اخبار داغ

آخرین قیمت سکه، طلا و ارز در بازار؛

کاهش ۳۱۸ تومانی نرخ دلار؛ سکه به مرز کانال ۹ میلیون تومان نزدیک‌تر شد+ قیمت‌ها

کاهش ۳۱۸ تومانی نرخ دلار؛ سکه به مرز کانال ۹ میلیون تومان نزدیک‌تر شد+ قیمت‌ها
سکه تمام بهار آزادی امروز با ۴۱۵ هزار تومان کاهش به مرز کانال ۹ میلیون تومان نزدیک‌تر شد و هر دلار آمریکا هم ۳۱۸ تومان افت قیمت را ثبت کرد؛ قیمت طلا نیز پس از افت جهانی آن در بازار داخل با کاهش همراه بود.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا؛ محمد کشتی‌آرای نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، با اشاره به  واکسیناسیونی واکسن کرونا در جهان و نشانه‌های مثبت اقتصادی، گفت: تقاضا برای خرید طلا در بازارهای جهانی نیز به شدت کاهش یافته و سبب شده طی چند ماه گذشته حدود ۲۵۰ دلار هر اونس طلا کاهش قیمت داشته باشد.

, شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا,
وی افزود: در بازارهای داخلی هم باتوجه به تثبیت نسبی نرخ ارز به عنوان عاملی داخلی در کنار افت قیمت اونس جهانی طلا، تاثیرگذار در کاهش قیمت‌ طلا و سکه در بازارهای داخلی بوده و در مجموع روند بازار روندی نزولی بوده است.
,
 
,
براساس این گزارش قیمت هر قطعه سکه تمام طرح جدید هفته گذشته ۵۵۰ هزار تومان کاهش قیمت داشت و در روز پنجشنبه گذشته به ۱۰ میلیون و ۶۵۰ هزار رسید.  سکه تمام طرح قدیم با ۴۰۰ هزار تومان کاهش از ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در محدوده ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قرار گرفته است.  قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار هم به طور متوسط در هفته گذشته ۸۵۰۰ تومان کاهش یافت.
,
 
,
به گزارش خبرنگار اقتصادی دانا؛ قیمت انواع سکه، طلا و ارز امروز شنبه و در نخستین روز هفته با کاهش همراه بود و به سقوط به کانال‌های پایین‌تر قیمتی نزدیک شدند.
, قیمت انواع سکه، طلا و ارز امروز شنبه و در نخستین روز هفته با کاهش همراه بود و به سقوط به کانال‌های پایین‌تر قیمتی نزدیک شدند.,
 
,
سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (هم‌اکنون) نسبت به روز پنجشنبه گذشته ۴۱۵ هزار تومان کاهش قیمت داشت و به ۱۰ میلیون و ۳۹۷ هزار تومان رسید که با ادامه روند نزولی ممکن است به کانال ۹ میلیون تومان هم برسد.
,
 
,
قیمت سکه طرح قدیم با ۲۹۹ هزار تومان افت ۱۰ میلیون و ۱۵۲ هزار تومان به فروش رفت. قیمت نیم سکه در جریان معاملات امروز نسبت به روز پنجشنبه گذشته ۵۰ هزار تومان کاهش را ثبت کرد و ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد.
,
 
,
ربع سکه با ۲۰۰ هزار تومان کاهش به قیمت ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی با ۵۰ هزار تومان نزول ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان قیمت خورد.
,
 
,
قیمت هر انس طلا در بازارهای جهانی روز گذشته و در پایان هفته میلادی به ۱۶۹۹  دلار و ۹۲ سنت رسید.
,
 
,
هر گرم طلای ۱۸ عیار هم‌اکنون نسبت به پایان هفته قبل  ۳۱ تومان کاهش داشت و یک‌میلیون و ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان فروش رفت. قیمت هر گرم طلای ۲۴ عیار با کاهش ۴۱ هزار تومانی، یک‌میلیون و ۳۶۱ هزار تومان است.
,
 
,
نرخ هر دلار آمریکا امروز در بازار ارز نسبت به روز پنجشنبه با ۳۱۸ تومان کاهش ۲۴ هزار و ۳۴۳ تومان و هر اسکناس یورو نیز با ۶۳۰ تومان نزول، ۲۹ هزار و ۱۶۰ تومان به فروش رسید.
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه