقال، شبکه‌های مختلف آب‌رسانی و برق‌رسانی به روستاها و احداث نیروگاه‌ها و سایر وزارتخانه‌ها با انجام فعالیت‌های این‌چنینی مسیر توسعه کشور را ادامه دادند.

,

معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه در مدت اخیر طرح‌های بسیار تأثیرگذار توسط رئیس‌جمهور به‌صورت ویدئوکنفرانسی افتتاح شد، گفت: نتیجه این کارها است که جریان تولید و سرمایه‌گذاری با افت‌وخیزهایی که داشته، توانسته در این سال‌ها فعالیت‌های خود را ادامه دهد.

,

جهانگیری با اشاره به اینکه کارگروه سازگاری با آب در دولت با مسئولیت وزیر نیرو تشکیل شد، ادامه داد: سند سازگاری با آب برای 31 استان کشور تدوین‌شده که مرحله اول آن به شمار می‌رود و مهمتر از آن اجرای دقیق این سند توسط استانداران در این استان‌ها است.

,

وی با تأکید بر اینکه مسئله آب بسیار مهم است، اعلام کرد: ما باید از حتی یک قطره آب هم خوبی بهره ببریم و افتتاح سد در مناطق مختلف، برای اقتصاد و شرب مردم این مناطق مهم خواهد بود.

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه