اخبار داغ

در نخستین روز هفته رخ داد؛

ادامه ریزش بورس و خروج پول از بازار سهام/ ۲۰ هزار میلیارد تومان ارزش معاملات تلار شیشه‌ای

ادامه ریزش بورس و خروج پول از بازار سهام/ ۲۰ هزار میلیارد تومان ارزش معاملات تلار شیشه‌ای
شاخص کل بورس در نخستین روز کاری هفته با ۸۱۷۲ واحد کاهش در ارتفاع یک میلیون و ۱۶۹ هزار واحد قرار گرفت و حقیقی‌ها با ادامه روند خروج پول بیش از ۷۱۰ میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار سهام امروز مانند سه هفته اخیر با  کم رمق و فشار فروش آغاز بکار کرد و تا پایان قرمز پوش ماند؛ فعالان بازار فروش اوراق دولتی را عامل رکود در بازار عنوان می‌کنند و می‌گویند این موضوع باعث شده شاهد صف‌های فروش باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
معامله گران امروز در بازار سهام (بورس و فرابورس) بیش از ۷۹۰ هزار معامله انجام دادند که مالکیت بیش از ۴ میلیارد و ۴۷ میلیون سهم و اوراق مالی دست به دست شد.
,
 
,
ارزش معاملات بازار سرمایه هم به بیش از ۱۹ هزار و ۸۰۱ میلیارد تومان رسید که بخشی اعظمی از این رقم به فروش اوراق توسط دولت برمی‌گردد. ارزش معاملات خرد سهام هم حدود ۳۵۵۸ میلیارد تومان بود و حقیقی‌ها بیش از ۷۱۰ میلیارد تومان پول از بازار سهام خارج کردند.
,
 
,
 
,
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۸۱۷۲ واحد کاهش به یک میلیون و ۱۶۹ هزار و ۷۴۴ واحد رسید و شاخص هم‌وزن هم با ۳۲۹ واحد نزول عدد ۴۳۰ هزار و ۹۳۵ واحد را ثبت کرد.
, شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۸۱۷۲ واحد کاهش به یک میلیون و ۱۶۹ هزار و ۷۴۴ واحد رسید و شاخص هم‌وزن هم با ۳۲۹ واحد نزول عدد ۴۳۰ هزار و ۹۳۵ واحد را ثبت کرد.,
 
,
معامله گران در بورس بیش از ۳ میلیارد و ۵۸ میلیون سهم و اوراق مالی را در قالب ۴۲۸ هزار معامله و به ارزش ۳۴۲۹ میلیارد تومان دادوستد کردند.
,
 
,
نمادهای ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، پالایش نفت اصفهان، بانک ملت و بانک پاسارگاد با بیشترین اثر منفی در کاهش شاخص بورس نقش داشتند.
,
 
,
 
,
شاخص فرابورس ایران هم با ۷۹ واحد کاهش به ۱۹ هزار و ۹۰۵ واحد رسید.
, شاخص فرابورس ایران هم با ۷۹ واحد کاهش به ۱۹ هزار و ۹۰۵ واحد رسید.,
 
,
معامله گران در فرابورس بیش از ۹۸۹ میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام ۳۴۲ هزار معامله و به ارزش ۱۶ هزار و ۳۷۲ میلیارد تومان دادوستد کردند.
,
 
,
نمادهای بیمه پاسارگاد، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، پلیمر آریا ساسول، صنعتی مینو و سرمایه گذاری صبا تامین با بیشترین اثر منفی را بر شاخص گذاشتند و نمادهای رایان هم افزا و پتروشیمی زاگرس با بیشترین اثر مثبت مانع افت بیشتر شاخص فرابورس شدند.
,
 
,
انتهای پیام
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه